FUTURE PRIVATE LABELS skupione na innowacjach

11 lipiec 2017

Najbliższa edycja programu FUTURE PRIVATE LABELS 2017 w Targach Kielce przebiegać będzie pod hasłem innowacji, realizowanych przez właścicieli marek własnych, na poziomie produktów i nowoczesnych narzędzi strategicznych. Wydarzenie, które odbędzie się w dniach 25-26 października organizowane jest po raz czwarty. Łączy targi producentów marek własnych, konferencję pełną ekspertów, także tych zagranicznych, oraz szkolenia i konkurs na opakowanie.

Ubiegłoroczne wydarzenie, w stu procentach poświęcone tematyce private labels, zgromadziło 800 specjalistów branży marek własnych -  kupców i przedstawicieli sieci handlowych, producentów private labels oraz projektantów opakowań. Konferencji z udziałem wielu zagranicznych ekspertów branży przysłuchiwało się 120 osób, a podczas warsztatów, mówiących o roli opakowania w produktach marek udział wzięło 60 osób. W Targach Kielce, drugim ośrodku wystawienniczym Europy Środkowo-Wschodniej zaprezentowało się 83 wystawców z 9 krajów: z Niemiec, Włoch, Litwy, Białorusi, Grecji, Węgier, Ukrainy, Czech oraz Polski.

Innowacje produktowe i nie tylko
- Już nie tak dynamicznie jak w latach poprzednich, ale rynek marek własnych w Polsce wciąż będzie się rozwijał i umacniał – ocenia Dorota Kałowska, ekspert private labels Cobalt Spark i Polskiej Izby Handlu oraz koordynator programu FUTURE PRIVATE LABELS, realizowanego przez Targi Kielce. – Dlatego tak ważne jest, by ”trzymać rękę na pulsie” branży, śledzić nowe kierunki, trendy światowe. W tym roku, podczas FPL 2017 będziemy skupiać uwagę na innowacjach. Zarówno tych realizowanych przez właścicieli marek własnych, na poziomie produktów i nowoczesnych narzędzi strategicznych.

W czasie FPL odbędzie się Wystawa Produktów Innowacyjnych segmentu FMCG. To możliwość zaprezentowania oferty producentów, a także przegląd działań sieci w zakresie wdrażania innowacyjnych rozwiązań asortymentowych.

Platforma wiedzy i wymiany doświadczeń
Ideą programu FUTURE PRIVATE LABELS w Targach Kielce jest tworzenie w Polsce wspólnej platformy wiedzy, inspiracji i wymiany doświadczeń. Wydarzenie oferuje przegląd trendów raz nowatorskich konceptów z całego świata. Cel organizacji FPL najlepiej sprecyzowali prelegenci ubiegłorocznej edycji.

„Ważne jest skupienie się na kierunku, w jakim zmierza rynek private labels w ocenie całościowej – dotyczy to zarówno sprzedawców, jak i firm, oferujących produkty pod marki własne – mówił w Kielcach Joao Ramos z Jeronimo Martins Polska. „Niezmiernie ważnym zadaniem dla firm jest zrozumienie istoty marki własnej, uwzględniając, między innymi, opracowanie odpowiedniego podejścia i zarządzania – dodawał Remy Medina z International Private Labels Consult z Holandii -  Dlatego wydarzenie FUTURE PRIVATE LABELS w Kielcach stanowi wartość dodaną dla każdego, kto pragnie rozwinąć działalność pod marką własną nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. ” Wśród panelistów i prelegentów ubiegłorocznej konferencji FPL znaleźli się: Maciej Ptaszyński – PIH, Maria Andrzej Faliński – POHID, Andrzej Wojciechowicz – FMCG Consulting, Honorata Jarocka z MINTEL oraz firmy PMR Consulting, Izmałkowa, Fenomen. Edycja 2017 zapowiada  się równie interesująco.   

Szkolenia, konkurs na opakowanie
Jednym z nowych pomysłów organizatorów FUTURE PRIVATE LABELS 2017 są szkolenia z hasłem przewodnim: „ Partnerska współpraca pomiędzy dostawcą a właścicielem marki własnej”.  Będą one dedykowane producentom, którzy chcą skutecznie rozwijać współpracę z sieciami handlowymi i dystrybutorami w zakresie produkcji marek własnych. Kwestie, jakie poruszy szkolenie to m.in.: strategiczna analiza gotowości przedsiębiorstwa do produkcji private labels, przygotowanie oferty handlowej, prezentacje oferty na targach i spotkaniach, rozmowy biznesowe. Mowa będzie także o roli dostawcy od procesu tworzenia marek własnych, po finalizację kontraktu i kluczowe aspekty prawne umów handlowych. Szkolenia prowadzone będą wyłącznie przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu relacji handlowych i strategii private labels, pracujących zarówno w sieciach, jak i u dużych dostawców produktów pod marki własne.     
  
Już po raz drugi w Kielcach zostaną przyznane nagrody i wyróżnienia w konkursie na najlepsze opakowania marek własnych. Ubiegłoroczna edycja konkursu „Best Private Labels Packaging” zgromadziła wielu uczestników.
Więcej wiadomości na temat tegorocznego FPL na www.markiwlasne.pl

Zapraszamy na FPL 2017 do Targów Kielce 25-26 października.

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy