Do tej pory ani w Polsce, ani w Europie Środkowo-Wschodniej nie było podobnego spotkania, podczas którego można pozyskać nie tylko wiedzę ale również inspirację do pracy z markami własnymi w tak szerokim, kompleksowym zakresie. Celem Future Private Labels 2016 jest jak najpełniejsza i najbardziej praktyczna analiza tego, co się dzieje i co będzie się działo z markami własnymi w przyszłości.
FUTURE PRIVATE LABELS 2016 to:
1. ekspercka konferencja w całości poświęcona markom własnym (Prelegenci konferencji to specjaliści branży z Polski i zagranicy – przedstawiciele menagmentu sieci, przedstawiciele agencji badawczych. Program konferencji zawiera takie tematy jak: najnowsze badania konsumenckie i badania rynku, aktualne trendy i prognozy na lata 2016 - 2020, case-study. Program w całości dostępny na www.futureprivatelabels.pl),
2. ogólnopolski konkurs „BEST PRIVATE LABELS’ PACKAGING” (Organizowany pod patronatem Packaging Polska. Mogą w nim brać udział producenci marki własnej, projektanci opakowań dla produktów private labels i właściciele marek własnych. Informacje o konkursie na www.konkurs-packaging.targikielce.pl),
3. wystawa produktów innowacyjnych oraz trendów (Tylko w Kielcach - dostęp do przeglądu trendów i innowacji, które silnie zarysowały się na rynkach rozwiniętych lub mogą mieć wpływ na marki własne w Polsce w najbliższej przyszłości)
4. targi producentów marek własnych (Zorganizowane w drugim co do wielkości ośrodku targowym w Polsce, odwiedzanym corocznie przez ponad 220.000 zwiedzających. Wstęp na targi jest bezpłatny po rejestracji na www.futureprivatelabels.pl)
Idea FUTURE PRIVATE LABELS to stworzenie platformy dla wymiany doświadczeń w zakresie zarządzania private labels oraz dyskusji o tym, w jakich kierunkach będą się rozwijały marki własne w przyszłości. Cały koncept FPL 2016 zwrócony jest ku przyszłości – trendom, innowacjom, najnowszym narzędziom marketingowym a przede wszystkim nowoczesnemu podejściu do zarządzania markami własnymi. Do współtworzenia tego wydarzenia zaprosiliśmy właścicieli marek własnych – przedstawicieli sieci handlowych i dystrybutorów oraz dostawców. Wszyscy oni, mimo pozornie konkurencyjnych wobec siebie interesów, są żywotnie zainteresowani rozwojem private labels w Polsce, stałym podnoszeniem jakości marek własnych oraz budowaniem ich dobrego postrzegania wśród polskich konsumentów.
FUTURE PRIVATE LABELS to również okazja do spotkania z firmami świadczącymi usługi na rzecz właścicieli marek własnych. Wśród prelegentów i wystawców znajdują się agencje badawcze i consultingowe, studia projektowe, producenci opakowań, reprezentanci branży poligraficznej, laboratoria badawcze i certyfikujące, przedstawiciele nowych mediów oraz dostawcy nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych.
KONFERENCJA “FUTURE OF PRIVATE LABELS”
Nowoczesne marki własne wymagają nowoczesnego zarządzania.
Konferencja “Future of private labels” to pozycja obowiązkowa w kalendarzu każdego, kto poważnie myśli o wdrażaniu i rozwijaniu marek własnych. Wśród prelegentów znajdziemy praktyków z Polski i zagranicy, z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu i koordynowaniu pracy z markami własnymi, a wśród nich m.in. Joao Ramos (JERONIMO MARTINS POLSKA), Remy Medina (IPLC) i Jarosław Frontczak (PMR).
W jednym miejscu spotkają się przedstawiciele sieci handlowych, duzi dystrybutorzy oraz producenci marek własnych, aby zarówno podzielić się swoimi doświadczeniami jak i wspólnie, podczas panelu dyskusyjnego, zastanowić się, co nasz czeka
w przyszłości.
Wybrane zagadnienia poruszane podczas konferencji „Future of private labels”:
1. Dokąd zmierzamy z marką własną – trendy i prognozy na lata 2016-2020.
2. Marka własna jako element budowania lojalności wobec sieci.
3. Kiedy niska cena nie wystarczy –budowanie marki własnej w oparciu o wartość dodaną.
4. Rola innowacji w tworzeniu marek własnych.
5. Od „me too” do „me first” – marka własna jako lider w kategorii.
6. Komunikacja jakości marki własnej – od deklaracji do czynów.
7. Nowe segmenty, nowe kategorie – w jakich kierunkach będą się rozwijały marki własne w przyszłości.
8. Millennials przyszłością marek własnych? O dialogu z pokoleniem Y.
9. Czy marka własna ma szansę stać się Brandem? O doświadczeniach z rynku polskiego oraz rynków zagranicznych.
10. Zespoły projektowe w budowaniu silnych marek własnych – model partnerski w relacjach sieć-dostawca.
WARSZTATY OPAKOWAŃ
15 czerwca, w ramach konferencji Future od Private Labels odbędą się specjalne warsztaty opakowań. Wprowadzający na rynek produkty marek własnych doskonale wiedzą, jak ważny jest ich wygląd, funkcjonalność, jak bardzo liczy się pomysł zawarty w opakowaniu, by zaintrygować klienta i skłonić do zakupu. Dlatego organizatorzy zapraszają na warsztaty poświęcone aktualnym trendom i skutecznemu językowi komunikacji wizualnej.
OPAKOWANIE NA MEDAL
Opakowanie produktu to niezmiernie ważna część strategii marketingowej, od której często zależy „być albo nie być” produktu. Podczas FUTURE PRIVATE LABELS startuje, pod patronatem Packaging Polska, konkurs na najlepsze opakowanie produktu marki własnej – „Best Private Label Packaging”. Jego celem jest polepszenie wizerunku marek własnych, poprzez promowanie dobrej jakości w zakresie projektowania i produkcji opakowań. Opakowania mogą zgłaszać firmy, które projektowały je dla marek własnych, producenci tych marek lub ich właściciele. Kategorie konkursowe dają możliwość zaistnienia wielu ciekawych pomysłów. Mogą to być na przykład: opakowania kosmetyków i środków do pielęgnacji i higieny; opakowania dla żywności w tym żywności gotowej do spożycia; opakowania napojów, opakowania środków czystości do domu, auta; nietypowe opakowania. Najlepsze opakowanie wybiorą także zwiedzający Targów Future Private Labels. Zgłoszenia do konkursu są bezpłatne (więcej informacji o udziale w konkursie, nagrodach można znaleźć na www.markiwlasne.pl).
Galeria PRIVATE LABEL.
Galeria Private Label to specjalna strefa na targach FUTURE PRIVATE LABELS, gdzie sieci handlowe mogą bezpłatnie prezentować swoje nowości rynkowe.
Celem Galerii jest pokazanie uczestnikom bieżących trendów rynkowych, inspiracje oraz motywowanie wszystkich graczy rynkowych do polepszania jakości marek własnych, a przez to zwiększanie lojalności konsumentów wobec marek własnych.
Produkty zaprezentowane w galerii będą widoczne nie tylko dla wszystkich gości Future Private Label, ale również dodatkowo umieszczone na stronie internetowej Targów Kielce. Podczas dwóch edycji targów marek własnych z tej możliwości skorzystały sieci: Tesco, Piotr i Paweł, Społem, Intermarche, Kaufland.
Zapraszamy do Targów Kielce 15-16 czerwca na FUTURE PRIVATE LABELS – Z nami Wasze marki własne osiągną sukces!