Branża retail ponownie spotkała się na targach RetailShow

1 grudzień 2016
VII Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2016 dobiegły końca. Właściciele i zarządzający sklepami mogli wybierać spośród szerokiej oferty ponad 160polskich i zagranicznych wystawców, którzy prezentowali innowacyjne produkty i usługi niezbędne przy wyposażaniu placówek handlowych. Targi odwiedziło ponad 4,5 tys. osób, wielu słuchaczy wzięło udział w konferencji Retail Congress oraz warsztatach w Retail Innovations Theatre.

Siódma edycja Targów RetailShow kojarzona będzie z dynamicznym rozwojem tej imprezy, gdyż do dyspozycji wystawców była największa powierzchnia w historii targów - 5250 mkw. Na nowoczesnych i oryginalnych stoiskach prezentowano najwyższej jakości wyposażenie, technologie i usługi dla handlu.

Jakość przede wszystkim
Przestronny i nowocześnie urządzony Modelowy Sklep zlokalizowany w centralnym punkcie hali wystawienniczej przyciągał uwagę. Innowacyjna aranżacja zachęcała do wejścia i przyjrzenia się eksponowanym tam meblom i urządzeniom. W takim otoczeniu doskonale prezentowały się produkty rozmieszczone na nowoczesnych regałach i półkach, a przedstawiciele firm, które wyposażały sklep, praktycznie przez cały czas prowadzili rozmowy, demonstrowali funkcjonalności rozwiązań i omawiali ich zalety.

Konferencje i warsztaty

Targi RetaiShow były również okazją do zdobycia dużej dawki branżowej wiedzy. Pierwszego dnia odbyła się konferencja Retail Congress, składająca się z kilkunastu wystąpień ekspertów, a wzięli w niej udział przedstawiciele zarządów największych i najważniejszych sieci handlowych. Z kolei podczas dwudniowych bezpłatnych warsztatów w Retail Innovations Theatre można było pozyskać wiele praktycznych porad ekspertów.

Nagrody dla najlepszych

Jury w branżowych konkursach „Innowacje Handlu 2016” oraz „Best Shop Concept 2016” wyłoniło najlepsze produkty oraz sklepy, które odznaczają się pomysłem, designem, zastosowanymi technologiami oraz walorami użytkowymi.

Mat. prasowe: Lawenda Public Relations

Przeczytaj również:

POLECO 2024 – biznesowe wydarzenie dla zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska

6 listopad 2024
Targi POLECO 2024 potwierdziły swój status kluczowego wydarzenia biznesowego w branży ochrony środowiska i gospodarki komunalnej, przyciągając ponad 5000 uczestników gotowych nawiązać wartościowe kontakty handlowe oraz wymienić się wiedzą o najnowszych trendach i technologiach w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Wystawcy z 10 krajów zaprezentowali innowacyjne rozwiązania – od zaawansowanych maszyn do segregacji i recyklingu »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID

5 listopad 2024
Przeprowadzone testy na terenie zakładu wyrobów spożywczych potwierdziły, że technologia RFID sprawdzi się w optymalizacji procesu inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi we wszystkich wskazanych lokalizacjach. Szacunki wskazują, iż przy liczbie 10 tys. środków trwałych do zinwentaryzowania metodą tradycyjną potrzeba 30 pełnych dni, a za pomocą RFID 2 dni, natomiast samo tworzenie raportu zajmie 5 min przy 5 dniach metodą ręczną. »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID na przykładzie producenta spożywczego

5 listopad 2024
Wiodący producent wyrobów spożywczych powierzył firmie ISS RFID przeprowadzenie testów systemu RFID w obszarze produkcyjnym, magazynowym i biurowym. Ich celem było zbadanie środowiska dla funkcjonowania technologii RFID i sprawdzenie możliwości optymalizacji obszaru inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi. Testy, których wyniki przedstawiono w 3. kwartale br., potwierdziły zasadność wdrożenia technologii radiowej. »
Partnerzy