WorldFood Poland - sezon spotkań biznesowych na Międzynarodowych Targach Żywności i Napojów

31 marzec 2022
Już po raz ósmy organizowane są największe w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej Targi Żywności i Napojów - WorldFood Poland, które odbędą się w dniach 5-7 kwietnia 2022 r. w Expo  XXI w Warszawie. Organizatorzy jak i Wystawcy biorący udział w imprezie, cieszą się, że po dwóch latach przerwy spowodowanej restrykcjami związanymi z epidemią korona wirusa, wydarzenie wraca do formy stacjonarnej. 


Bezpośrednie spotkania handlowe pozwalają na integrację Wystawców oraz Odwiedzających, co zawsze było główną ideą targów. Zeszłoroczna edycja online okazała się sukcesem i pokazała, że razem można pokonać wszelkie przeciwności losu oraz niesprzyjające okoliczności, a w zgranym zespole tkwi siła. To właśnie dzięki niej, pomimo trwającej epidemii, organizatorom udało się stworzyć warunki do nawiązania kontaktów handlowych. Rok 2022 jest nowym otwarciem dla branży spożywczej –wszyscy wracają bogatsi o nowe doświadczenia i gotowi na spotkania z przedstawicielami handlu, managerami, dyrektorami sprzedaży i ekspertami rynku. Wydarzenie po raz kolejny zostało objęte Patronatem Honorowym Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a także licznymi patronatami mediów ogólnopolskich, branżowych oraz wiodących instytucji.

Poznajmy się

Nie bez powodu mówi się, że życie jest po to, aby rozmawiać. Wymiana doświadczeń to klucz do rozpoczęcia owocnej współpracy. Spotkanie twarzą w twarz przenosi konwersacje na inny, wyższy poziom. Targi WorldFood Poland to nie tylko przestrzeń do rozmowy, lecz także do kreowania wizerunku własnej marki, promocji produktów, pozyskiwania kontrahentów i poznawania najnowszych rozwiązań w sektorze spożywczym. 

Targi WorldFood Poland to przede wszystkim wydarzenie, podczas którego rodzą się nowe relacje biznesowe. Hale, w których prezentowane będą stoiska polskich i zagranicznych firm,  Pawilony Narodowe m.in. Sri Lanki, Tajlandii, Grecji, Korei  i Ukrainy oraz kluczowy partner targów – pawilon Bellavita i Iberica z włoskimi i hiszpańskimi produktami, to miejsce degustacji wyrobów spożywczych o różnych i ciekawych smakach. Będzie można zapoznać się z licznymi produktami z takich kategorii jak: produkty spożywcze i  napoje, wyroby cukiernicze i piekarnictwo, alkohole, napoje bezalkoholowe, nabiał, produkty organiczne, ekologiczne, naturalne i tradycyjne, żywność  funkcjonalna, ryby i owoce morza, owoce i warzywa, mięso i drób, kawa i herbata, mrożonki, a także surowce i dodatki do produkcji żywności i napojów oraz usługi i technologia dla przemysłu spożywczego. 

Przygotowany został także bogaty program konferencyjny dla wszystkich tych, którzy cenią sobie zdobywanie wiedzy i nieustanny rozwój, a w nim m.in.:- o czynnikach kształtujących obecnie sytuację w branży rolno-spożywczej w Polsce;- jak zapewnić bezpieczeństwo żywnościowe;- o kulturze bezpieczeństwa żywności;- o ochronie swojej własności intelektualnej na rynku spożywczym;- jaka przyszłość czeka branżę spożywczą;- jakie są szanse na rynku e-commerce dla marek spożywczych;- o rozwoju systemu żywności funkcjonalnej i dietetyki spersonalizowanej w Polsce;- jakie są trendy konsumenckie 2022;- jak wyglądał polski rynek żywności ekologicznej w 2021 roku i jakie ma perspektywy;- jakie są kluczowe regulacje prawne dotyczące żywności i suplementów diety.

,,Idzie nowe’’ 

Agnieszka Szpaderska, Dyrektor Targów WorldFood Poland, zapowiada nowości, które pojawią się na targach i których nie można przeoczyć:

,,Zachęcam do odwiedzenia stoisk naszych wystawców, gdzie będzie wiele nowych i innowacyjnych produktów. W wielu przypadkach jeszcze nieobecnych na polskim rynku, takich jak mleko wielbłądzie, chipsy z dorsza czy rum prosto z Kuby. Pierwszego dnia targów tj. 5 kwietnia o godz. 17.00 zostanie także rozstrzygnięty Konkurs o Złoty Medal oraz wręczenie nagród zwycięzcom, dlatego tym bardziej zachęcam do uczestnictwa w tym wyjątkowym wydarzeniu, aby na żywo poznać produkty zmieniające branżę spożywczą.”.

Jeśli jesteś przedsiębiorcą i działasz w sektorze spożywczym, odwiedź WorldFood Poland już 5 kwietnia w hali EXPO XXI Warszawa.

Wymagana rejestracja online: https://rejestracja.worldfood.pl/

Przeczytaj również:

GARDENIA 2024: zielony biznes

11 październik 2024
Być w dobrym miejscu o dobrym czasie – to często sekret sukcesu. Dlatego Targi Gardenia oferują swoim gościom nie tylko nowości i innowacje na pieczołowicie przygotowanych stoiskach wystawców. Daje to, czego próżno szukać w jakichkolwiek innych okolicznościach: spotkanie całej branży pod wspólnym dachem, kiedy to przez 3 dni wszyscy nastawieni są na udzielanie informacji i przyjmowanie ich. Aby zaoferować jak najwięcej „punktów styku”, tegoroczna Gardenia zaproponuje wystawcom i zwiedzającym kilka różnorodnych przestrzeni. »

PRIMEVER GROUP: ekspert w dziedzinie transportu i logistyki

7 październik 2024
Przez ponad 60 lat rozwoju Primever Group wypracowała specjalistyczną wiedzę specjalistyczną i unikalną sieć w zakresie organizacji usług transportowych i logistycznych dla branży owocowo-warzywnej (kontrolowana temperatura) i towarów przemysłowych (temperatura otoczenia) we Francji, Europie i za granicą. Dbając o rynek i jego uczestników, Primever Group jest w samym sercu łańcucha wartości pomiędzy producentami (spółdzielniami, przewoźnikami) a dystrybutorami (supermarketami, hurtownikami, specjalistami). »

Firmy PROEXPORT wzmocnią swoje zaangażowanie w produkcję owoców i warzyw z wykorzystaniem najlepszych praktyk rolniczych

6 październik 2024
Łącznie 37 firm członkowskich wystawia się na targach - większość z nich w hali 7 - pokazując swoje zdecydowane zaangażowanie w ciągłe doskonalenie, inwestycje w badania, rozwój i innowacje oraz najwyższą jakość usług dla supermarketów i przetwórców. Członkowie PROEXPORT odpowiadają za większość hiszpańskiej produkcji sałaty i warzyw liściastych, brokułów, kalafiora, selera, karczochów i melonów, oraz pomidorów, papryki, arbuza, winogron stołowych i cytryn. »
Partnerzy