W szybkim tempie rośnie liczba uczestników Macfrut.

7 czerwiec 2014

Po pozytywnych wynikach uzyskanych w 2013 roku (24 800 zwiedzających, wystawcy z ponad 35 krajów), na międzynarodowych targach sektora warzywno-owocowego, zaplanowanych na 24-26 września w Cesenie (Włochy), potwierdzona zostaje obecność gości z ubiegłych lat oraz pojawia się kilku znakomitych nowych wystawców. Utwierdza to podwójną rolę pełnioną przez targi: reprezentowanie całego sektora oraz konfrontację na poziomie międzynarodowym.
Na targach w roli wystawców zaprezentuje się wiele krajów i operatorów: powrócą ze swoimi stoiskami Brazylia, Chiny, Republika Dominikańska, Tunezja, Francja, Egipt, Turcja, podczas gdy inne kraje będą gościły na targach po raz pierwszy, w tym m.in. Meksyk.
Oprócz tego, dzięki intensywnej aktywności biura ds. zagranicznych Macfrut, na targach pojawią się liczni zwiedzający, będący profesjonalistami sektora, przybywający z całego świata, a przede wszystkim z basenu Morza Śródziemnego: począwszy od Algierii po Tunezję, Maroko, a na Egipcie skończywszy.
Istotne miejsce na pierwszym planie zajmą również operatorzy z Europy Wschodniej, a w szczególności z Bałkanów, a także z Rosji, którą na targach w Cesenie reprezentować będzie wyselekcjonowana grupa wykwalifikowanych operatorów.
Macfrut utorowały również uprzywilejowany kanał komunikacyjny z Australią i Afryką Południową, których oficjalne delegacje w Cesenie będą, według oczekiwań, protagonistami spotkań dwustronnych. „Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani tym, jak do tej pory przebiegają zapisy”, podkreśla prezes CesenaFiera, Domenico Scarpellini, „to namacalna oznaka, że choć jest to trudny okres dla gospodarki w wielu rejonach świata, to nasz sektor jest prężny, a nasze targi są dla niego ważnym punktem odniesienia”.
Międzynarodowy charakter i wiele tematów jak zawsze zostaną zapewnione przez liczne konferencje. Na targach Macfrut 2014 poruszone zostaną z wyprzedzeniem tematy, wokół których obracać się będzie Expo 2015, a dodatkowo zorganizowane zostanie seminarium ad hoc poświęcone konieczności „dobrej produkcji, aby żywić lepiej”, co będzie swego rodzaju przygotowaniem do wielkiego mediolańskiego wydarzenia, jakie odbędzie się za niespełna rok.
Dalsze informacje: www.macfrut.com

Przeczytaj również:

Spotkania Biznesowe osiągają wielki finał

4 czerwiec 2024
Zakończenie China Business Meet Up rozpoczyna odliczanie do ASIA FRUIT LOGISTICA. Roadshow Business Meetups osiąga swój wielki finał w Szanghaju, a do powrotu ASIA FRUIT LOGISTICA do Hongkongu pozostało 100 dni. ASIA FRUIT LOGISTICA China Business Meet W dniach 27–28 maja w Szanghaju zgromadziło ponad 1600 specjalistów z branży. Odwiedzający targi spędzili dwa dni na rozmowach i spostrzeżeniach, wysokiej jakości networkingu oraz tętniącym życiem B2B expo skupionym na dynamicznym i szybko rozwijającym się chińskim rynku świeżych produktów. »

Winogrona stołowe z Fresh Energy

4 czerwiec 2024
Fresh Energy jest jednym z egipskich producentów i eksporterów świeżych warzyw i owoców. Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi normami jakościowymi. Fresh Energy z dumą produkuje swoje produkty zgodnie ze standardami Unii Europejskiej zgodnie z wymaganiami klientów hipermarketów takich jak ALDI, Carrefour, Benny’s, Tesco czy LIDL. Fresh Energy oferuje szeroką gamę egipskich winogron. »

Nowe testy potwierdzają lepsze plony roślin melona przy zastosowaniu agrofilmów marki Arrigoni Lirsa

3 czerwiec 2024
Wysokie temperatury latem oraz ataki mszyc i innych szkodników to główne przeszkody, które hodowcy melonów muszą pokonać, aby osiągnąć zadowalające wyniki. Nowe badania terenowe przeprowadzone na ziemi włoskich liderów branży OP Lorenzini Naturamica z Mantui i Azienda Agricola Malavasi dostarczyły obfitego potwierdzenia skuteczności stosowania agrofilmów w kontrolowaniu temperatury, »
Partnerzy