Wyprzedź konkurencję i już dziś zaplanuj udział w WorldFood Warsaw 2016!

29 wrzesień 2015

Trwa rezerwacja powierzchni wystawienniczej na III edycję Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw 2016. Przedsiębiorcy, którzy już teraz zgłaszają się do organizatorów mogą liczyć na atrakcyjne oferty i duży wybór lokalizacji. Targi odbędą się w dniach 19-21 kwietnia w EXPO XXI w Warszawie.
WorldFood Warsaw to wydarzenie business to business poświęcone całemu sektorowi spożywczemu, od produkcji aż po wyrób końcowy i jego sprzedaż. Dodatkowo będzie można zaprezentować swoje produkty w czterech osobnych sektorach poświęconym alkoholom - Wine&Spirits, technologii produkcji - FoodTech, dodatkom do żywności - Ingredients oraz
w nowej sekcji dedykowanej żywności ekologicznej - EcoFood Warsaw. Przez trzy dni osoby związane z sektorem mają możliwość nawiązania nowych kontaktów i poszerzenia obecnych, ocenienia zapotrzebowania rynku na ich produkty czy usługi oraz śledzenia globalnych trendów. 
Manager targów Agnieszka Szpaderska podkreśla: „Analizujemy potrzeby i sugestie zarówno wystawców, jak i zwiedzających. Kształt kolejnych edycji targów WorldFood Warsaw to właśnie odpowiedź na to zapotrzebowanie. Stąd uzupełnianie wystawy o kolejne strefy tematyczne, rozbudowa programu merytorycznego, nawiązywanie współpracy z nowymi ekspertami i organizacjami branżowymi, rozwiązania logistyczne”.
W nowym sektorze - EcoFood - zaprezentują się firmy związane z branżą ekologiczną – producenci żywności i  jej dystrybutorzy. Również program merytoryczny będzie bogaty w zagadnienia dotyczące produkcji ekologicznej. Jest to odpowiedź na rosnący potencjał rynkowy tego sektora oraz zapotrzebowanie zwiedzających tegorocznej edycji, spośród których aż 42% poszukiwało wyrobów organicznych.
Po raz pierwszy organizatorzy stwarzają również możliwość wykupienia wspólnej powierzchni wystawienniczej przez grupę firm. Jest to zarówno korzystne finansowo, jak również pozwala na wspólną identyfikację producentów z sektora ekologicznego.

2015-09-28-wf-warsaw.jpg

Wystawa WorldFood Warsaw na stałe już wpisała się w kalendarz polskich i międzynarodowych targów poświęconych branży spożywczej. Najlepszym dowodem na to jest miniona edycja, która zgromadziła niemal 200 wystawców – dwukrotnie więcej niż w I edycji, zaś liczba zwiedzających znacznie przekroczyła 3 tysiące. Co warto podkreślić, osób ściśle związanych z branżą, wśród których 94% to osoby decyzyjne w firmach – właściciele, kadra kierownicza, managerowie oraz specjaliści.
Aż 94% firm uczestniczących w wystawie deklaruje, że obecność na WorldFood Warsaw przyczynia się do zwiększenia wyników sprzedażowych. Uczestnicy docenili również rozmowy biznesowe, spotkania z przedstawicielami największych sieci handlowych, promocję w mediach i bogaty program merytoryczny.

Zdjęcia i mat. prasowy: WorldFood Warsaw

Przeczytaj również:

Pole testowe o powierzchni około 3000 m2 na targach Macfrut 2024

23 kwiecień 2024
Innowacje branży zostaną zaprezentowane na powierzchni około 3000 metrów kwadratowych, podzielonej na dwie hale: jedną przeznaczoną do uprawy owoców (Hala C1 - Agri Field Solution) i drugą do produkcji bezglebowej techniki, ogrodnictwo komercyjne i przemysłowe oraz mechanizacja (hala A1 – Machinery Solutions). Oba te obszary pozwalają odwiedzającym przekonać się na własne oczy, co mogą zastosować w praktyce we własnym gospodarstwie. »

Pierwsza edycja Fruit Attraction w Brazylii odzwierciedla potencjał brazylijskiego sektora owoców i warzyw

22 kwiecień 2024
Fruit Attraction, jedne z wiodących na świecie międzynarodowych targów branży owocowo-warzywnej, zakończyły swoją pierwszą edycję w Brazylii, na terenie São Paulo Expo. Trzydniowe wydarzenie zgromadziło cały łańcuch produkcyjny sektora, z obecnością 45 krajów i 8 stanów brazylijskich (São Paulo, Bahia, Pernambuco, Rio Grande do Norte, Maranhão, Pará, Espírito Santo i Paraná) oraz 12 000 gości . »

Nowe zabezpieczenia w branży spożywczej – ekologia w centrum uwagi

22 kwiecień 2024
Biorąc pod uwagę cele zrównoważonej gospodarki o obiegu zamkniętym, gdzie jednym z nim jest ograniczenie ilości odpadów opakowaniowych, coraz więcej firm poszukuje opakowań w pełni przyjaznych środowisku. Dlatego już dziś firma Silny&Salamon wprowadza zamknięcia do opakowań produktów spożywczych wykonane w całości z biomateriałów i nadające się do przetworzenia. »
Partnerzy