Gruzja czeka na polskich turystów

26 listopad 2014

Departament Turystyki i Miejsc Wypoczynkowych Adżarii będzie jednym z wystawców XXII Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2014. Ten autonomiczny gruziński region ze stolicą w Batumi planuje w nadchodzącym roku zwiększyć liczbę turystów przyjeżdżających z Polski. Drugiego dnia TT Warsaw, tj. 28 listopada, odbędzie się konferencja prasowa połączona z prezentacją Adżarii.

Gruzja staje się coraz chętniej wybieranym kierunkiem na letni urlop. Sektor turystyczny prężnie się tam rozwija, a odwiedzający przyjeżdżają zarówno na wycieczki objazdowe po kraju, jak i na wypoczynek nad Morzem Czarnym. Najpopularniejszym regionem jest Adżaria, która słynie z przepięknych krajobrazów, plaż, licznych atrakcji turystycznych, łagodnego klimatu i życzliwości mieszkańców.

2014-11-26-adzaria-maly.jpg

Batumi - perła Gruzji
Na stoisku Adżarii (B75) promowane będą najciekawsze atrakcje regionu. Przedstawiciele z Gruzji chętnie opowiedzą o zabytkach, wydarzeniach i imprezach kulturalnych, które są tam organizowane, a także o dziewiczej przyrodzie, którą można na miejscu podziwiać. Region promowany będzie także ze względu na ciekawe tradycje, smaczną gruzińską kuchnię i słynne wina. Na stoisku dostępne będą mapy, broszury z informacjami o całym regionie, kurortach wypoczynkowych oraz o jego stolicy, Batumi. W mieście można podziwiać liczne kościoły, meczety, synagogi, muzea i galerie. Znajduje się tam również delfinarium oraz pomnik mitologicznej Medei, kojarzonej właśnie z terenami dzisiejszej Gruzji. Adżaria to także przyroda chroniona w parkach narodowych, turystyka wiejska i enoturystyka.   

Partnerzy poszukiwani
Przedstawicielom Adżarii zależy na dotarciu zarówno do polskich organizatorów turystyki, jak i klientów indywidualnych. Jak mówi Mamuka Berdzenishvili, wiceprzewodniczący Departamentu Turystyki i Miejsc Wypoczynkowych Adżarii, obecność na targach w Polsce jest dla regionu i dla gruzińskich przedsiębiorców bardzo ważna. – Zależy nam, aby zapoznać polskich turystów z naszym krajem, gdyż jest on jeszcze stosunkowo mało znany wśród Polaków. Na targach szukamy partnerów biznesowych, których zainteresuje nasza oferta, chcemy też, aby indywidualni klienci nabrali chęci do przyjazdu do Gruzji. Jesteśmy otwarci na współpracę i liczymy, że na TT Warsaw uda nam się nawiązać cenne kontakty – podkreślił.

Podczas konferencji, która odbędzie się drugiego dnia targów o godzinie 15.15, prezentowany będzie region Adżarii. Omówiona zostanie m.in. infrastuktura turystyczna, różnorodność dostępnej oferty turystycznej i atrakcje, które czekają na odwiedzających, a prowadzący chętnie wezmą udział w rozmowach kuluarowych po konferencji. Odbędzie także degustacja Chachy - gruzińskiej wódki. Spośród zebranych na konferencji wizytówek rozlosowany będzie drobny upominek w postaci butelki gruzińskiego wina.   

Informacje organizacyjneKonferencja Adżarii odbędzie się 28 listopada br. w godzinach 15.15 - 16.15 w sali konferencyjnej E na terenie wystawienniczym. Na Targi TT Warsaw 2014 obowiązuje rejestracja. Więcej informacji o targach, program oraz formularze rejestracyjne znajdują się na stronie www.ttwarsaw.pl.

Kontakt PR:
Joanna Kuźma, Lawenda Public Relations, 
joanna@lawendapr.com, tel. 502 096 072
Pan Mamuka Berdzenishvili - Wiceprzewodniczący Departamentu Turystyki i Miejsc Wypoczynkowych Adżarii,
m.berdzenishvili@gobatumi.com, tel. +995 577 14 17 68
Pani Sophiko Gotua – specjalista ds. marketingu i reklamy Departamentu Turystyki i Miejsc Wypoczynkowych Adżarii,
s.gotua@gobatumi.com, tel. +995 577 52 51 35

Departament Turystyki i Miejsc Wypoczynkowych Adżarii (Department of Tourism and Resorts of Ajara A.R.) - jednostka gruzińskiej Autonomicznej Republiki Adżarii odpowiedzialna za rozwój turystyki w regionie. Celem jej działalności jest promocja walorów turystycznych regionu. Więcej informacji znajduje się na stronie www.gobatumi.com.

Przeczytaj również:

Pole testowe o powierzchni około 3000 m2 na targach Macfrut 2024

23 kwiecień 2024
Innowacje branży zostaną zaprezentowane na powierzchni około 3000 metrów kwadratowych, podzielonej na dwie hale: jedną przeznaczoną do uprawy owoców (Hala C1 - Agri Field Solution) i drugą do produkcji bezglebowej techniki, ogrodnictwo komercyjne i przemysłowe oraz mechanizacja (hala A1 – Machinery Solutions). Oba te obszary pozwalają odwiedzającym przekonać się na własne oczy, co mogą zastosować w praktyce we własnym gospodarstwie. »

Pierwsza edycja Fruit Attraction w Brazylii odzwierciedla potencjał brazylijskiego sektora owoców i warzyw

22 kwiecień 2024
Fruit Attraction, jedne z wiodących na świecie międzynarodowych targów branży owocowo-warzywnej, zakończyły swoją pierwszą edycję w Brazylii, na terenie São Paulo Expo. Trzydniowe wydarzenie zgromadziło cały łańcuch produkcyjny sektora, z obecnością 45 krajów i 8 stanów brazylijskich (São Paulo, Bahia, Pernambuco, Rio Grande do Norte, Maranhão, Pará, Espírito Santo i Paraná) oraz 12 000 gości . »

Nowe zabezpieczenia w branży spożywczej – ekologia w centrum uwagi

22 kwiecień 2024
Biorąc pod uwagę cele zrównoważonej gospodarki o obiegu zamkniętym, gdzie jednym z nim jest ograniczenie ilości odpadów opakowaniowych, coraz więcej firm poszukuje opakowań w pełni przyjaznych środowisku. Dlatego już dziś firma Silny&Salamon wprowadza zamknięcia do opakowań produktów spożywczych wykonane w całości z biomateriałów i nadające się do przetworzenia. »
Partnerzy