Konferencja Polish Business Meeting

14 kwiecień 2015

Jest nas w Polsce 1,5 miliona! Wytwarzamy 67% PKB. Zapewniamy miejsca pracy ok. 70% wszystkich zatrudnionych.
Razem stanowimy potężne koło zamachowe polskiej gospodarki.
Moglibyśmy być z siebie dumni i patrzeć w przyszłość z podniesioną głową. Moglibyśmy stawiać sobie kolejne cele, obierając nietuzinkowe, śmiałe kierunki rozwoju.
Moglibyśmy … Ale czy wiemy, jak dokonać tego w polskich realiach?

Wiele krajowych marek, dziś znaczących na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych, zaczynało od niewielkiej działalności, ale z wielką pasją i wielkim sercem do walki o własne marzenia.
To wydarzenie ma nas wesprzeć w poszukiwaniu kierunków i możliwości działania, rozszerzyć horyzonty i, niczym kompas, wyznaczyć drogę realizacji planów.
Ma pokazać, że możemy wykorzystać polskie warunki dla zwiększenia konkurencyjności oferty naszych firm bądź rozejrzeć się za możliwościami realizacji tych ofert poza granicami.
Ma być też potwierdzeniem, że możemy korzystać nie tylko z najnowocześniejszych narzędzi marketingowych i pomocy najlepszych specjalistów z dziedzin administracyjnych, ale także, lub przede wszystkim, z doświadczeń tych, którzy już wiele na rynku osiągnęli.
Doceńmy wartość własnej marki. Kierujmy się przykładem najlepszych polskich firm. Pokażmy światu, na co nas stać!
Konferencja odbędzie się w Hotelu Windsor w Jachrance.

Zapraszamy na stronę wydarzenia

mat.prasowe: PBC

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy