WorldFood Warsaw, kolejny rok, kolejny wzrost!

31 marzec 2016

III edycja targów WorldFood Warsaw zanotowała kolejny wzrost liczby wystawców. W tym roku w wystawie udział weźmie około 250 firm z kraju i zagranicy.
Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów WorldFood Warsaw odbędą się w dniach 19-21 kwietnia w Warszawskim Centrum Expo XXI pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi Krzysztofa Jurgiela oraz prezesa Agencji Rynku Rolnego Łukasza Hołubowskiego. Jak podają organizatorzy, trzecia edycja zanotowała kolejny wzrost liczby wystawców. Swoją ofertę zaprezentuje aż 250 przedsiębiorstw produkujących i dystrybuujących żywność, napoje, dodatki do żywności oraz nowoczesne technologie. Wśród wystawców znajdują się polskie firmy, ale również przedstawiciele biznesu spożywczego z Belgii, Litwy, Łotwy, Portugalii, Włoch, Sri Lanki czy Tajlandii.  To doskonała okazja, aby znaleźć wyjątkowe i innowacyjne produkty z całego świata i poszerzyć swoją ofertę sprzedażową.

Na wystawców i zwiedzających czekają liczne biznesowe korzyści. Między innymi rozmowy handlowe, pozyskiwanie potencjalnych partnerów, sprofilowane spotkania z sieciami handlowymi, eksporterami i importerami. Ważnym aspektem WorldFood Warsaw jest również możliwość nawiązania nowych kontaktów producentów żywności z przedstawicielami sektora HoReCa.

„WorldFood Warsaw na stałe już wpisały się w kalendarz wydarzeń biznesu spożywczego. Z roku na rok obserwujemy stałe wzrosty liczby wystawców i zwiedzających z całego świata. Potwierdzeniem są statystyki – w I edycji udział wzięło 100 firm i niespełna 3 tysiące zwiedzających, na III edycję zaś będą się składać ekspozycje 250 firm. Co roku podejmujemy też szereg działań zwiększających liczbę odwiedzających targi” – informuje Agnieszka Szpaderska, manager targów.

Ekspercki program
Osoby działające w branży spożywczej i chcące rozwijać swój biznes z pewnością zainteresuje bogaty program merytoryczny wystawy. Pierwszy dzień poświęcony będzie tematyce eksportowej. Drugi dzień targowy będzie dotyczył handlu, w tym zmian podatkowych i ich skutków w łańcuchu dostaw, marek własnych), rynku hurtowego w Polsce kredytów eksportowych, znakowania żywności i standardów sieci spożywczych oraz wykorzystania narzędzi internetowych w celu zwiększenia sprzedaży. Trzeci dzień targów będzie w całości poświęcony ekologii

Zarejestruj się już dziś!
Trzecia edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw zapowiada się bardzo ciekawie i z pewnością warto wziąć w niej udział. Osoby reprezentujące sektor spożywczy, handlu i HoReCa są uprawnione do bezpłatnego wstępu na targi. Należy pamiętać tylko o wcześniejszej rejestracji na stronie internetowej. Również przedstawiciele mediów mogą uzyskać akredytacje.

Zapraszamy do rejestracji on-line: www.worldfood.pl/rejestracja-on-line

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy