Gruzja czeka na polskich turystów

26 listopad 2014

Departament Turystyki i Miejsc Wypoczynkowych Adżarii będzie jednym z wystawców XXII Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2014. Ten autonomiczny gruziński region ze stolicą w Batumi planuje w nadchodzącym roku zwiększyć liczbę turystów przyjeżdżających z Polski. Drugiego dnia TT Warsaw, tj. 28 listopada, odbędzie się konferencja prasowa połączona z prezentacją Adżarii.

Gruzja staje się coraz chętniej wybieranym kierunkiem na letni urlop. Sektor turystyczny prężnie się tam rozwija, a odwiedzający przyjeżdżają zarówno na wycieczki objazdowe po kraju, jak i na wypoczynek nad Morzem Czarnym. Najpopularniejszym regionem jest Adżaria, która słynie z przepięknych krajobrazów, plaż, licznych atrakcji turystycznych, łagodnego klimatu i życzliwości mieszkańców.

2014-11-26-adzaria-maly.jpg

Batumi - perła Gruzji
Na stoisku Adżarii (B75) promowane będą najciekawsze atrakcje regionu. Przedstawiciele z Gruzji chętnie opowiedzą o zabytkach, wydarzeniach i imprezach kulturalnych, które są tam organizowane, a także o dziewiczej przyrodzie, którą można na miejscu podziwiać. Region promowany będzie także ze względu na ciekawe tradycje, smaczną gruzińską kuchnię i słynne wina. Na stoisku dostępne będą mapy, broszury z informacjami o całym regionie, kurortach wypoczynkowych oraz o jego stolicy, Batumi. W mieście można podziwiać liczne kościoły, meczety, synagogi, muzea i galerie. Znajduje się tam również delfinarium oraz pomnik mitologicznej Medei, kojarzonej właśnie z terenami dzisiejszej Gruzji. Adżaria to także przyroda chroniona w parkach narodowych, turystyka wiejska i enoturystyka.   

Partnerzy poszukiwani
Przedstawicielom Adżarii zależy na dotarciu zarówno do polskich organizatorów turystyki, jak i klientów indywidualnych. Jak mówi Mamuka Berdzenishvili, wiceprzewodniczący Departamentu Turystyki i Miejsc Wypoczynkowych Adżarii, obecność na targach w Polsce jest dla regionu i dla gruzińskich przedsiębiorców bardzo ważna. – Zależy nam, aby zapoznać polskich turystów z naszym krajem, gdyż jest on jeszcze stosunkowo mało znany wśród Polaków. Na targach szukamy partnerów biznesowych, których zainteresuje nasza oferta, chcemy też, aby indywidualni klienci nabrali chęci do przyjazdu do Gruzji. Jesteśmy otwarci na współpracę i liczymy, że na TT Warsaw uda nam się nawiązać cenne kontakty – podkreślił.

Podczas konferencji, która odbędzie się drugiego dnia targów o godzinie 15.15, prezentowany będzie region Adżarii. Omówiona zostanie m.in. infrastuktura turystyczna, różnorodność dostępnej oferty turystycznej i atrakcje, które czekają na odwiedzających, a prowadzący chętnie wezmą udział w rozmowach kuluarowych po konferencji. Odbędzie także degustacja Chachy - gruzińskiej wódki. Spośród zebranych na konferencji wizytówek rozlosowany będzie drobny upominek w postaci butelki gruzińskiego wina.   

Informacje organizacyjneKonferencja Adżarii odbędzie się 28 listopada br. w godzinach 15.15 - 16.15 w sali konferencyjnej E na terenie wystawienniczym. Na Targi TT Warsaw 2014 obowiązuje rejestracja. Więcej informacji o targach, program oraz formularze rejestracyjne znajdują się na stronie www.ttwarsaw.pl.

Kontakt PR:
Joanna Kuźma, Lawenda Public Relations, 
joanna@lawendapr.com, tel. 502 096 072
Pan Mamuka Berdzenishvili - Wiceprzewodniczący Departamentu Turystyki i Miejsc Wypoczynkowych Adżarii,
m.berdzenishvili@gobatumi.com, tel. +995 577 14 17 68
Pani Sophiko Gotua – specjalista ds. marketingu i reklamy Departamentu Turystyki i Miejsc Wypoczynkowych Adżarii,
s.gotua@gobatumi.com, tel. +995 577 52 51 35

Departament Turystyki i Miejsc Wypoczynkowych Adżarii (Department of Tourism and Resorts of Ajara A.R.) - jednostka gruzińskiej Autonomicznej Republiki Adżarii odpowiedzialna za rozwój turystyki w regionie. Celem jej działalności jest promocja walorów turystycznych regionu. Więcej informacji znajduje się na stronie www.gobatumi.com.

Przeczytaj również:

Inicjatywy Fruit Attraction mające na celu maksymalne wykorzystanie udziału firm

28 maj 2024
Fruit Attraction, które odbędzie się w dniach 8–10 maja, będzie organizować specjalne działania mające na celu ułatwienie sprzedaży, promocji, rozwoju i wzrostu wszystkich wystawiających się firm. Inicjatywy mające na celu maksymalizację widoczności i zwrotu z inwestycji oraz uczynienie wystawców w centrum uwagi wszystkich profesjonalistów z branży. »

Technologie cyfrowe, które przewidują „sad jabłkowy przyszłości”

27 maj 2024
Technologie cyfrowe torujące drogę do „sadu jabłoniowego przyszłości” – to wspólny wątek, który połączy wiele wydarzeń proponowanych na Interpoma 2024, a Nagroda Interpoma 2024 nie będzie tu wyjątkiem. Zostanie przyznana technologiom cyfrowym, które umożliwiają postęp w zrównoważonym zarządzaniu sadami jabłoniowymi, powodując na przykład znaczną redukcję stosowania pestycydów i nawozów lub znaczną redukcję śladu węglowego. »

Sezon na arbuzy i melony | FRESH ENERGY

23 maj 2024
Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi standardami jakości. Pozwala to zachować kontrolę nad każdym etapem procesu, od nasion po półkę, zapewniając klientom najświeższe i najbardziej aromatyczne produkty. Uprawa Fresh Energy obejmuje 10 dzień Ramadanu CITY, Dar El Salam 1 i 2, AL Alamein i Al Ismailia na glebie bogatej w minerały, »
Partnerzy