Cydr Lubelski Klasyczny otrzymał znak Poznaj Dobrą Żywność

3 kwiecień 2017

Program „Poznaj Dobrą Żywność” od 2004 roku nagradza produkty o wyróżniającej się jakości, spełniające surowe oraz precyzyjnie określone kryteria opracowane przez Kolegium Naukowe ds. jakości produktów żywnościowych. Znak promuje jedynie najlepszych producentów i ma na celu stałe motywowanie ich do podnoszenia jakości swoich wyrobów oraz zwiększania różnorodności oferty.

Cydr Lubelski, produkowany przez firmę AMBRA S.A. to naturalny i lekki napój alkoholowy wytwarzany ze świeżo wyciśniętego soku z polskich jabłek. Marka jest liderem cydrów w Polsce z ponad 50% udziałem w rynku i stanowi wzorzec dla całej kategorii. Po raz kolejny została doceniona przez ekspertów zasiadających w Kapitule Programu za najwyższą jakość i naturalność.
- Wyróżnienie znakiem Poznaj Dobrą Żywność jest dla nas uhonorowaniem wysiłków wkładanych w naturalny proces produkcji Cydru Lubelskiego prosto z jabłka. AMBRA jako prekursor kategorii świadomie postawiła na produkt ze świeżo tłoczonego soku. Fermentujemy Cydr Lubelski prosto z soku z wytłoczonych jabłek, wykorzystując technologię do produkcji win musujących i nie używamy ani koncentratu, ani sztucznych dodatków. Nagroda mobilizuje nas do dalszej pracy na rzecz rozwoju całej kategorii – mówi Robert Walewski, brand manager marki Cydr Lubelski.

Przypomnijmy, że rynek cydrów w Polsce osiągnął wartość ok. 100 mln zł rocznie (ok. 15 mln l). Z badań konsumenckich wynika, że Polacy, którzy tak bardzo pokochali orzeźwiający smak naturalnego polskiego cydru, oczekują od tej kategorii dalszego rozwoju: różnorodności i wysokiej jakości.

- W 2016 r. wprowadziliśmy nowości, takie jak Perry Lubelski czy Cydr Lubelski Miodowy Mocny z przyprawami, które zostały bardzo ciepło przyjęte. W 2017 roku będziemy się koncentrować na rozwoju dystrybucji i promocji pełnej oferty Cydru Lubelskiego. Stawiamy na strategię „bogactwa cydrów” - rozszerzenia palety produktów i zapewnienia ich szerokiej dostępności. Wierzymy, że będzie ona świeżym impulsem do rozwoju całej kategorii. Szczegóły naszej letniej kampanii przedstawimy na konferencji prasowej pod koniec kwietnia – zapowiada Robert Walewski.

Mat. prasowe Kuźnia PR

Przeczytaj również:

Sezon na arbuzy i melony | FRESH ENERGY

23 maj 2024
Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi standardami jakości. Pozwala to zachować kontrolę nad każdym etapem procesu, od nasion po półkę, zapewniając klientom najświeższe i najbardziej aromatyczne produkty. Uprawa Fresh Energy obejmuje 10 dzień Ramadanu CITY, Dar El Salam 1 i 2, AL Alamein i Al Ismailia na glebie bogatej w minerały, »

GPG wprowadza na rynek nową genetykę jeżyn

22 maj 2024
Global Plant Genetics (GPG) i polski program hodowli Rubusa Niwa właśnie zawarły umowę licencyjną na dwie nowe odmiany jeżyny pierwiosnkowej. Umowa dotyczy reprezentowania przez GPG odmian Maryna i Juhas na szeregu terytoriów międzynarodowych. Światowy przemysł jeżynowy rośnie nieprzerwanie od wielu lat i niezwykle istotne jest wprowadzenie na rynek ulepszonych odmian, które pomogą w tym rozwoju i jeszcze bardziej go przyspieszą »

Interpera2024: skupienie się na wizytach technicznych

22 maj 2024
Interpera 2024 zgromadzi międzynarodowy sektor gruszek w dniach 26–27 czerwca w Óbidos w Portugalii. Oprócz głównego dnia konferencji organizatorzy przygotowali gruszkowe wizyty techniczne, których po prostu nie można przegapić! Uczestnicy zapoznają się z uprawą i ochroną gruszek w Portugalii. Program będzie łączył wymianę wiedzy i wizyty w firmach. Uczestnicy Interpera 2024 zostaną przeniesieni do serca regionu gruszkowego Rocha, w obszar znany jako Oeste, gdzie koncentruje się 90% produkcji. »
Partnerzy