![](img.php?file=upload/2016-12-01-targi_retailshow.jpg&mw=750)
Branża retail ponownie spotkała się na targach RetailShow
1 grudzień 2016
VII Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2016 dobiegły końca. Właściciele i zarządzający sklepami mogli wybierać spośród szerokiej oferty ponad 160polskich i zagranicznych wystawców, którzy prezentowali innowacyjne produkty i usługi niezbędne przy wyposażaniu placówek handlowych. Targi odwiedziło ponad 4,5 tys. osób, wielu słuchaczy wzięło udział w konferencji Retail Congress oraz warsztatach w Retail Innovations Theatre.
Siódma edycja Targów RetailShow kojarzona będzie z dynamicznym rozwojem tej imprezy, gdyż do dyspozycji wystawców była największa powierzchnia w historii targów - 5250 mkw. Na nowoczesnych i oryginalnych stoiskach prezentowano najwyższej jakości wyposażenie, technologie i usługi dla handlu.
Jakość przede wszystkim
Przestronny i nowocześnie urządzony Modelowy Sklep zlokalizowany w centralnym punkcie hali wystawienniczej przyciągał uwagę. Innowacyjna aranżacja zachęcała do wejścia i przyjrzenia się eksponowanym tam meblom i urządzeniom. W takim otoczeniu doskonale prezentowały się produkty rozmieszczone na nowoczesnych regałach i półkach, a przedstawiciele firm, które wyposażały sklep, praktycznie przez cały czas prowadzili rozmowy, demonstrowali funkcjonalności rozwiązań i omawiali ich zalety.
Konferencje i warsztatyTargi RetaiShow były również okazją do zdobycia dużej dawki branżowej wiedzy. Pierwszego dnia odbyła się konferencja Retail Congress, składająca się z kilkunastu wystąpień ekspertów, a wzięli w niej udział przedstawiciele zarządów największych i najważniejszych sieci handlowych. Z kolei podczas dwudniowych bezpłatnych warsztatów w Retail Innovations Theatre można było pozyskać wiele praktycznych porad ekspertów.
Nagrody dla najlepszychJury w branżowych konkursach „Innowacje Handlu 2016” oraz „Best Shop Concept 2016” wyłoniło najlepsze produkty oraz sklepy, które odznaczają się pomysłem, designem, zastosowanymi technologiami oraz walorami użytkowymi.
Mat. prasowe: Lawenda Public Relations
Przeczytaj również:
![](img.php?file=upload/2024-06-26_afl.jpg&w=236&h=120)
Najświeższe informacje w ASIAFRUIT KNOWLEDGE CENTER
26 czerwiec 2024
ASIAFRUIT KNOWLEDGE CENTER to zupełnie nowe centrum treści w sercu ASIA FRUIT LOGISTICA, otwarte dla wszystkich odwiedzających i wystawców. Skupia ASIAFRUIT CONGRESS, ASIAFRUIT BUSINESS FORUM i ASIAFRUIT SHOWCASE w jednym centralnym miejscu na hali wystawowej. Na trzech etapach w ciągu trzech dni prelegenci-eksperci przedstawiają najlepszą kombinację strategicznych spostrzeżeń i praktycznych wniosków, które pomogą odnieść sukces biznesowy w Azji. »
![](img.php?file=upload/2024-06-19_sigep.jpg&w=236&h=120)
Kuchnia, kawa i kultura: Targi specjalistyczne F&B w Azji prezentują ekscytujący skład
19 czerwiec 2024
Od jadalnych sztućców po musujące sake i meksykańskie papryczki chili, Specialty Food & Drinks Asia oraz Specialty Coffee & Tea Asia stanowią główną platformę dla branży rzemieślniczej, smakoszy i wyśmienitej żywności i napojów. SFDA i SCTA powracają w tym roku do Sands Expo & Convention Center w dniach 26–28 czerwca 2024 r., aby zgromadzić Singapur i międzynarodową branżę żywności i napojów (F&B). »
![](img.php?file=upload/2024-06-18_prognosfruit.jpg&w=236&h=120)
Rejestracja na PROGNOFRUIT jest już otwarta – Budapeszt, Węgry
18 czerwiec 2024
Konferencja Prognosfruit to wiodące coroczne wydarzenie w Europie dla sektora jabłek i gruszek, gromadzące producentów z całej Europy i spoza niej. Po udanym powrocie do Trydentu w zeszłym roku, targi Prognosfruit 2024 odbędą się w Budapeszcie na Węgrzech w dniach 7–9 sierpnia 2024 r. Rejestracja jest już otwarta, a zainteresowane strony mogą rejestrować się za pośrednictwem strony internetowej Prognosfruit. »