Mazovia Business Congress - 22.11.2014 Warszawa

12 listopad 2014

Jeśli masz firmę – to najlepsza konferencja dla Ciebie!
Czy wiesz, że większość ludzi, którzy nie osiągają sukcesów robią najpierw rzeczy pilne a później ważne?
Czy wiesz, że ludzie, którzy nie osiągają sukcesów nie mają wyznaczonych celów działania, żyją z dnia na dzień?
Czy wiesz, że ludzie, którzy nie osiągają sukcesów nie korzystają z wiedzy ekspertów, myślą że sami wszystko wiedzą najlepiej?

Jeśli nie chcesz być kimś takim musisz koniecznie wziąć udział w naszej konferencji, my pokażemy Ci jak porażkę przekuć w sukces i jak osiągnąć zamierzony cel. My nauczymy Cię jak wydłużyć dobę tak byś miał czas dla siebie i swojej rodziny.

Zebraliśmy dla Ciebie niewiarygodnie dobrych ekspertów i jednocześnie mówców, którzy w sposób szybki i prosty przekażą Ci swoja wiedzę i zmotywują Cię do działania tak byś od dziś dokładnie wiedział, co robić i nigdy więcej nie miał wielkich problemów w jakimkolwiek biznesie, w który się zaangażujesz.

W związku z tym, że nasze programy cieszą się ogromną popularnością wśród przedsiębiorców, a nam zależy na jak najwyższej obsłudze osób biorących udział w programie liczba miejsc na konferencji jest ograniczona. Konferencja jest darmowa.
Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 16 listopada do godziny 22:00.
Link do rejestracji: http://mazoviabusinesscongress.pl/rejestracja/
Termin: 22 listopada 2014 w godzinach 9:30 – 17:30
Miejsce: The Venue ul. Bobrowiecka 1A

The Venue to połączenie klasycznej elegancji i nowoczesnego stylu. Wyjątkowa stylizacja budynku i jego wnętrza, w którym królują jasne marmury, kryształowe żyrandole oraz oryginalna sztukateria ścienna i sufitowa, nadają obiektowi wyjątkowy, elegancki charakter. Uniwersalna forma pomieszczeń zapewnia duże możliwości stylizacji i aranżacji. Dodatkowym atutem jest dogodne położenie obiektu w cichej i spokojnej okolicy, zaledwie 4,5 km od ścisłego centrum Warszawy. www.thevenue.pl

Po kongresie zapraszamy na bankiet biznesowy do Ristorante Belotto.

Ristorante Belottoto
wspaniała światowa kuchnia podkreślona aromatami Mediolanu. Tam można zjeść dania znane i lubiane w różnych zakątkach świata.Cyfra 8 jest uznawana za symbol doskonałości, obfitości, nieskończoności. „Ósmy cud świata” to rzecz budząca powszechny podziw, a w Chinach liczba 8 uchodzi za bardzo szczęśliwą. Po chińsku brzmi ona jak „bogactwo, rozkwit, wzrost”. www.bel8.pl

Program

Agenda kongresu Mazovia Business Congress
Data: 22 listopada 2014
09:30 – 10:00 Rejestracja uczestników
10:00 – 10:05 Przywitanie gości
10:05 – 10:45 „Jak zwiększyć liczbę leadów sprzedażowych inaczej?” Grzegorz Turniak
10:45 – 11:15 „Warunki budowania oferty i sieci franczyzowej”  Andrzej Krawczyk
11:15 – 11:30  Przerwa kawowa
11:30 – 12:00 „Jak szybko i bez zbędnych kosztów pozyskać pracownika” Miłosz Ryniecki
12:00 – 12:40 „Jak zbudować idealny zespół sprzedażowy” Dariusz Stępień
12:40 – 13:00  Przerwa kawowa
13:00 – 13:30 „Zmiany formy prawnej w zakresie prowadzenia działalności”  Bartłomiej  Bieleninnik
13:30 – 14:00 „Czy Twoja marka jest Twoja?” Piotr Seges
14:00 – 14:40 „Finanse dla niefinansistów” Aldona Laczycka i Dymitr Kołodyński
14:40 – 15:30  Przerwa obiadowa
15:30 – 16:00 „Kierunek zmian modeli biznesowych” Michał Maciejewski
16:00 – 16:40 „Modelowanie Wilka z Wall Street w Polsce.” Czego możemy się uczyć od Amerykanów,  a czego nasza kultura nie przyjmie. Klaudia Pingot
16:40 – 17:00 Loteria
17:00 Rozdanie dyplomów uczestnictwa i zaproszenie na wieczorny bankiet

2014-11-12-mbc-partnerzy.jpg
Partnerzy kongresu: GoldenLine, BMW Bawaria Motors, Akademia Rozwoju Systemów Sieciowych, Smart Coaching, Sczaniecka Bieleninnik Kancelaria Prawnicza S.A., Mangling Mavens, Instytut Nowych Możliwości, Kapitał Marki, Polsko-Szwedzka Izba Gospodarcza, Action S.A., Active Jet, Portal Innowacji, Projekt Wspierania Przedsiębiorczości, Antra, Almot-auto, Fuerza, Headcash, Lookash-Hair-Beauty-Cafe, mFactor, przybylowski.net, The Venue, Ristorante Belotto, Stowarzyszenie Polka Potrafi, Kris, Expression, GreenUp Fitness, Leviatan, Nestle Profesional, Dwór Konstancin, MakemeBeauty, Kruliq Wine&Art., Piotr Piesiak Fotografia, IbI, Expression, Platforma Produktów i Usług, Limba kosmetyki krzemowe. 

2014-11-12-mbc-media1.jpg

Patroni medialni:  Infor.pl, magazyn Manager, Franczyzna&biznes, Business English magazine, Biznesprzykawie.pl, StartUp magazine, Naszepiaseczno.pl, Woman-news.pl, Fundusze Europejskie pismo ogólnopolskie, przedsiębiorcy.eu, jak.tv, TwojaInicjatywa!, biznesowy.net, franczyznawpolsce.pl, Media Elite, TVR, Law Business Quality, PIAP, Pangea Magazine, polskajestpiekna.eu, Art Imperium, erp-portal.pl, 4allwomen.pl, Imperium Kobiet, Klub Integracji Europejskiej, Mam spotkanie.pl, Luksusportal.pl, Warsaw Highlights, BE-ART, Arkada, Moda w Polsce, Świat Elit, Poland Fruits.

Do zobaczenia na kongresie,
Zespół Mazovia Business Congress

Przeczytaj również:

GPG wprowadza na rynek nową genetykę jeżyn

22 maj 2024
Global Plant Genetics (GPG) i polski program hodowli Rubusa Niwa właśnie zawarły umowę licencyjną na dwie nowe odmiany jeżyny pierwiosnkowej. Umowa dotyczy reprezentowania przez GPG odmian Maryna i Juhas na szeregu terytoriów międzynarodowych. Światowy przemysł jeżynowy rośnie nieprzerwanie od wielu lat i niezwykle istotne jest wprowadzenie na rynek ulepszonych odmian, które pomogą w tym rozwoju i jeszcze bardziej go przyspieszą »

Interpera2024: skupienie się na wizytach technicznych

22 maj 2024
Interpera 2024 zgromadzi międzynarodowy sektor gruszek w dniach 26–27 czerwca w Óbidos w Portugalii. Oprócz głównego dnia konferencji organizatorzy przygotowali gruszkowe wizyty techniczne, których po prostu nie można przegapić! Uczestnicy zapoznają się z uprawą i ochroną gruszek w Portugalii. Program będzie łączył wymianę wiedzy i wizyty w firmach. Uczestnicy Interpera 2024 zostaną przeniesieni do serca regionu gruszkowego Rocha, w obszar znany jako Oeste, gdzie koncentruje się 90% produkcji. »

Macfrut - miejsce, w którym można dowiedzieć się, w jakim kierunku zmierza ten sektor

20 maj 2024
Macfrut, międzynarodowe wydarzenie dla branży świeżych produktów, po raz kolejny spotkało się z entuzjastycznym przyjęciem wystawców. W trzydniowych targach w Rimini Expo Centre wzięło udział ogółem 56 200 osób, co stanowi wzrost o 13% w porównaniu z rokiem ubiegłym. To była najbardziej ekscytująca edycja jak dotąd i widać, że branża jest dynamiczna i pewna przyszłości. Powodów do zadowolenia z przebiegu tej imprezy jest wiele. »
Partnerzy