Jeszcze więcej działań “FRUITNESS, ENJOY IT!”

25 sierpień 2014

(Ferrara, 25 sierpnia 2014 r.) Drugi semestr roku 2014 obfituje w nowości związane z projektem “Fruitness, enjoy it!”, realizowanym pod patronatem CSO (Centrum Usług Owocowo-Warzywnych), współfinansowanym przez Unię Europejską i włoskie Ministerstwo Rolnictwa i Leśnictwa, którego celem jest promowanie owoców w Niemczech, Danii, Polsce, Wielkiej Brytanii i Szwecji.

Przede wszystkim w ostatnich dniach odnowiona została strona internetowa www.fruitness.eu (35 milionów kontaktów wygenerowanych w ciągu 8 lat działalności). Została ona wzbogacona o nowe ilustrację oraz stronę w języku duńskim, która stanowi uzupełnienie dostępnych już stron w językach: włoskim, angielskim, niemieckim, polskim i szwedzkim. Ponadto w ramach rozbudowy tego wielojęzycznego portalu dodano do niego nowe gry i aplikacja, a dotychczasowe zaktualizowano, co czyni stronę ważnym narzędziem zarówno dla dorosłych, jak i dla młodzieży. Najmłodsi mogą grać na komputerze, smartfonie lub tablecie w gry, których bohaterami są Mr i Ms Fruitness, utrzymujący doskonałą formę dzięki regularnemu spożywaniu owoców i warzyw, natomiast starsi z pewnością docenią przydatne wskazówki dotyczące właściwości odżywczych oraz przepisy na zdrowe pyszności, dzięki którym zapewnią sobie i swoim bliskim zdrową i zrównoważoną dietę. Na stronie można jednak znaleźć nie tylko informacje dotyczące owoców i warzyw, ale również porady i wskazówki dotyczące zdrowego stylu życia, uwzględniające znaczenie aktywności fizycznej, zmniejszenia spożycia słodyczy i słodzonych napojów, wyboru tłuszczów dobrej jakości i urozmaiconej diety.

Z myślą o wdrożeniu dodatkowych usług internetowych, wznowiona została również działalność na profilu projektu na portalu Facebook: www.facebook.com/MrFruitness, na którym publikowane są regularnie liczne ciekawostki związane z owocami oraz informacje podkreślające znaczenie ich codziennego spożycia.

Projekt “Fruitness, Enjoy it!” od roku 2006 skupia się na wszechstronnych działaniach promocyjno-informacyjnych skierowanych do młodych konsumentów, ich rodzin, handlowców, szkół, instytucji oraz podmiotów służby zdrowia, aby ograniczyć tendencję spadkową w spożyciu owoców obserwowaną już od wielu lat. Program ten, będący pionierem wśród kampanii poświęconych upowszechnianiu zdrowych nawyków żywieniowych u dzieci i młodzieży, zawsze wyróżniał się swoją oryginalną, innowacyjną oraz interaktywną formą komunikacji, opartą na zabawnym języku.

Przeczytaj również:

Winogrona stołowe z Fresh Energy

4 czerwiec 2024
Fresh Energy jest jednym z egipskich producentów i eksporterów świeżych warzyw i owoców. Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi normami jakościowymi. Fresh Energy z dumą produkuje swoje produkty zgodnie ze standardami Unii Europejskiej zgodnie z wymaganiami klientów hipermarketów takich jak ALDI, Carrefour, Benny’s, Tesco czy LIDL. Fresh Energy oferuje szeroką gamę egipskich winogron. »

Nowe testy potwierdzają lepsze plony roślin melona przy zastosowaniu agrofilmów marki Arrigoni Lirsa

3 czerwiec 2024
Wysokie temperatury latem oraz ataki mszyc i innych szkodników to główne przeszkody, które hodowcy melonów muszą pokonać, aby osiągnąć zadowalające wyniki. Nowe badania terenowe przeprowadzone na ziemi włoskich liderów branży OP Lorenzini Naturamica z Mantui i Azienda Agricola Malavasi dostarczyły obfitego potwierdzenia skuteczności stosowania agrofilmów w kontrolowaniu temperatury, »

Inicjatywy Fruit Attraction mające na celu maksymalne wykorzystanie udziału firm

28 maj 2024
Fruit Attraction, które odbędzie się w dniach 8–10 maja, będzie organizować specjalne działania mające na celu ułatwienie sprzedaży, promocji, rozwoju i wzrostu wszystkich wystawiających się firm. Inicjatywy mające na celu maksymalizację widoczności i zwrotu z inwestycji oraz uczynienie wystawców w centrum uwagi wszystkich profesjonalistów z branży. »
Partnerzy