Interpoma Business Match, wirtualna międzynarodowa platforma

22 październik 2020
Ze względu na globalny kryzys Covid również międzynarodowa gospodarka jabłkowa, podobnie jak wiele innych sektorów, przechodzi na cyfryzację. W tym kontekście Centrum Wystawowe Fiera Bolzano uruchamia pierwsze w historii Interpoma Business Match, dwudniowe wirtualne wydarzenie kojarzeń dla całej branży.

To ekskluzywne wydarzenie matchmakingowe, zaplanowane na 19 i 20 listopada, umożliwi operatorom branżowym nawiązanie kontaktu z potencjalnymi wystawcami, dostawcami i partnerami biznesowymi. Inicjatywa, całkowicie bezpłatna dla wszystkich uczestników, jest promowana we współpracy z Izbą Handlową w Bolzano i EEN Enterprise Europe Network. To coś więcej niż prosta platforma, to ważna okazja do nawiązania międzynarodowych kontaktów, sprzedaży produktów i usług oraz odkrywania innowacyjnych rozwiązań w całym łańcuchu dostaw. Zarejestrowane firmy obejmują produkcję tradycyjną i ekologiczną, sprzęt i maszyny, systemy kontroli pomiarów, przetwarzanie danych i oprogramowanie, przechowywanie i logistykę, nawozy, zaopatrzenie szkółek, aż po doradztwo biznesowe.

Interpoma Business Match umożliwia również wszystkim uczestniczącym firmom prezentację nowych produktów, a także podgląd produktów na rynku online. Każdy uczestnik ma swoją wirtualną przestrzeń, w której może przesyłać treści multimedialne, teksty i obrazy, prezentując je w serii wirtualnych spotkań biznesowych potencjalnym klientom. Te wirtualne spotkania biznesowe, które są planowane bezpośrednio przez platformę internetową i mogą trwać do 20 minut, są zarezerwowane wyłącznie dla odbiorców B2B. Oprócz firm uczestniczących, głównymi odbiorcami są producenci jabłek, kupcy i importerzy, dystrybutorzy sprzętu rolniczego, instytuty naukowo-badawcze oraz start-upy z sektora rolniczego.

„Musieliśmy przełożyć targi Interpoma na 2021 rok - wyjaśnia Thomas Mur, dyrektor centrum wystawienniczego Fiera Bolzano. Jednak gospodarka jabłek nie może się zatrzymać: dlatego jesteśmy dumni, że możemy gościć w tym roku Interpoma Connects i ogłosić uruchomienie Interpoma Business Match, platformy cyfrowej o wielkim potencjale, która ma na celu zgromadzenie najważniejszych międzynarodowych graczy. Ta inicjatywa podkreśla nasze zaangażowanie w ten sektor, który jest niewątpliwie jednym z najsilniejszych na naszym terytorium ”.

Rejestracje są już otwarte i zakończą się 18 listopada. Od momentu rejestracji każdy uczestnik może natychmiast przesłać materiały i informacje, dzięki czemu będą one widoczne dla wszystkich użytkowników w sekcjach „Uczestnicy” i „Rynek”. Sekcja „Agenda” umożliwia następnie umawianie spotkań wszystkich uczestników, które odbędą się 19 i 20 listopada. Jak dotąd ponad 100 firm i operatorów branżowych z 25 krajów zarejestrowało się w domenieInterpoma Business Match i są już opublikowane pod adresem https://interpoma-business-match-2020.b2match.io/

Więcej informacji i rejestracja:
www.fierabolzano.it/it/interpoma/event/interpoma-business-match
https://interpoma-business-match-2020.b2match.io/

Dla firm i operatorów:
Julian Lombardo - Izba Handlowa Bolzano
Julian.Lombardo@handelskammer.bz.it

Przeczytaj również:

Fruit Attraction ogłasza nową edycję konkursu Innovation Hub Awards

6 czerwiec 2024
Już kolejny rok Fruit Attraction organizuje nową edycję konkursu Innovation Hub Awards. Nagrody te, honorujące innowacyjność i przedsiębiorczość w branży owocowo-warzywnej, mają na celu wystawianie i współwystawianie firm, które zgłaszają najlepszy projekt, produkt lub usługę, kładąc nacisk na kryteria innowacyjności, zrównoważonego rozwoju, stosowanej technologii i wiedzy. Firmy biorące udział w Fruit Attraction 2024 zainteresowane uczestnictwem mogą to zrobić do 4 września »

Spotkania Biznesowe osiągają wielki finał

4 czerwiec 2024
Zakończenie China Business Meet Up rozpoczyna odliczanie do ASIA FRUIT LOGISTICA. Roadshow Business Meetups osiąga swój wielki finał w Szanghaju, a do powrotu ASIA FRUIT LOGISTICA do Hongkongu pozostało 100 dni. ASIA FRUIT LOGISTICA China Business Meet W dniach 27–28 maja w Szanghaju zgromadziło ponad 1600 specjalistów z branży. Odwiedzający targi spędzili dwa dni na rozmowach i spostrzeżeniach, wysokiej jakości networkingu oraz tętniącym życiem B2B expo skupionym na dynamicznym i szybko rozwijającym się chińskim rynku świeżych produktów. »

Winogrona stołowe z Fresh Energy

4 czerwiec 2024
Fresh Energy jest jednym z egipskich producentów i eksporterów świeżych warzyw i owoców. Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi normami jakościowymi. Fresh Energy z dumą produkuje swoje produkty zgodnie ze standardami Unii Europejskiej zgodnie z wymaganiami klientów hipermarketów takich jak ALDI, Carrefour, Benny’s, Tesco czy LIDL. Fresh Energy oferuje szeroką gamę egipskich winogron. »
Partnerzy