"Fruitness, enjoy it!" przed targami Fruit Logistica

2 luty 2015

W ramach kampanii "Fruitness, enjoy it!" przed targami Fruit Logistica reklamy gruszki i kiwi trafią na berlińskie autobusy i do metra.

Projekt "Fruitness, Enjoy it!", finansowany przez UE, państwo włoskie oraz CSO (Centrum Usług Owocowo-Warzywnych) w swej kolejnej odsłonie zachęca do spożywania owoców w niektórych krajach europejskich, wśród których - oprócz Polski, Wielkiej Brytanii, Szwecji i Danii - znalazły się również Niemcy. Bohaterami najbliższej kampanii są dwa owoce sezonowe: gruszka odmiany Abate Fetel i kiwi. Kampania, trwająca od 15 stycznia do 15 lutego, przewiduje rozmieszczanie plansz reklamujących oba owoce w autobusach i metrze kursujących po ulicach Berlina celem wzbudzenia zainteresowania publiczności oraz rozpowszechniania wiedzy na temat doskonałych wartości odżywczych owoców sezonowych.
Po raz pierwszy w ramach projektu przewidziano akcję reklamową silnie oddziałującą na konsumentów niemieckich, która rozpocznie się od Berlina, by towarzyszyć działaniom realizowanym podczas targów Fruit Logistica 2015, odbywających się w dniach od 4 do 6 lutego.
Kampania reklamowa obejmie wszystkie linie autobusowe i metra w strefie otaczającej dzielnicę targów, dzięki czemu będzie widoczna nie tylko dla konsumentów, ale również dla licznych uczestników targów Fruit Logistica.
Szacuje się, iż w ciągu miesiąca kampania dotrze do około 1 miliona przydatnych kontaktów i znajdzie ciąg dalszy w okresie letnim w innych ważnych miastach na terenie Niemiec.
Kiwi i gruszka Abate to dwa owoce cieszące się dużym uznaniem w Niemczech. Ponadto tegoroczne zbiory gruszki Abate charakteryzować się będą wyjątkowymi właściwościami organoleptycznymi/smakowymi dzięki sprzyjającym warunkom klimatycznym w Emilii-Romanii panującym w okresie ich dojrzewania.
Jeżeli chodzi o kiwi, Włochy są liderem w produkcji tego owocu na półkuli północnej, a oferta pojawia się na rynku niemieckim właśnie w okresie, w którym wyczerpują się zapasy tego produktu pochodzące z Grecji.
Również ten produkt zapowiada się w tym roku bardzo obiecująco pod względem jakości, zarówno jeżeli chodzi o zawartość cukru, jak i wielkość owoców.

mat. Biuro Prasowe Fruitness, Enjoy it!

Przeczytaj również:

Konsorcjum Fresh Produce wzywa rząd do umożliwienia oficjalnych inspekcji

7 maj 2024
„Staliśmy się pośmiewiskiem Europy”: Szef konsorcjum Fresh Produce krytykuje strategię graniczną Wielkiej Brytanii Nigel Jenney, dyrektor naczelny konsorcjum Fresh Produce Consortium (FPC), potępił rozwiązanie graniczne przyjęte przez rząd Wielkiej Brytanii po brexicie. „Rząd w zręczny sposób stworzył najbardziej nieefektywną i kosztowną granicę na świecie” – stwierdziła Jenney. „Ta jedyna w życiu szansa została zaprzepaszczona”. »

Ulepszenia monitorowania Echinothrips dzięki nowej pułapce Bug-Scan® Green

6 maj 2024
Zaprojektowane z myślą o optymalizacji monitorowania, nowe pułapki samoprzylepne Bug-Scan® Green okazały się siedmiokrotnie bardziej atrakcyjne dla Echinothrips niż żółte lub niebieskie pułapki samoprzylepne. „W przypadku wciornastków, które rzadko latają, atrakcyjne lepkie pułapki są kluczem do skutecznego rozpoznania – zasadniczej części skutecznego programu kontroli IPM” – mówi Yannah Cornelis, menedżer produktu ds. monitorowania i rozpoznania. »

Caprichos del Paladar potwierdza sukces Burgood podczas 37. edycji Gourmets Show

30 kwiecień 2024
Murcjańska firma Caprichos del Paladar po raz kolejny podbiła publiczność swoimi ekskluzywnymi produktami podczas 37. Salonu Smakoszy. Ta edycja oznaczała konsolidację Burgood, innowacyjnego burgera z karczochami, który po przejściu innych międzynarodowych wydarzeń spotkał się z doskonałym przyjęciem na najbardziej ekskluzywnych targach wysokiej jakości żywności i napojów w Europie. »
Partnerzy