WorldFood Warsaw, kolejny rok, kolejny wzrost!

31 marzec 2016

III edycja targów WorldFood Warsaw zanotowała kolejny wzrost liczby wystawców. W tym roku w wystawie udział weźmie około 250 firm z kraju i zagranicy.
Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów WorldFood Warsaw odbędą się w dniach 19-21 kwietnia w Warszawskim Centrum Expo XXI pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi Krzysztofa Jurgiela oraz prezesa Agencji Rynku Rolnego Łukasza Hołubowskiego. Jak podają organizatorzy, trzecia edycja zanotowała kolejny wzrost liczby wystawców. Swoją ofertę zaprezentuje aż 250 przedsiębiorstw produkujących i dystrybuujących żywność, napoje, dodatki do żywności oraz nowoczesne technologie. Wśród wystawców znajdują się polskie firmy, ale również przedstawiciele biznesu spożywczego z Belgii, Litwy, Łotwy, Portugalii, Włoch, Sri Lanki czy Tajlandii.  To doskonała okazja, aby znaleźć wyjątkowe i innowacyjne produkty z całego świata i poszerzyć swoją ofertę sprzedażową.

Na wystawców i zwiedzających czekają liczne biznesowe korzyści. Między innymi rozmowy handlowe, pozyskiwanie potencjalnych partnerów, sprofilowane spotkania z sieciami handlowymi, eksporterami i importerami. Ważnym aspektem WorldFood Warsaw jest również możliwość nawiązania nowych kontaktów producentów żywności z przedstawicielami sektora HoReCa.

„WorldFood Warsaw na stałe już wpisały się w kalendarz wydarzeń biznesu spożywczego. Z roku na rok obserwujemy stałe wzrosty liczby wystawców i zwiedzających z całego świata. Potwierdzeniem są statystyki – w I edycji udział wzięło 100 firm i niespełna 3 tysiące zwiedzających, na III edycję zaś będą się składać ekspozycje 250 firm. Co roku podejmujemy też szereg działań zwiększających liczbę odwiedzających targi” – informuje Agnieszka Szpaderska, manager targów.

Ekspercki program
Osoby działające w branży spożywczej i chcące rozwijać swój biznes z pewnością zainteresuje bogaty program merytoryczny wystawy. Pierwszy dzień poświęcony będzie tematyce eksportowej. Drugi dzień targowy będzie dotyczył handlu, w tym zmian podatkowych i ich skutków w łańcuchu dostaw, marek własnych), rynku hurtowego w Polsce kredytów eksportowych, znakowania żywności i standardów sieci spożywczych oraz wykorzystania narzędzi internetowych w celu zwiększenia sprzedaży. Trzeci dzień targów będzie w całości poświęcony ekologii

Zarejestruj się już dziś!
Trzecia edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw zapowiada się bardzo ciekawie i z pewnością warto wziąć w niej udział. Osoby reprezentujące sektor spożywczy, handlu i HoReCa są uprawnione do bezpłatnego wstępu na targi. Należy pamiętać tylko o wcześniejszej rejestracji na stronie internetowej. Również przedstawiciele mediów mogą uzyskać akredytacje.

Zapraszamy do rejestracji on-line: www.worldfood.pl/rejestracja-on-line

Przeczytaj również:

Innowacje na Konferencji Maszynowej podczas TSW 2025

24 październik 2024
Podczas nadchodzących Targów Sadownictwa i Warzywnictwa (TSW 2025) w Kielcach, serdecznie zapraszamy do udziału w Konferencji Maszynowej, która odbędzie się 23 stycznia 2025. To wydarzenie, które zgromadzi ekspertów i entuzjastów nowoczesnych technologii ogrodniczych – idealne miejsce, by podzielić się swoją wiedzą, nawiązać kontakty i poznać najnowsze trendy w Ogrodnictwie 4.0 i 5.0. »

Macfrut Academy, nowa lekcja wideo na temat chilijskiej wiśni

23 październik 2024
Chilijski łańcuch dostaw wiśni jest tematem nowego odcinka Macfrut Academy, innowacyjnej platformy promowanej przez Macfrut. Spotkanie w czwartek, 24 października, o godz. 17:00 (czasu włoskiego) na lekcję wideo poświęconą jednemu z wiodących na świecie sektorów produkcji wiśni. Bardziej szczegółowo odcinek koncentruje się na procesie po zbiorach, ze szczególnym uwzględnieniem technologii, które umożliwiają eksport 90% tego owocu na całym świecie. »

PPWR, niepraktyczne i szkodliwe rozporządzenie dla całego łańcucha dostaw

21 październik 2024
Europejskie rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR), przyjęte przez Parlament Europejski 24 kwietnia, znacząco wpływa na łańcuch dostaw świeżych owoców i warzyw, szczególnie tam, gdzie zakazuje stosowania opakowań plastikowych. Europejskie świeże owoce i warzywa są już sprzedawane luzem w 50% przypadków, a opakowania plastikowe stosowane w tym sektorze stanowią zaledwie 1,5% wszystkich opakowań żywności. »
Partnerzy