Piąta edycja WorldFood Warsaw za nami!

23 kwiecień 2018
Wzrost zainteresowania targami WorldFood Warsaw wśród wystawców i uczestników związanych z handlem i sektorem usługowym odzwierciedla ich dynamiczny rozwój na przestrzeni ostatnich 5 lat. Tegoroczna ich edycja potwierdziła, że WorldFood Warsaw jest bardzo ważnym punktem kalendarza spotkań biznesowych decydentów w branży spożywczej, a także tych związanych z rynkiem produktów ekologicznych i nutraceutyków. WorldFood Warsaw to środkowoeuropejska ekstraklasa wydarzeń targowych dedykowanych sektorowi spożywczemu i skuteczna platforma komunikacji dla producentów, dystrybutorów, detalistów i top menedżerów, która umożliwia im nawiązanie trwałych relacji biznesowych z partnerami handlowymi.

Przez wiele miesięcy intensywnie pracowaliśmy na to by zagwarantować wysoką jakość i intensywność spotkań handlowych i biznesowych – z których mogliście Państwo korzystać podczas naszych targów. W odróżnieniu od wielu innych targów – świadomie ograniczamy dostęp osób przypadkowych, przechodniów czy wycieczek – koncentrując się na osobach i podmiotach ściśle związanych z branżą. I ten charakter biznesowy doceniają nasi wystawcy i odwiedzający. Cieszymy się, że nasza strategia się sprawdza, a do skorzystania z tych okoliczności, prezentacji ofert, wymiany doświadczeń, pomysłów i czerpania inspiracji udało nam się zaprosić kilkaset firm polskich i zagranicznych z 25 krajów. Podczas uroczystego otwarcia, w którym udział wzięli Jacek Bogucki - Sekretarz Stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Czesław Siekierski - Przewodniczący Komisji  Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Parlamencie Europejskim,  Witold  Strobel - Dyrektor Generalny  Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, prezesi największych organizacji branżowych, eksperci i analitycy rynku, wystawcy, licznie zgromadzone media, Dyrektor Targów Agnieszka Szpaderska ogłosiła - „w związku ze zmianą skali – zmieniamy również nazwę naszych targów. Otwieram ostatnią edycję WorldFood Warsaw, w marcu roku 2019  zapraszam  wszystkich na  Targi pod nową nazwą: WorldFood Poland. Imprezę uważaną za najważniejsze spotkanie  biznesu spożywczego w Warszawie i jednocześnie w Polsce chcemy dynamicznie rozwijać. Wierzymy, że już wkrótce staniemy się najbardziej prestiżowymi  FOOD  FAIR w Europie Środkowo – Wschodniej. Mam nadzieję, że WorldFood POLAND  będzie z każdym następnym rokiem dynamicznie rosnąć, a każdy świadomy biznesmen tej branży nie będzie się mógł bez nas obyć.

Przez trzy kolejne dni gościnne hale wystawiennicze EXPO XXI wypełniły tłumy przedstawicieli począwszy od sektora produkcji, po handel, gastronomię oraz technologię. Siłą WorldFood jest różnorodność i promowanie innowacji w sektorze żywnościowym – bardzo szeroko pojmowanym.
Aktywny udział w interesujących debatach, panelach, pokazach i dyskusjach kuluarowych daje  wszystkim szansę na wymianę poglądów na temat najnowszych trendów na światowych rynkach i stwarza okazję do dzielenia się z partnerami informacjami o nowinkach rynkowych i przełomowych  innowacjach.
Mamy nadzieję, że zagraniczni uczestnicy V edycji wyjechali zadowoleni z rzeczowych rozmów z polskimi partnerami a nasze rodzime firmy z  branży spożywczej utwierdziły się w przekonaniu, że są w stanie dorównać zagranicznej konkurencji i pomyślnie rozwijać nasz eksport.
WorldFood wciąż ten sam, a zarazem coraz to inny.
Zapraszamy na WorldFood POLAND do Warszawy w 2019  roku.

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy