Cydr Lubelski Klasyczny otrzymał znak Poznaj Dobrą Żywność

3 kwiecień 2017

Program „Poznaj Dobrą Żywność” od 2004 roku nagradza produkty o wyróżniającej się jakości, spełniające surowe oraz precyzyjnie określone kryteria opracowane przez Kolegium Naukowe ds. jakości produktów żywnościowych. Znak promuje jedynie najlepszych producentów i ma na celu stałe motywowanie ich do podnoszenia jakości swoich wyrobów oraz zwiększania różnorodności oferty.

Cydr Lubelski, produkowany przez firmę AMBRA S.A. to naturalny i lekki napój alkoholowy wytwarzany ze świeżo wyciśniętego soku z polskich jabłek. Marka jest liderem cydrów w Polsce z ponad 50% udziałem w rynku i stanowi wzorzec dla całej kategorii. Po raz kolejny została doceniona przez ekspertów zasiadających w Kapitule Programu za najwyższą jakość i naturalność.
- Wyróżnienie znakiem Poznaj Dobrą Żywność jest dla nas uhonorowaniem wysiłków wkładanych w naturalny proces produkcji Cydru Lubelskiego prosto z jabłka. AMBRA jako prekursor kategorii świadomie postawiła na produkt ze świeżo tłoczonego soku. Fermentujemy Cydr Lubelski prosto z soku z wytłoczonych jabłek, wykorzystując technologię do produkcji win musujących i nie używamy ani koncentratu, ani sztucznych dodatków. Nagroda mobilizuje nas do dalszej pracy na rzecz rozwoju całej kategorii – mówi Robert Walewski, brand manager marki Cydr Lubelski.

Przypomnijmy, że rynek cydrów w Polsce osiągnął wartość ok. 100 mln zł rocznie (ok. 15 mln l). Z badań konsumenckich wynika, że Polacy, którzy tak bardzo pokochali orzeźwiający smak naturalnego polskiego cydru, oczekują od tej kategorii dalszego rozwoju: różnorodności i wysokiej jakości.

- W 2016 r. wprowadziliśmy nowości, takie jak Perry Lubelski czy Cydr Lubelski Miodowy Mocny z przyprawami, które zostały bardzo ciepło przyjęte. W 2017 roku będziemy się koncentrować na rozwoju dystrybucji i promocji pełnej oferty Cydru Lubelskiego. Stawiamy na strategię „bogactwa cydrów” - rozszerzenia palety produktów i zapewnienia ich szerokiej dostępności. Wierzymy, że będzie ona świeżym impulsem do rozwoju całej kategorii. Szczegóły naszej letniej kampanii przedstawimy na konferencji prasowej pod koniec kwietnia – zapowiada Robert Walewski.

Mat. prasowe Kuźnia PR

Przeczytaj również:

Macfrut - dzień trzeci

10 maj 2024
Nowe granice podkładek. Powrót do przeszłości w świecie podkładek dla najpopularniejszych włoskich roślin owocowych, takich jak jabłka, gruszki i owoce pestkowe. Kierunek badań ma na celu odzyskanie „starego” wigoru tych roślin, aby uczynić je odpornymi na nowe fitopatologie. Wyłoniło się to podczas Międzynarodowego Sympozjum Podstawek, w którym uczestniczyli czołowi badacze z całego świata. Orodnictwo włoskie i europejskie w ogóle przesuwa się na wschód, szczególnie do Azerbejdżanu, Uzbekistanu czy Mołdawii, »

Macfrut drugiego dnia

9 maj 2024
Międzynarodowe targi sektora świeżych produktów, które do jutra odbędą się w Rimini Expo Center, w centrum uwagi znajdą się innowacje w biorozwiązaniach i badania odmianowe w sektorze winogron stołowych. Zaprezentowano także Program Transformacji Rolnej Demokratycznej Republiki Konga. Demokratyczna Republika Konga ma bardzo duży potencjał i dąży do stworzenia możliwości partnerstwa dla włoskich i europejskich firm pragnących inwestować w tym państwie afrykańskim. »

Macfrut - 8 maja

8 maj 2024
Doświadczenia z uprawą w pomieszczeniach i zastosowania farmaceutyczne. Rolnictwo wertykalne: znaczenie współpracy multidyscyplinarnej, kluczowej w środowisku akademickim, krzyżuje innowacyjne praktyki agronomiczne z korzyścią dla zdrowia i jakości życia. Nie zapominając o potrzebie niemal ciągłych badań, jak zauważyła Andrea Primavera, prezes Fippo (Włoskiej Federacji Oficjalnych Producentów Roślin). To wokół tych koncepcji powstała konferencja »
Partnerzy