WorldFood Warsaw 2016

5 styczeń 2016

WorldFood Warsaw to wydarzenie business to business skierowane do sektora spożywczego. Przez trzy dni osoby związane z branżą mają możliwość nawiązania nowych kontaktów i poszerzenia obecnych, ocenienia zapotrzebowania rynku na ich produkty czy usługi oraz śledzenia globalnych trendów. 
Polscy i zagraniczni wystawcy, panele dyskusyjne, konferencje na temat żywności i trendów w branży spożywczej – tego wszystkiego można spodziewać się podczas III edycji WorldFood Warsaw 2016.

Targi WorldFood Warsaw to najważniejsze targi w Warszawie poświęcone sektorowi spożywczemu– od produkcji aż po wyrób końcowy i jego sprzedaż. Oferują możliwość spotkania polskiego sektora rolno-spożywczego z zagranicznymi partnerami oraz nawiązania nowych relacji biznesowych na świecie. Dodatkowo będzie można zaprezentować swoje produkty w czterech osobnych sektorach poświęconym alkoholom - Wine&Spirits, technologii produkcji - FoodTech, dodatkom do żywności - Ingredients oraz w nowej sekcji dedykowanej żywności ekologicznej - EcoFood Warsaw.

Business Matchmaking
WorldFood Warsaw oferuje usługę wcześniejszego umawiania spotkań z przedstawicielami wybranych sieci handlowych.  Organizator gwarantuje indywidualne podejście do każdego Wystawcy z osobna, układając harmonogramy spotkań zgodnie z życzeniami i preferencjami każdej z firm. To indywidualne podejście pomaga zaoszczędzić czas uczestników targów, pozwalając na organizację spotkania z istotnymi kupcami odpowiadającymi specyfice ich biznesu. 

19-21 kwietnia 2016, EXPO XXI, Warszawa
www.worldfood.pl

Mat. prasowe: WorldFood Warsaw

Przeczytaj również:

Winogrona stołowe z Fresh Energy

4 czerwiec 2024
Fresh Energy jest jednym z egipskich producentów i eksporterów świeżych warzyw i owoców. Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi normami jakościowymi. Fresh Energy z dumą produkuje swoje produkty zgodnie ze standardami Unii Europejskiej zgodnie z wymaganiami klientów hipermarketów takich jak ALDI, Carrefour, Benny’s, Tesco czy LIDL. Fresh Energy oferuje szeroką gamę egipskich winogron. »

Nowe testy potwierdzają lepsze plony roślin melona przy zastosowaniu agrofilmów marki Arrigoni Lirsa

3 czerwiec 2024
Wysokie temperatury latem oraz ataki mszyc i innych szkodników to główne przeszkody, które hodowcy melonów muszą pokonać, aby osiągnąć zadowalające wyniki. Nowe badania terenowe przeprowadzone na ziemi włoskich liderów branży OP Lorenzini Naturamica z Mantui i Azienda Agricola Malavasi dostarczyły obfitego potwierdzenia skuteczności stosowania agrofilmów w kontrolowaniu temperatury, »

Inicjatywy Fruit Attraction mające na celu maksymalne wykorzystanie udziału firm

28 maj 2024
Fruit Attraction, które odbędzie się w dniach 8–10 maja, będzie organizować specjalne działania mające na celu ułatwienie sprzedaży, promocji, rozwoju i wzrostu wszystkich wystawiających się firm. Inicjatywy mające na celu maksymalizację widoczności i zwrotu z inwestycji oraz uczynienie wystawców w centrum uwagi wszystkich profesjonalistów z branży. »
Partnerzy