Targi RetailShow już w przyszłym tygodniu!

11 listopad 2016
Już wkrótce rozpoczną się VII Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2016. Rekordowa liczba wystawców z Polski i zagranicy zaprezentuje starannie przygotowaną ofertę na niemal dwa razy większej powierzchni ekspozycyjnej niż w zeszłym roku. Po raz pierwszy uczestnicy mogą skorzystać z aplikacji RetailShow na urządzenia mobilne, która ułatwi zaplanowanie pobytu na targach. Warto też przeznaczyć czas na udział w bezpłatnych branżowych warsztatach Retail Innovations Theatre.

Na Targach RetailShow, które odbędą się 16 i 17 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie, wystawcy zaprezentują szeroką ofertę nowoczesnych produktów i usług niezbędnych do wyposażenia placówek handlowych. Te dynamicznie rozwijające się targi dedykowane są zarządzającym w sieciach i centrach handlowych, najemcom oraz osobom prowadzącym niezależne placówki handlowe. 

RetailShow w świecie mobile
Targi RetailShow to największe wydarzenie branży handlowej w Europie Środkowo-Wschodniej, a liczba odwiedzających w zeszłym roku przekroczyła 4000 osób. Organizator przygotował aplikację RetailShow na urządzenia mobilne w systemach Android, iOS oraz wersję webową, aby ułatwić zaplanowanie pobytu na targach. Zawiera ona informacje o wydarzeniu, wystawcach oraz dane kontaktowe do konkretnych osób. Dzięki niej można umówić się wybranymi wystawcami, poznać prelegentów oraz szczegółowy plan konferencji i warsztatów. Aplikację można pobrać ze strony targów pod linkiem: http://www.retailshow.pl/pl/aplikacja-mobilna.

Bezpłatne warsztaty - Retail Innovations TheatreTargi RetailShow to również duża porcja branżowej wiedzy. Podczas dwóch dni bezpłatnych warsztatów Retail Innovations Theatre znajdzie się wiele praktycznych wskazówek i informacji na temat najnowocześniejszych rozwiązań wspomagających prowadzenie biznesu.

Dr Marek Borowiński, ekspert Visual Merchandisingu oraz psychologii koloru na przykładach opowie jak stworzyć efektywny sprzedażowo sklep. – Prezentacja ta będzie szczególnie cenna dla właścicieli małych sklepów, ponieważ to oni potrzebują wsparcia dla rozwoju swojego biznesu. Dodatkowo poruszę zagadnienia związane z młodym pokoleniem klientów, które całkowicie zmienia oblicze handlu na polskim rynku, wpływa na zasady komunikacji oraz na sposoby sprzedaży – mówi. Z kolei drugiego dnia dr Borowiński omówi autorską metodę audytu, a także znaczenie przestrzeni handlowej i kontekstu prezentowania w niej produktów z perspektywy kupującego.
Warto poświęcić czas na udział w warsztatach o mapowaniu doświadczeń klienta. Joanna Bociąg z firmy Branch Brothers przybliży praktykę przygotowania projektu mającego na celu zaplanowanie komfortowej ścieżki zakupowej. Z kolei Agnieszka Chrostowska oraz Antoni Mączyński z firmy Human Traffic opowiedzą jak zbudować doświadczenie zakupowe klienta, które pozostanie aktualne pomimo zachodzących dużych zmian społecznych. Warsztat ten zostanie uzupełniony o metodologię Design Thinking.
 
Podczas warsztatów Retail Innovations Theatre będzie można także pozyskać informacje na temat najnowszych trendów w architekturze wnętrz i wizerunku marki w branży retail oraz poznać przykłady efektywnych z perspektywy architekta i projektanta marki rozwiązań.

Wiedza, produkt i jakość
Pierwszego dnia targów na konferencji Retail Congress prezentowane będą dane i trendy dla rynku retail, a także informacje o zachowaniach współczesnego klienta. Uczestnicy konferencji zdobędą wiedzę o budowaniu właściwych strategii sprzedażowych i marketingowych przy użyciu innowacyjnych metod i technologii.

Poza zapoznaniem się z szeroką ofertą wystawców warto odwiedzić Modelowy Sklep, gdzie w praktyce można sprawdzić zastosowane tam rozwiązania oraz ocenić aranżację.
Jak co roku branża będzie czekała na wyniki konkursów „Best Shop Concept 2016” oraz „Innowacje Handlu 2016”, które stanowią integralną część Targów RetailShow.

Informacje praktyczne
VII Targi RetailShow odbędą się w dniach 16-17 listopada 2016 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp na targi jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej lub w recepcji w dniu targów http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja.

Przeczytaj również:

Konferencje TSW 2021 online

9 kwiecień 2021
Zapraszamy do udziału w konferencjach online. Konferencje będą transmitowane na platformie: www.tsw.pl. Agenda wydarzenia: https://tsw.pl/article/konferencje Podczas konferencji będzie możliwość zadawania pytań do ekspertów na czacie. Wszystkie prezentacje będą dostępne na naszej stronie po konferencji. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji: https://tsw.pl/v-register »

Zapraszamy do rejestracji na targi WorldFood Poland Virtual Expo

8 kwiecień 2021
Najważniejsze wydarzenie branży spożywczej, handlu, oraz sektora HoReCa, które odbędzie się w dniach: 20-22 kwietnia 2021 r. Specjalnie dla Państwa udostępniamy kod do bezpłatnej rejestracji – należy wybrać Bilet Branżowy oraz wpisać kod promocyjny: Kod rabatowy: FOOD13 WordFood Poland Virtual EXPO 2021 to wyjątkowa platforma internetowa, która umożliwia dostęp do tysięcy przedstawicieli branży spożywczej, których można zaprosić na spotkanie, a następnie podjąć z nimi współpracę. »

Nadchodzi kolejny sezon jabłkowy – co czeka sadowników i jak się przygotować?

8 kwiecień 2021
Działalność wielu branż w obecnej sytuacji związanej z globalną epidemią COVID-19 jest postawiona pod znakiem zapytania. Według ekspertów Unii Owocowej, rok 2021 dla producentów owoców i warzyw, będzie kolejnym rokiem poświęconym zdobywaniu nowych rynków i prezentowaniu polskich owoców na arenie międzynarodowej, ale to także kolejny rok borykania się ze stale rosnącymi kosztami w sektorze. »
Partnerzy