
Targi RetailShow już w przyszłym tygodniu!
11 listopad 2016
Już wkrótce rozpoczną się VII Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2016. Rekordowa liczba wystawców z Polski i zagranicy zaprezentuje starannie przygotowaną ofertę na niemal dwa razy większej powierzchni ekspozycyjnej niż w zeszłym roku. Po raz pierwszy uczestnicy mogą skorzystać z aplikacji RetailShow na urządzenia mobilne, która ułatwi zaplanowanie pobytu na targach. Warto też przeznaczyć czas na udział w bezpłatnych branżowych warsztatach Retail Innovations Theatre.
Na Targach RetailShow, które odbędą się 16 i 17 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie, wystawcy zaprezentują szeroką ofertę nowoczesnych produktów i usług niezbędnych do wyposażenia placówek handlowych. Te dynamicznie rozwijające się targi dedykowane są zarządzającym w sieciach i centrach handlowych, najemcom oraz osobom prowadzącym niezależne placówki handlowe.
RetailShow w świecie mobileTargi RetailShow to największe wydarzenie branży handlowej w Europie Środkowo-Wschodniej, a liczba odwiedzających w zeszłym roku przekroczyła 4000 osób. Organizator przygotował aplikację RetailShow na urządzenia mobilne w systemach Android, iOS oraz wersję webową, aby ułatwić zaplanowanie pobytu na targach. Zawiera ona informacje o wydarzeniu, wystawcach oraz dane kontaktowe do konkretnych osób. Dzięki niej można umówić się wybranymi wystawcami, poznać prelegentów oraz szczegółowy plan konferencji i warsztatów. Aplikację można pobrać ze strony targów pod linkiem:
http://www.retailshow.pl/pl/aplikacja-mobilna.
Bezpłatne warsztaty - Retail Innovations TheatreTargi RetailShow to również duża porcja branżowej wiedzy. Podczas dwóch dni bezpłatnych warsztatów Retail Innovations Theatre znajdzie się wiele praktycznych wskazówek i informacji na temat najnowocześniejszych rozwiązań wspomagających prowadzenie biznesu.
Dr Marek Borowiński, ekspert Visual Merchandisingu oraz psychologii koloru na przykładach opowie jak stworzyć efektywny sprzedażowo sklep. – Prezentacja ta będzie szczególnie cenna dla właścicieli małych sklepów, ponieważ to oni potrzebują wsparcia dla rozwoju swojego biznesu. Dodatkowo poruszę zagadnienia związane z młodym pokoleniem klientów, które całkowicie zmienia oblicze handlu na polskim rynku, wpływa na zasady komunikacji oraz na sposoby sprzedaży – mówi. Z kolei drugiego dnia dr Borowiński omówi autorską metodę audytu, a także znaczenie przestrzeni handlowej i kontekstu prezentowania w niej produktów z perspektywy kupującego.
Warto poświęcić czas na udział w warsztatach o mapowaniu doświadczeń klienta. Joanna Bociąg z firmy Branch Brothers przybliży praktykę przygotowania projektu mającego na celu zaplanowanie komfortowej ścieżki zakupowej. Z kolei Agnieszka Chrostowska oraz Antoni Mączyński z firmy Human Traffic opowiedzą jak zbudować doświadczenie zakupowe klienta, które pozostanie aktualne pomimo zachodzących dużych zmian społecznych. Warsztat ten zostanie uzupełniony o metodologię Design Thinking.
Podczas warsztatów Retail Innovations Theatre będzie można także pozyskać informacje na temat najnowszych trendów w architekturze wnętrz i wizerunku marki w branży retail oraz poznać przykłady efektywnych z perspektywy architekta i projektanta marki rozwiązań.
Wiedza, produkt i jakość
Pierwszego dnia targów na konferencji Retail Congress prezentowane będą dane i trendy dla rynku retail, a także informacje o zachowaniach współczesnego klienta. Uczestnicy konferencji zdobędą wiedzę o budowaniu właściwych strategii sprzedażowych i marketingowych przy użyciu innowacyjnych metod i technologii.
Poza zapoznaniem się z szeroką ofertą wystawców warto odwiedzić Modelowy Sklep, gdzie w praktyce można sprawdzić zastosowane tam rozwiązania oraz ocenić aranżację.
Jak co roku branża będzie czekała na wyniki konkursów „Best Shop Concept 2016” oraz „Innowacje Handlu 2016”, które stanowią integralną część Targów RetailShow.
Informacje praktyczne
VII Targi RetailShow odbędą się w dniach 16-17 listopada 2016 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp na targi jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej lub w recepcji w dniu targów http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja.
Przeczytaj również:

Food Africa i pacprocess MEA 2025: Napędzając rozwój regionalnego handlu i przemysłu
11 lipiec 2025
W swoich jubileuszowych 10. i 6. edycjach, targi Food Africa oraz pacprocess MEA odbędą się w dniach 9–12 grudnia 2025 r. w Egypt International Exhibition Center (EIEC). Te międzynarodowo cenione wydarzenia stały się wiodącymi platformami dla przedstawicieli sektora spożywczego, przetwórczego i opakowaniowego, oferując wyjątkowe możliwości rozwoju biznesu na rynkach Afryki i Bliskiego Wschodu. Food Africa umocniła swoją pozycję jako główna brama do dynamicznie rozwijającego się sektora spożywczego w Afryce. »

Wizyta studyjna w Chinach: Niezapomniane przeżycie podczas CHINA MEET UP 2025
10 lipiec 2025
Wizyta studyjna w Chinach: Niezapomniane przeżycie podczas CHINA MEET UP 2025. Odwiedzający z całego świata zapisują się na rozszerzenie targów ASIA FRUIT LOGISTICA o Chiny. Dołącz do Wizyty studyjnej i Programu Premium Buyer, dopóki są wolne miejsca. Targi CHINA MEET UP 2025, oficjalne rozszerzenie targów ASIA FRUIT LOGISTICA o Chiny kontynentalne, powracają do Kantonu w dniach 8–9 września 2025 r. z dużym rozmachem i szerszym globalnym udziałem. WIZYTA STUDYJNA PO CHINACH oraz pierwszy w historii Puchar Golfa AFL Fresh Produce Reemoon. »

Pozostało tylko trzy tygodnie na rejestrację wystawcy na targi FRUIT LOGISTICA 2026
10 lipiec 2025
Targi FRUIT LOGISTICA, które odbędą się w Berlinie w dniach 4-6 lutego 2026 r., to wiodące targi branży świeżych produktów. Dzięki nowym formatom, możliwościom nawiązywania kontaktów na wysokim poziomie i globalnemu zasięgowi, jest to wydarzenie, którego nie można przegapić dla profesjonalistów z branży. Rejestracja trwa do 31 lipca 2025 r. Dzięki nowym formatom wydarzeń, edycja zapowiada się jako najbardziej wartościowa jak dotąd dla firm z całego świata. »