Wrześniowa promocja sprzedaży stoisk na VI edycję WorldFood Poland

19 wrzesień 2018

Kolejna edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Poland (do niedawna – WorldFood Warsaw), odbędzie się w dniach 7-9 marca 2019 r. tradycyjnie w Warszawskim Centrum EXPO XXI, a firmy, które zgłoszą chęć uczestnictwa w wydarzeniu już teraz, mogą liczyć  na spore zniżki. Oferta „early birds” obowiązuje dla zgłoszeń przysłanych do końca września 2018. Poza preferencyjnymi cenami, stali wystawcy mają możliwość wyboru dogodnej lokalizacji swojego stoiska.
Targi WorldFood Poland stanowią jedyne w swoim rodzaju wydarzenie w stolicy Polski. Właśnie tutaj, co roku branża spożywcza spotyka się, aby poznać nowości produktowe i nawiązać cenne kontakty biznesowe. W rozmowach handlowych poprzedniej edycji uczestniczyli kupcy m.in. z Wietnamu, Hiszpanii, Hong Kongu, Turcji, Bułgarii, Pakistanu, Rumunii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Mołdawii. Nie zabrakło też  kupców z sieci polskich i handlujących w Polsce.
Wiele miesięcy przed rozpoczęciem targów organizatorzy zajmują się wyszukiwaniem potencjalnych kooperantów i inwestorów zainteresowanych współpracą z  wystawcami, a następnie organizują ich przyjazd do Warszawy na  serię wcześniej umówionych spotkań. Taka formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahenta. Co roku zwiększa się ilość kupców z rożnych stron Świata i Europy, a rozmowy przeprowadzane podczas targów kończą się konkretami, zamówieniami i poważnymi kontraktami.
„Gwarantujemy indywidualne podejście do każdego Wystawcy z osobna, układając harmonogramy spotkań zgodnie z życzeniami i preferencjami każdej z firm. Taka współpraca pozwala uczestnikom na lepsze wykorzystanie czasu podczas targów i umożliwia  spotkanie z ważnymi kupcami, którzy odpowiadają profilowi ich działalności.” Dzięki temu wspólnie tworzymy targi, których rzeczywiście potrzebuje branża – zapewnia Agnieszka Szpaderska, Dyrektor Targów WorldFood Poland. Targi są miejscem negocjacji biznesowych oraz dyskusji  na aktualne tematy i problemy nurtujące branżę, nie brakuje również atrakcji i wydarzeń merytorycznych. 
Na targach WorldFood Poland 2019 firmy mogą zaprezentować swoje produkty w sześciu sektorach:
• Food&Drinks – produkty spożywcze, owoce i warzywa, mięsa, przetwory mleczne, słodycze i przekąski, oleje, napoje bezalkoholowe, kawa i herbata etc.
• EcoFood – produkty organiczne, żywność certyfikowana, naturalna i tradycyjna
• NutraFood – nutraceutyki, suplementy diety, odżywki
• Ingredients – dodatki i aromaty do żywności
• Wine&Spirits – wina, napoje spirytusowe, piwa i cydry
• FoodTech – technologia i usługi dla przetwórstwa spożywczego.

Więcej informacji oraz relacje z poprzednich edycji: www.worldfood.pl

Przeczytaj również:

Partnerzy