WorldFood Warsaw, kolejny rok, kolejny wzrost!

31 marzec 2016

III edycja targów WorldFood Warsaw zanotowała kolejny wzrost liczby wystawców. W tym roku w wystawie udział weźmie około 250 firm z kraju i zagranicy.
Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów WorldFood Warsaw odbędą się w dniach 19-21 kwietnia w Warszawskim Centrum Expo XXI pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi Krzysztofa Jurgiela oraz prezesa Agencji Rynku Rolnego Łukasza Hołubowskiego. Jak podają organizatorzy, trzecia edycja zanotowała kolejny wzrost liczby wystawców. Swoją ofertę zaprezentuje aż 250 przedsiębiorstw produkujących i dystrybuujących żywność, napoje, dodatki do żywności oraz nowoczesne technologie. Wśród wystawców znajdują się polskie firmy, ale również przedstawiciele biznesu spożywczego z Belgii, Litwy, Łotwy, Portugalii, Włoch, Sri Lanki czy Tajlandii.  To doskonała okazja, aby znaleźć wyjątkowe i innowacyjne produkty z całego świata i poszerzyć swoją ofertę sprzedażową.

Na wystawców i zwiedzających czekają liczne biznesowe korzyści. Między innymi rozmowy handlowe, pozyskiwanie potencjalnych partnerów, sprofilowane spotkania z sieciami handlowymi, eksporterami i importerami. Ważnym aspektem WorldFood Warsaw jest również możliwość nawiązania nowych kontaktów producentów żywności z przedstawicielami sektora HoReCa.

„WorldFood Warsaw na stałe już wpisały się w kalendarz wydarzeń biznesu spożywczego. Z roku na rok obserwujemy stałe wzrosty liczby wystawców i zwiedzających z całego świata. Potwierdzeniem są statystyki – w I edycji udział wzięło 100 firm i niespełna 3 tysiące zwiedzających, na III edycję zaś będą się składać ekspozycje 250 firm. Co roku podejmujemy też szereg działań zwiększających liczbę odwiedzających targi” – informuje Agnieszka Szpaderska, manager targów.

Ekspercki program
Osoby działające w branży spożywczej i chcące rozwijać swój biznes z pewnością zainteresuje bogaty program merytoryczny wystawy. Pierwszy dzień poświęcony będzie tematyce eksportowej. Drugi dzień targowy będzie dotyczył handlu, w tym zmian podatkowych i ich skutków w łańcuchu dostaw, marek własnych), rynku hurtowego w Polsce kredytów eksportowych, znakowania żywności i standardów sieci spożywczych oraz wykorzystania narzędzi internetowych w celu zwiększenia sprzedaży. Trzeci dzień targów będzie w całości poświęcony ekologii

Zarejestruj się już dziś!
Trzecia edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw zapowiada się bardzo ciekawie i z pewnością warto wziąć w niej udział. Osoby reprezentujące sektor spożywczy, handlu i HoReCa są uprawnione do bezpłatnego wstępu na targi. Należy pamiętać tylko o wcześniejszej rejestracji na stronie internetowej. Również przedstawiciele mediów mogą uzyskać akredytacje.

Zapraszamy do rejestracji on-line: www.worldfood.pl/rejestracja-on-line

Przeczytaj również:

POLECO 2024 – biznesowe wydarzenie dla zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska

6 listopad 2024
Targi POLECO 2024 potwierdziły swój status kluczowego wydarzenia biznesowego w branży ochrony środowiska i gospodarki komunalnej, przyciągając ponad 5000 uczestników gotowych nawiązać wartościowe kontakty handlowe oraz wymienić się wiedzą o najnowszych trendach i technologiach w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Wystawcy z 10 krajów zaprezentowali innowacyjne rozwiązania – od zaawansowanych maszyn do segregacji i recyklingu »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID

5 listopad 2024
Przeprowadzone testy na terenie zakładu wyrobów spożywczych potwierdziły, że technologia RFID sprawdzi się w optymalizacji procesu inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi we wszystkich wskazanych lokalizacjach. Szacunki wskazują, iż przy liczbie 10 tys. środków trwałych do zinwentaryzowania metodą tradycyjną potrzeba 30 pełnych dni, a za pomocą RFID 2 dni, natomiast samo tworzenie raportu zajmie 5 min przy 5 dniach metodą ręczną. »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID na przykładzie producenta spożywczego

5 listopad 2024
Wiodący producent wyrobów spożywczych powierzył firmie ISS RFID przeprowadzenie testów systemu RFID w obszarze produkcyjnym, magazynowym i biurowym. Ich celem było zbadanie środowiska dla funkcjonowania technologii RFID i sprawdzenie możliwości optymalizacji obszaru inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi. Testy, których wyniki przedstawiono w 3. kwartale br., potwierdziły zasadność wdrożenia technologii radiowej. »
Partnerzy