“FRUITNESS, ENJOY IT!”

15 lipiec 2014

(Ferrara, 11 lipca 2014 r.) Fruitness, Enjoy it!”, projekt pod patronatem CSO (Centrum Usług Owocowo-Warzywnych), współfinansowany przez Unię Europejską i włoskie Ministerstwo Rolnictwa i Leśnictwa, mający na celu promowanie spożycia owoców wśród młodzieży w Danii, Niemczech, Polsce, Wielkiej Brytanii i Szwecji, wkrótce obejmie nową inicjatywę związaną ze zdrowiem i prawidłowym żywieniem.

W najbliższych tygodniach wydany zostanie biuletyn informacyjny skierowany do siedemnastu tysięcy lekarzy i specjalistów związanych ze służbą zdrowia w pięciu krajach uczestniczących w projekcie.  Poświęcony on będzie właściwościom odżywczym i dobroczynnym efektom spożywania owoców, zawierać też będzie skrócone prezentacje badań dotyczących wpływu stylów życia i nawyków żywieniowych na zdrowie publiczne.  Celem jest uwrażliwienie specjalistów związanych ze służbą zdrowia na znaczenie diety opartej na owocach, a tym samym na utrzymanie zdrowego i zrównoważonego stylu życia we wszystkich grupach wiekowych, również wśród dzieci i młodzieży.

Konieczność promowania zdrowych nawyków żywieniowych wśród Europejczyków podyktowana jest również statystykami zebranymi w publikacji Consumption Monitor 2012 wydanej przez Freshfel, uwidaczniającymi tendencję spadkową w spożyciu owoców i warzyw w 27 krajach UE. W roku 2011, w porównaniu do średniej z 5 poprzednich lat, spadek wynosił w przybliżeniu 3%. Te dane pokazują, jak ważne są programy oraz inicjatywy mające na celu uwrażliwienie konsumentów na znaczenie diety obfitującej w produkty owocowo-warzywne, stanowiące naturalne źródło witamin i soli mineralnych.

Projekt “Fruitness, Enjoy it!” od roku 2006 skupia się na wszechstronnych działaniach promocyjno-informacyjnych skierowanych do młodych konsumentów, ich rodzin, handlowców, szkół, instytucji oraz podmiotów służby zdrowia, aby ograniczyć tendencję spadkową w spożyciu owoców obserwowaną już od wielu lat. Program ten, będący pionierem wśród kampanii poświęconych upowszechnianiu zdrowych nawyków żywieniowych u dzieci i młodzieży, zawsze wyróżniał się swoją oryginalną, innowacyjną oraz interaktywną formą komunikacji, opartą na zabawnym języku.

Więcej informacji: www.fruitness.eu

Przeczytaj również:

Spotkania Biznesowe osiągają wielki finał

4 czerwiec 2024
Zakończenie China Business Meet Up rozpoczyna odliczanie do ASIA FRUIT LOGISTICA. Roadshow Business Meetups osiąga swój wielki finał w Szanghaju, a do powrotu ASIA FRUIT LOGISTICA do Hongkongu pozostało 100 dni. ASIA FRUIT LOGISTICA China Business Meet W dniach 27–28 maja w Szanghaju zgromadziło ponad 1600 specjalistów z branży. Odwiedzający targi spędzili dwa dni na rozmowach i spostrzeżeniach, wysokiej jakości networkingu oraz tętniącym życiem B2B expo skupionym na dynamicznym i szybko rozwijającym się chińskim rynku świeżych produktów. »

Winogrona stołowe z Fresh Energy

4 czerwiec 2024
Fresh Energy jest jednym z egipskich producentów i eksporterów świeżych warzyw i owoców. Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi normami jakościowymi. Fresh Energy z dumą produkuje swoje produkty zgodnie ze standardami Unii Europejskiej zgodnie z wymaganiami klientów hipermarketów takich jak ALDI, Carrefour, Benny’s, Tesco czy LIDL. Fresh Energy oferuje szeroką gamę egipskich winogron. »

Nowe testy potwierdzają lepsze plony roślin melona przy zastosowaniu agrofilmów marki Arrigoni Lirsa

3 czerwiec 2024
Wysokie temperatury latem oraz ataki mszyc i innych szkodników to główne przeszkody, które hodowcy melonów muszą pokonać, aby osiągnąć zadowalające wyniki. Nowe badania terenowe przeprowadzone na ziemi włoskich liderów branży OP Lorenzini Naturamica z Mantui i Azienda Agricola Malavasi dostarczyły obfitego potwierdzenia skuteczności stosowania agrofilmów w kontrolowaniu temperatury, »
Partnerzy