Już 9 i 10 kwietnia w EXPO XXI w Warszawie odbędą się Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations. Blisko 200 wystawców, kilka tysięcy odwiedzających, to liczby które każdego roku rosną „w oczach”. Nic dziwnego, bowiem targi Packaging Innovations to więcej niż sama ekspozycja wystawiennicza, to dwa dni przepełnione wiedzą, spotkaniami, prezentacjami i konferencjami.
Nie jest tajemnicą, iż ładnie i ciekawie opakowany produkt wzbudzi większe zainteresowanie konsumenta. Uwagę na to zwracają już nie tylko producenci słodyczy, ale również warzyw, mięsa, nabiału, owoców, czy przetworów. Na rynku firmy prześcigają się w nowych pomysłach, ponieważ konkurencja nie śpi. Z myślą o zmieniającej się świadomości nie tylko konsumentów, ale również producentów i dostawców powstały targi Packaging Innovations.
„Z dumą obserwujemy, iż targi z roku na rok budzą coraz większe zainteresowanie. Z całą pewnością w Polsce brakowało tego typu wydarzenia, które w jednym miejscu skupiałoby rodzime i zagraniczne firmy prezentujące nowości. Obserwując szybko zmieniające się trendy, staramy się tak przygotowywać program towarzyszący targów, aby spełniał oczekiwania najbardziej wymagających gości” – mówi Katarzyna Banach, Kierownik Działu Organizacji Targów.
Nowością tegorocznej edycji będzie Strefa Safetypack. Koniec z niebezpiecznymi opakowaniami ! Podczas targów zaprezentowane zostaną rozwiązania, które chronić będą przed niepożądanym otwarciem lub utrudniać otwarcie danego produktu przez dzieci. Zaawansowane technologicznie opakowania z pewnością wzbudzą zainteresowanie szczególnie przedstawicieli branży spożywczej. Firmy prezentujące ofertę podpowiedzą w jaki sposób można chronić produkty rolno-spożywcze, tak aby zachowane były wszelkie normy higieny a produkt nie uległ zepsuciu.
Tym co wyróżnia Targi Packaging Innovations to Program Innowacja. Firmy, które zgłaszają udział w targach mogą również zgłosić dany produkt lub rozwiązanie do programu. Warunkiem jest nowatorskie wykorzystanie materiałów lub zastosowanie. Stoiska z innowacyjnymi rozwiązaniami zostaną specjalnie oznaczone, co ułatwi ich lokalizację na mapie hali.
Oprócz praktyki, na targach nie zabraknie również merytorycznego wsparcia. Zachęcamy do udziału w seminariach learnShops, które są bezpłatne dla wszystkich uczestników targów. Prezentacje poprowadzą cenieni prelegenci z Polski i zagranicy. Na uwagę zasługują również warsztaty JAK OPAKOWAĆ BRANDY? Podczas, których dowiedzą się Państwo w jaki sposób opakowanie pozycjonuje produkt i markę. Warsztaty organizowane są we współpracy z Wydawnictwem Polski Drukarz Sp. z o.o., wydawcą miesięcznika „Świat DRUKU”.
Na koniec warto wspomnieć o Strefie Studenta. To właśnie tu spotkacie Państwo młodych, ambitnych i pełnych energii studentów, którzy już niedługo zasilą rynek pracy. Być może to właśnie Państwo jako pierwsi zapoznacie się z ich portfolio i tym samym wyprzedzicie konkurencję rozpoczynając owocną współpracę. Warto podkreślić, iż wiele opakowań prezentowanych w Strefie Studenta to ciekawe rozwiązania dla branży spożywczej i FMCG.
Zachęcamy do rejestracji na targi, która umożliwia bezpłatny wstęp. Szczegóły na www.packaginginnovations.pl
mat. prasowe PI