Gruszka Rocha smak Portugalii

9 wrzesień 2015

W ramach programu promocji, 20. zagranicznych dziennikarzy miało okazję poznać smak owoców gruszek ROCHA uważanych za smak Portugalii.
W czasie zbiorów, między 20 a 22 sierpnia plantatorzy Rocha Pear i Stowarzyszenie Eksporterów (ANP) gościli 20 zagranicznych dziennikarzy, dla których został stworzony specjalny program, prezentujący cykl produkcyjny Rocha Pear.

Zaproszeni goście mieli okazję poznać poszczególne etapy produkcji owoców i przetworów tych owoców, począwszy od wizyty w sadach, poprzez zbiór, przetwarzanie i konfekcjonowanie.

W jednej z najbardziej charakterystycznej, portugalskiej wiosce, Óbidos, przy dźwiękach fado, uznanej za niematerialne dziedzictwo kulturowe, zaoferowano przybyłym gościom do degustacji: świeże i suszone owoce, soki, dżemy, ciasta oraz drinki z dodatkiem gruszki Rocha.

Spotkanie zostało zorganiziowane, aby zapoznać odwiedzających z wysoką kulturą uprawy gruszki Rocha. Należy podkreślić że gruszka Rocha uważana jest na całym świecie, za reprezentacyjny produkt portugalskiego rolnictwa.

Na spotkanie zostali zaproszenie dziennikarze z następujących krajów: Wielka Brytania, Niemcy, Kanada, Brazylia i Polska uważanych za strategiczne przez członków ANP dla eksportu gruszki Rocha. Dziennikarze reprezentowali różne nośniki promocji m.in. czasopisma, gazety, blogi adresowane zarówno do handlu B2B jak i do ostatecznego konsumenta B2C.

Wizyta zagranicznych dziennikarzy to pierwsza taka akcja dla wspólnego programu promocji (PROMOTE 2020), wdrożonego przez ANP, który ma na celu promowanie gruszki Rocha na rynkach zewnętrznych.

Aby podnieść znaczenie  unikalnej odmiany portugalskiej gruszki Rocha na rynku międzynarodowym, ANP podejmuje ogromne wyzwanie jakim jest zwiększenie potencjału eksportu i stawia sobie za cel promocję tych owoców na świecie pod hasłem Gruszka Rocha smak Portugalii ...

2015-09-09-rocha1small.jpg 2015-09-09-rocha2.jpg 2015-09-09-rocha3.jpg

Zdjęcia i mat. prasowy: ANP, TerraProjectos

Przeczytaj również:

Fruit Attraction ogłasza nową edycję konkursu Innovation Hub Awards

6 czerwiec 2024
Już kolejny rok Fruit Attraction organizuje nową edycję konkursu Innovation Hub Awards. Nagrody te, honorujące innowacyjność i przedsiębiorczość w branży owocowo-warzywnej, mają na celu wystawianie i współwystawianie firm, które zgłaszają najlepszy projekt, produkt lub usługę, kładąc nacisk na kryteria innowacyjności, zrównoważonego rozwoju, stosowanej technologii i wiedzy. Firmy biorące udział w Fruit Attraction 2024 zainteresowane uczestnictwem mogą to zrobić do 4 września »

Spotkania Biznesowe osiągają wielki finał

4 czerwiec 2024
Zakończenie China Business Meet Up rozpoczyna odliczanie do ASIA FRUIT LOGISTICA. Roadshow Business Meetups osiąga swój wielki finał w Szanghaju, a do powrotu ASIA FRUIT LOGISTICA do Hongkongu pozostało 100 dni. ASIA FRUIT LOGISTICA China Business Meet W dniach 27–28 maja w Szanghaju zgromadziło ponad 1600 specjalistów z branży. Odwiedzający targi spędzili dwa dni na rozmowach i spostrzeżeniach, wysokiej jakości networkingu oraz tętniącym życiem B2B expo skupionym na dynamicznym i szybko rozwijającym się chińskim rynku świeżych produktów. »

Winogrona stołowe z Fresh Energy

4 czerwiec 2024
Fresh Energy jest jednym z egipskich producentów i eksporterów świeżych warzyw i owoców. Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi normami jakościowymi. Fresh Energy z dumą produkuje swoje produkty zgodnie ze standardami Unii Europejskiej zgodnie z wymaganiami klientów hipermarketów takich jak ALDI, Carrefour, Benny’s, Tesco czy LIDL. Fresh Energy oferuje szeroką gamę egipskich winogron. »
Partnerzy