Gruszka Rocha smak Portugalii

9 wrzesień 2015

W ramach programu promocji, 20. zagranicznych dziennikarzy miało okazję poznać smak owoców gruszek ROCHA uważanych za smak Portugalii.
W czasie zbiorów, między 20 a 22 sierpnia plantatorzy Rocha Pear i Stowarzyszenie Eksporterów (ANP) gościli 20 zagranicznych dziennikarzy, dla których został stworzony specjalny program, prezentujący cykl produkcyjny Rocha Pear.

Zaproszeni goście mieli okazję poznać poszczególne etapy produkcji owoców i przetworów tych owoców, począwszy od wizyty w sadach, poprzez zbiór, przetwarzanie i konfekcjonowanie.

W jednej z najbardziej charakterystycznej, portugalskiej wiosce, Óbidos, przy dźwiękach fado, uznanej za niematerialne dziedzictwo kulturowe, zaoferowano przybyłym gościom do degustacji: świeże i suszone owoce, soki, dżemy, ciasta oraz drinki z dodatkiem gruszki Rocha.

Spotkanie zostało zorganiziowane, aby zapoznać odwiedzających z wysoką kulturą uprawy gruszki Rocha. Należy podkreślić że gruszka Rocha uważana jest na całym świecie, za reprezentacyjny produkt portugalskiego rolnictwa.

Na spotkanie zostali zaproszenie dziennikarze z następujących krajów: Wielka Brytania, Niemcy, Kanada, Brazylia i Polska uważanych za strategiczne przez członków ANP dla eksportu gruszki Rocha. Dziennikarze reprezentowali różne nośniki promocji m.in. czasopisma, gazety, blogi adresowane zarówno do handlu B2B jak i do ostatecznego konsumenta B2C.

Wizyta zagranicznych dziennikarzy to pierwsza taka akcja dla wspólnego programu promocji (PROMOTE 2020), wdrożonego przez ANP, który ma na celu promowanie gruszki Rocha na rynkach zewnętrznych.

Aby podnieść znaczenie  unikalnej odmiany portugalskiej gruszki Rocha na rynku międzynarodowym, ANP podejmuje ogromne wyzwanie jakim jest zwiększenie potencjału eksportu i stawia sobie za cel promocję tych owoców na świecie pod hasłem Gruszka Rocha smak Portugalii ...

2015-09-09-rocha1small.jpg 2015-09-09-rocha2.jpg 2015-09-09-rocha3.jpg

Zdjęcia i mat. prasowy: ANP, TerraProjectos

Przeczytaj również:

Rejestracja handlowa otwarta dla Fruit Attraction 2024 i LIVEConnect

10 czerwiec 2024
rofesjonaliści z branży owocowo-warzywnej mogą teraz zakupić karnety dla zwiedzających na 16. edycję Fruit Attraction. Targi organizowane przez IFEMA MADRID i FEPEX odbędą się w dniach 8-10 października i po raz kolejny zgromadzą w Madrycie całą społeczność światowego przemysłu owocowo-warzywnego. Fruit Attraction oferuje różne możliwości wejścia, dostosowane do potrzeb odwiedzających. Od profesjonalnego karnetu jednodniowego (dziennego) do trzydniowego. »

Food Africa i pacprocess MEA 2024: Konwergencja gigantów branży rozpocznie się w grudniu

9 czerwiec 2024
Food Africa i pacprocess MEA przygotowują się do swoich najbardziej ambitnych wydarzeń w historii. Wystawcy będą mieli niezrównane możliwości nawiązania kontaktu z liderami branży i poznania rozwijających się rynków Afryki i Bliskiego Wschodu. Prognozuje się, że do 2050 r. liczba ludności Afryki wzrośnie do 2,5 miliarda, sektor żywności i napojów doświadcza bezprecedensowego rozkwitu. Ten wzrost popytu na różnorodne produkty, napędzany młodą i coraz bardziej miejską bazą konsumentów. »

Krajowe Mistrzostwa Kawy w Singapurze powracają do Specialty Coffee & Tea Asia, gdzie odbędą się pierwsze w historii SIGEP Asia

8 czerwiec 2024
Edycja już 26–28 czerwca 2024 r. w Sands Expo & Convention Center Singapore. SCTA jest obecnie częścią inauguracyjnego SIGEP Asia, pierwszej w historii azjatyckiej edycji wiodących na świecie włoskich międzynarodowych targów rzemieślniczych branży lodów, ciast, piekarni i kawy SIGEP, które mają gościć do 10 000 gości branżowych i kupujących oraz ponad 250 wystawców i marek z 20 krajów i regionów. »
Partnerzy