WorldFood Azerbaijan

10 luty 2015


WorldFood Azerbaijan
co roku otrzymuje oficjalne wsparcie Ministerstwa Rolnictwa Republiki Azerbejdżanu, a Minister Rolnictwa jest stałym gościem targów w Baku. Prezydent Azerbejdżanu ogłosił rok 2015 „Rokiem Rolnictwa”, co pozytywnie wpłynie na rozwój sektora agro oraz dywersyfikację gospodarki. „Azerbejdżan jest przewidywalny ma stabilną walutę i ma czym płacić” - powiedział w czasie grudniowej wizyty w kraju Minister Gospodarki Janusz Piechociński.

Rynek azerbejdżański jest perspektywiczny dla sprzedaży polskich towarów i usług, wśród których produkty sektora spożywczego zajmują aktualnie znaczącą pozycję. W drugiej połowie ubiegłego roku, polski eksport na rynek Azerbejdżanu wynosił 103,8 mln USD, co oznaczało wzrost o ponad 17% w porównaniu do roku poprzedniego. Ministerstwo Gospodarki dostrzegając potencjał rynku, wybrało Azerbejdżan jako jeden z perspektywicznych rynków dla rozwoju polskiego eksportu, na którym zamierza promować polską branżę spożywczą.  

Uczestnictwo w targach WorldFood Azerbejdżan 2015 to znakomita okazja do nawiązania kontaktów z lokalnymi przedsiębiorcami i wykorzystania efektu marketingowego medialnej kampanii promocyjnej Ministerstwa na rynku azerskim, w której polskie produkty spożywcze odgrywają bardzo ważną rolę.  

WorldFood Azerbaijan 2014 w liczbach:

Więcej informacji na temat targów udziela: 
ITE Poland Sp. z o.o.

mat.prasowe ITE Polska

Przeczytaj również:

Winogrona stołowe z Fresh Energy

4 czerwiec 2024
Fresh Energy jest jednym z egipskich producentów i eksporterów świeżych warzyw i owoców. Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi normami jakościowymi.Fresh Energy z dumą produkuje swoje produkty zgodnie ze standardami Unii Europejskiej zgodnie z wymaganiami klientów hipermarketów takich jak ALDI, Carrefour, Benny’s, Tesco czy LIDL. Fresh Energy oferuje szeroką gamę egipskich winogron. »

Nowe testy potwierdzają lepsze plony roślin melona przy zastosowaniu agrofilmów marki Arrigoni Lirsa

3 czerwiec 2024
Wysokie temperatury latem oraz ataki mszyc i innych szkodników to główne przeszkody, które hodowcy melonów muszą pokonać, aby osiągnąć zadowalające wyniki. Nowe badania terenowe przeprowadzone na ziemi włoskich liderów branży OP Lorenzini Naturamica z Mantui i Azienda Agricola Malavasi dostarczyły obfitego potwierdzenia skuteczności stosowania agrofilmów w kontrolowaniu temperatury, »

Inicjatywy Fruit Attraction mające na celu maksymalne wykorzystanie udziału firm

28 maj 2024
Fruit Attraction, które odbędzie się w dniach 8–10 maja, będzie organizować specjalne działania mające na celu ułatwienie sprzedaży, promocji, rozwoju i wzrostu wszystkich wystawiających się firm. Inicjatywy mające na celu maksymalizację widoczności i zwrotu z inwestycji oraz uczynienie wystawców w centrum uwagi wszystkich profesjonalistów z branży. »
Partnerzy