W szybkim tempie rośnie liczba uczestników Macfrut.

7 czerwiec 2014

Po pozytywnych wynikach uzyskanych w 2013 roku (24 800 zwiedzających, wystawcy z ponad 35 krajów), na międzynarodowych targach sektora warzywno-owocowego, zaplanowanych na 24-26 września w Cesenie (Włochy), potwierdzona zostaje obecność gości z ubiegłych lat oraz pojawia się kilku znakomitych nowych wystawców. Utwierdza to podwójną rolę pełnioną przez targi: reprezentowanie całego sektora oraz konfrontację na poziomie międzynarodowym.
Na targach w roli wystawców zaprezentuje się wiele krajów i operatorów: powrócą ze swoimi stoiskami Brazylia, Chiny, Republika Dominikańska, Tunezja, Francja, Egipt, Turcja, podczas gdy inne kraje będą gościły na targach po raz pierwszy, w tym m.in. Meksyk.
Oprócz tego, dzięki intensywnej aktywności biura ds. zagranicznych Macfrut, na targach pojawią się liczni zwiedzający, będący profesjonalistami sektora, przybywający z całego świata, a przede wszystkim z basenu Morza Śródziemnego: począwszy od Algierii po Tunezję, Maroko, a na Egipcie skończywszy.
Istotne miejsce na pierwszym planie zajmą również operatorzy z Europy Wschodniej, a w szczególności z Bałkanów, a także z Rosji, którą na targach w Cesenie reprezentować będzie wyselekcjonowana grupa wykwalifikowanych operatorów.
Macfrut utorowały również uprzywilejowany kanał komunikacyjny z Australią i Afryką Południową, których oficjalne delegacje w Cesenie będą, według oczekiwań, protagonistami spotkań dwustronnych. „Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani tym, jak do tej pory przebiegają zapisy”, podkreśla prezes CesenaFiera, Domenico Scarpellini, „to namacalna oznaka, że choć jest to trudny okres dla gospodarki w wielu rejonach świata, to nasz sektor jest prężny, a nasze targi są dla niego ważnym punktem odniesienia”.
Międzynarodowy charakter i wiele tematów jak zawsze zostaną zapewnione przez liczne konferencje. Na targach Macfrut 2014 poruszone zostaną z wyprzedzeniem tematy, wokół których obracać się będzie Expo 2015, a dodatkowo zorganizowane zostanie seminarium ad hoc poświęcone konieczności „dobrej produkcji, aby żywić lepiej”, co będzie swego rodzaju przygotowaniem do wielkiego mediolańskiego wydarzenia, jakie odbędzie się za niespełna rok.
Dalsze informacje: www.macfrut.com

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy