Branża retail ponownie spotkała się na targach RetailShow

1 grudzień 2016
VII Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2016 dobiegły końca. Właściciele i zarządzający sklepami mogli wybierać spośród szerokiej oferty ponad 160polskich i zagranicznych wystawców, którzy prezentowali innowacyjne produkty i usługi niezbędne przy wyposażaniu placówek handlowych. Targi odwiedziło ponad 4,5 tys. osób, wielu słuchaczy wzięło udział w konferencji Retail Congress oraz warsztatach w Retail Innovations Theatre.

Siódma edycja Targów RetailShow kojarzona będzie z dynamicznym rozwojem tej imprezy, gdyż do dyspozycji wystawców była największa powierzchnia w historii targów - 5250 mkw. Na nowoczesnych i oryginalnych stoiskach prezentowano najwyższej jakości wyposażenie, technologie i usługi dla handlu.

Jakość przede wszystkim
Przestronny i nowocześnie urządzony Modelowy Sklep zlokalizowany w centralnym punkcie hali wystawienniczej przyciągał uwagę. Innowacyjna aranżacja zachęcała do wejścia i przyjrzenia się eksponowanym tam meblom i urządzeniom. W takim otoczeniu doskonale prezentowały się produkty rozmieszczone na nowoczesnych regałach i półkach, a przedstawiciele firm, które wyposażały sklep, praktycznie przez cały czas prowadzili rozmowy, demonstrowali funkcjonalności rozwiązań i omawiali ich zalety.

Konferencje i warsztaty

Targi RetaiShow były również okazją do zdobycia dużej dawki branżowej wiedzy. Pierwszego dnia odbyła się konferencja Retail Congress, składająca się z kilkunastu wystąpień ekspertów, a wzięli w niej udział przedstawiciele zarządów największych i najważniejszych sieci handlowych. Z kolei podczas dwudniowych bezpłatnych warsztatów w Retail Innovations Theatre można było pozyskać wiele praktycznych porad ekspertów.

Nagrody dla najlepszych

Jury w branżowych konkursach „Innowacje Handlu 2016” oraz „Best Shop Concept 2016” wyłoniło najlepsze produkty oraz sklepy, które odznaczają się pomysłem, designem, zastosowanymi technologiami oraz walorami użytkowymi.

Mat. prasowe: Lawenda Public Relations

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy