Złote Medale Targów WorldFood Warsaw 2015 wręczone!

16 kwiecień 2015
14 kwietnia w ekskluzywnej restauracji Belvedere w Warszawie odbyła się uroczysta Gala wręczenia nagród w tegorocznej edycji konkursu Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw. Celem konkursu jest promocja najlepszych produktów prezentowanych podczas targów. Profesjonalne jury oceniło wyroby w kilku kategoriach: gotowe produkty rolno-spożywcze, napoje, napoje alkoholowe, dodatki do żywności, technologia produkcji. Przy tworzeniu werdyktu pod uwagę brano kryteria składu produktów, surowców wykorzystywanych w procesie produkcji, posiadanych certyfikatów i atestów, opakowania i oznakowania, koncepcji marketingowej. 

Wśród zdobywców Złotego Medalu znaleźli się:

- firma Fresh Nuts GmBH za produkt BBQ Maize
- frma Buckwheat flour za produkt STO Pudov
- firma Scelta Mushrooms BV za produkt Snex
- firma Carlsberg za Grimbergen
- OSM w Kransnymstawie za chłodnik 500 g
- Basilur Tea za herbatę Książka Vol.I (niebieska) w puszce 100g liściasta
- PPHU Vitacorn Sp z o.o. za Trój-Pak (pakiet z trzema i olejami o pojemności 100ml każdy – olej z pestek dyni, olej rzepakowy i olej z orzecha włoskiego)
- Khortytsa- Otobus Sp z o.o. za wódkę Khorysta Platinum i Khorysta Ice
- firma Intenson za młody jęczmień – trawę suszoną mieloną  (Hordeum vulgare L.)
- PHUP "Jędrzejczak" Maciej Jędrzejczak za comber dojrzewający z jelenia 
Debiut zagraniczny:
- firma CRAMA Ratesti z Rumunii za wino Cabernet Sauvignon        
Debiut polski:
- Wild Grass sp. z o.o. sp.k. za ChaiMate – naturalny napój gazowany z wysoką zawartością kofeiny
Wyróżnienia targowe:
- Semco SGNiP za olej z nasion wiesiołka
- Jantar za serię produktów ekologicznych
- Varenos pienelis  UAB za "Yummy" curd cheese covered in chocolate vanilla taste
- Wody Mineralne Ostromecko Leszek Bokiej za wodę mineralną Ostromecko
- New Products Group za Shake Daiquiri
Media branżowe:
- Nowa Wieś Europejska
Targi WorldFood Warsaw to wystawa biznesowa o międzynarodowym charakterze. Spośród prawie 200 wystawców ponad połowę stanowią zagraniczne firmy. O znaczeniu Złotego Medalu WorldFood Warsaw świadczy najlepiej sukces ubiegłorocznego laureata – firma Stewiarnia po udziale w targach i zwycięstwie w zmaganiach konkursowych nawiązała atrakcyjną współpracę z sieciami handlowymi.


mat.prasowe:WorldFood Warsaw

Przeczytaj również:

Pole testowe o powierzchni około 3000 m2 na targach Macfrut 2024

23 kwiecień 2024
Innowacje branży zostaną zaprezentowane na powierzchni około 3000 metrów kwadratowych, podzielonej na dwie hale: jedną przeznaczoną do uprawy owoców (Hala C1 - Agri Field Solution) i drugą do produkcji bezglebowej techniki, ogrodnictwo komercyjne i przemysłowe oraz mechanizacja (hala A1 – Machinery Solutions). Oba te obszary pozwalają odwiedzającym przekonać się na własne oczy, co mogą zastosować w praktyce we własnym gospodarstwie. »

Pierwsza edycja Fruit Attraction w Brazylii odzwierciedla potencjał brazylijskiego sektora owoców i warzyw

22 kwiecień 2024
Fruit Attraction, jedne z wiodących na świecie międzynarodowych targów branży owocowo-warzywnej, zakończyły swoją pierwszą edycję w Brazylii, na terenie São Paulo Expo. Trzydniowe wydarzenie zgromadziło cały łańcuch produkcyjny sektora, z obecnością 45 krajów i 8 stanów brazylijskich (São Paulo, Bahia, Pernambuco, Rio Grande do Norte, Maranhão, Pará, Espírito Santo i Paraná) oraz 12 000 gości . »

Nowe zabezpieczenia w branży spożywczej – ekologia w centrum uwagi

22 kwiecień 2024
Biorąc pod uwagę cele zrównoważonej gospodarki o obiegu zamkniętym, gdzie jednym z nim jest ograniczenie ilości odpadów opakowaniowych, coraz więcej firm poszukuje opakowań w pełni przyjaznych środowisku. Dlatego już dziś firma Silny&Salamon wprowadza zamknięcia do opakowań produktów spożywczych wykonane w całości z biomateriałów i nadające się do przetworzenia. »
Partnerzy