Mazovia Business Congress za nami.

27 listopad 2014


To wspaniała inicjatywa, której celem z jednej strony jest zaprezentowanie ciekawej tematyki biznesowej, z drugiej zaś skojarzenie ludzi z inicjatywą, dla których osobiste kontakty są wartością dodaną do pozyskanej podczas spotkania wiedzy.

Ten kongres to nie tylko obfitujące w wiedzę i ciekawe kontakty spotkanie biznesowe, ale również możliwość obcowania ze sztuką. Uczestnicy kongresu mieli bowiem niecodzienną okazję wysłuchania profesjonalnych prelekcji w otoczeniu artystycznych fotografii przedstawiających polskie aktorki i artystki autorstwa fotografa Piotra Piesiaka. Po kongresie odbył się bankiet biznesowy w Ristorante Belotto. Był on dodatkowa okazją do zawarcia kontaktów w mniej formalnej atmosferze.

Prelegentami na kongresie byli: Michał Maciejewski z Sensownego Biznesu, Andrzej Krawczyk z Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych, Miłosz Ryniecki z Goldenline,
Bartłomiej Bieleninnik z Kancelarii Sczaniecka Bieleninnik, Dariusz Stępień z Instytutu Nowych Możliwości, Dymitr Kołodyński Ekspert ds. Wizerunku, Grzegorz Turniak z Mangling Mavens oraz Klaudia Pingot ze Smart Coaching.

Partnerzy kongresu: GoldenLine, BMW Bawaria Motors, Akademia Rozwoju Systemów Sieciowych, Smart Coaching, Sczaniecka Bieleninnik Kancelaria Prawnicza S.A., Mangling Mavens, Instytut Nowych Możliwości, Kapitał Marki, Polsko-Szwedzka Izba Gospodarcza, Action S.A., Active Jet, Projekt Wspierania Przedsiębiorczości, Antra, Almot-auto, Fuerza, Headcash, Lookash-Hair-Beauty-Cafe, mFactor, przybylowski.net, The Venue, Ristorante Belotto, Stowarzyszenie Polka Potrafi, Kris, Expression, GreenUp Fitness, Leviatan, Nestle Profesional, Dwór Konstancin, MakemeBeauty, Kruliq Wine&Art., Piotr Piesiak Fotografia, IbI, Expression, Platforma Produktów i Usług, Limba kosmetyki krzemowe, Sensowny biznes, Alianz, Hotel Jabłoń Resort.

Patroni medialni: Infor.pl, magazyn Manager, Franczyzna&biznes, Business English magazine, Biznesprzykawie.pl, StartUp magazine, Naszepiaseczno.pl, Woman-news.pl, Fundusze Europejskie pismo ogólnopolskie, przedsiębiorcy.eu, jak.tv, TwojaInicjatywa!, biznesowy.net, franczyznawpolsce.pl, Media Elite, TVR, Law Business Quality, PIAP, Pangea Magazine, polskajestpiekna.eu, Art Imperium, erp-portal.pl, 4allwomen.pl, Imperium Kobiet, Klub Integracji Europejskiej, Mam spotkanie.pl, Luksusportal.pl, Warsaw Highlights, BE-ART, Arkada, Moda w Polsce, Świat Elit, PolandFruits, Portal Innowacji.

Nagrody dla uczestników kongresu ufundowały firmy: BMW Bawaria Motors, Limba kosmetyki krzemowe, IBI, Expression, Antra, Action SA, Dwór Konstancin, MakeMeBeauty, Lookash, GreenUp Fitness, Piotr Piesiak, Kruliq Wine&Art, Fuerza, Platforma Produktów i Usług, Leviatan.

2014-11-27-biznes-z-klasa2.jpg

Organizatorzy dziękują  firmie The Venue za pomoc w organizacji kongresu, Ristorante Belotto za przygotowanie wyśmienitej kolacji oraz Kruliq Wine&Art za przeprowadzenie degustacji.

Więcej na: www.bizneszklasa.pl, https://www.facebook.com/media/set/?set=a.723967191033289.1073741831.319947991435213&type=3

Foto: Piotr Laczycki
mat. prasowe: Biznes z klasą

Przeczytaj również:

Spotkania Biznesowe osiągają wielki finał

4 czerwiec 2024
Zakończenie China Business Meet Up rozpoczyna odliczanie do ASIA FRUIT LOGISTICA. Roadshow Business Meetups osiąga swój wielki finał w Szanghaju, a do powrotu ASIA FRUIT LOGISTICA do Hongkongu pozostało 100 dni. ASIA FRUIT LOGISTICA China Business Meet W dniach 27–28 maja w Szanghaju zgromadziło ponad 1600 specjalistów z branży. Odwiedzający targi spędzili dwa dni na rozmowach i spostrzeżeniach, wysokiej jakości networkingu oraz tętniącym życiem B2B expo skupionym na dynamicznym i szybko rozwijającym się chińskim rynku świeżych produktów. »

Winogrona stołowe z Fresh Energy

4 czerwiec 2024
Fresh Energy jest jednym z egipskich producentów i eksporterów świeżych warzyw i owoców. Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi normami jakościowymi. Fresh Energy z dumą produkuje swoje produkty zgodnie ze standardami Unii Europejskiej zgodnie z wymaganiami klientów hipermarketów takich jak ALDI, Carrefour, Benny’s, Tesco czy LIDL. Fresh Energy oferuje szeroką gamę egipskich winogron. »

Nowe testy potwierdzają lepsze plony roślin melona przy zastosowaniu agrofilmów marki Arrigoni Lirsa

3 czerwiec 2024
Wysokie temperatury latem oraz ataki mszyc i innych szkodników to główne przeszkody, które hodowcy melonów muszą pokonać, aby osiągnąć zadowalające wyniki. Nowe badania terenowe przeprowadzone na ziemi włoskich liderów branży OP Lorenzini Naturamica z Mantui i Azienda Agricola Malavasi dostarczyły obfitego potwierdzenia skuteczności stosowania agrofilmów w kontrolowaniu temperatury, »
Partnerzy