Po nowości, wiedzę i kontakty biznesowe do Poznania

21 lipiec 2017

POLAGRA FOOD co roku przyciąga liczne grono zwiedzających kusząc doskonale znanymi markami produktów spożywczych, żywnością innowacyjną pod względem składu czy smaku, a także egzotycznymi smakami z całego świata. Nie inaczej będzie w tym roku. Prym będą wiodły oczywiście polska branża mleczarska i przetwórstwa mięsnego. Te dwa sektory prezentować będzie liczne grono liderów rynkowych, których produkty są doskonale znane z półek sklepowych w Polsce. Szykuje się również interesująca ekspozycja ze strony firm przetwórstwa owocowo-warzywnego. Nie zabraknie także słodyczy, przekąsek, herbat, napojów i alkoholi. Oprócz silnej reprezentacji polskich przedsiębiorców pojawią się również producenci żywności z zagranicy, m.in. z Włoch, Finlandii, Bułgarii, Niemiec, Węgier, Litwy, Cypru, a także Malezji, Indonezji i Sri Lanki.

2017-07-20-polagra2.jpg

POLAGRA FOOD, jako targi kontrakcyjne, od lat wspierające rozwój wymiany handlowej pomiędzy Polską, a resztą świata. Ich formuła pozwala przede wszystkim pozyskać nowych, solidnych partnerów biznesowych. Sprzyjają temu również dodatkowe wydarzenia towarzyszące targom jak np. Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna organizowana przez PARP. W ramach tegorocznej edycji Polagra Food odbędzie się także Polsko-Nigeryjski Szczyt Gospodarczy, na którym będzie mowa o możliwościach współpracy obu państw. Dwudniowym spotkaniom będą towarzyszyły sesje matchmakingowe.
Z solidną dawką wiedzy na temat nowych regulacji prawnych dla przedsiębiorców z branży spożywczej będzie można zapoznać się  podczas szkoleń prowadzonych przez kancelarię WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr. Sesja poniedziałkowa (25 września) będzie dotyczyła zasad znakowania żywności w Polsce. To niezwykle ważne zagadnienia, bo jak pokazują półki sklepowe nie wszyscy przedsiębiorcy wiedzą np. kiedy można stosować takie określenia jak  „polskie”, „domowe”, „tradycyjne”. Tematem dyskusji będzie również znak „Produkt Polski” – nowe oznaczenie handlowe. Podczas drugiego spotkania (środa, 27 września) będzie natomiast mowa o nowych ograniczeniach w handlu oraz ryzyku prawnym dla dostawców i nabywców, w tym sieci handlowych. Problematyka szkolenia nawiązuje przede wszystkim do ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwemu wykorzystywaniu przewagi kontraktowej, która weszła w życie 12 lipca br. Eksperci z kancelarii WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr w przystępny sposób przedstawią najważniejsze założenia nowych przepisów oraz ich praktyczne znaczenie w codziennej działalności zarówno przedstawicieli dużych sieci handlowych, jak i sprzedawców detalicznych prowadzący handel wyrobami spożywczymi.
W tym roku targi POLAGRA FOOD odbędą się w dniach 25–28 września w Poznaniu (Polska). Towarzyszyć im będą m.in. Międzynarodowe Targi Gastronomii i Wyposażenia Hoteli POLAGRA GASTRO / INVEST HOTEL, a także Międzynarodowe Targi Technologii Spożywczych POLAGRA TECH.

Więcej informacji: www.polagra-food.pl.

Przeczytaj również:

Winogrona stołowe z Fresh Energy

4 czerwiec 2024
Fresh Energy jest jednym z egipskich producentów i eksporterów świeżych warzyw i owoców. Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi normami jakościowymi.Fresh Energy z dumą produkuje swoje produkty zgodnie ze standardami Unii Europejskiej zgodnie z wymaganiami klientów hipermarketów takich jak ALDI, Carrefour, Benny’s, Tesco czy LIDL. Fresh Energy oferuje szeroką gamę egipskich winogron. »

Nowe testy potwierdzają lepsze plony roślin melona przy zastosowaniu agrofilmów marki Arrigoni Lirsa

3 czerwiec 2024
Wysokie temperatury latem oraz ataki mszyc i innych szkodników to główne przeszkody, które hodowcy melonów muszą pokonać, aby osiągnąć zadowalające wyniki. Nowe badania terenowe przeprowadzone na ziemi włoskich liderów branży OP Lorenzini Naturamica z Mantui i Azienda Agricola Malavasi dostarczyły obfitego potwierdzenia skuteczności stosowania agrofilmów w kontrolowaniu temperatury, »

Inicjatywy Fruit Attraction mające na celu maksymalne wykorzystanie udziału firm

28 maj 2024
Fruit Attraction, które odbędzie się w dniach 8–10 maja, będzie organizować specjalne działania mające na celu ułatwienie sprzedaży, promocji, rozwoju i wzrostu wszystkich wystawiających się firm. Inicjatywy mające na celu maksymalizację widoczności i zwrotu z inwestycji oraz uczynienie wystawców w centrum uwagi wszystkich profesjonalistów z branży. »
Partnerzy