WorldFood Warsaw 2016

5 styczeń 2016

WorldFood Warsaw to wydarzenie business to business skierowane do sektora spożywczego. Przez trzy dni osoby związane z branżą mają możliwość nawiązania nowych kontaktów i poszerzenia obecnych, ocenienia zapotrzebowania rynku na ich produkty czy usługi oraz śledzenia globalnych trendów. 
Polscy i zagraniczni wystawcy, panele dyskusyjne, konferencje na temat żywności i trendów w branży spożywczej – tego wszystkiego można spodziewać się podczas III edycji WorldFood Warsaw 2016.

Targi WorldFood Warsaw to najważniejsze targi w Warszawie poświęcone sektorowi spożywczemu– od produkcji aż po wyrób końcowy i jego sprzedaż. Oferują możliwość spotkania polskiego sektora rolno-spożywczego z zagranicznymi partnerami oraz nawiązania nowych relacji biznesowych na świecie. Dodatkowo będzie można zaprezentować swoje produkty w czterech osobnych sektorach poświęconym alkoholom - Wine&Spirits, technologii produkcji - FoodTech, dodatkom do żywności - Ingredients oraz w nowej sekcji dedykowanej żywności ekologicznej - EcoFood Warsaw.

Business Matchmaking
WorldFood Warsaw oferuje usługę wcześniejszego umawiania spotkań z przedstawicielami wybranych sieci handlowych.  Organizator gwarantuje indywidualne podejście do każdego Wystawcy z osobna, układając harmonogramy spotkań zgodnie z życzeniami i preferencjami każdej z firm. To indywidualne podejście pomaga zaoszczędzić czas uczestników targów, pozwalając na organizację spotkania z istotnymi kupcami odpowiadającymi specyfice ich biznesu. 

19-21 kwietnia 2016, EXPO XXI, Warszawa
www.worldfood.pl

Mat. prasowe: WorldFood Warsaw

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy