Ruszył konkurs na najlepsze wydarzenie zimy

17 marzec 2016

Do 15 kwietnia 2016 roku można zgłaszać projekty do drugiej edycji konkursu Brief for Poland, poświęconej wydarzeniom zimowym. Szanse na zwycięstwo mają ciekawe imprezy, które wpływają na pozytywne postrzeganie danego miasta, wzmacniają jego wizerunek oraz przyczyniają się do budowania marki miejsca.

Najlepsze wydarzenie zimy, czyli jakie?
Nie jest istotne, czy impreza odbyła się w dużym mieście, czy w małej gminie, czy brało w niej udział kilkadziesiąt osób, czy kilka tysięcy. Nieważne jest także to, czy było to wydarzenie muzyczne, sportowe, kulinarne, naukowe, biznesowe czy inne. Liczy się ciekawy pomysł wpisujący się w DNA miasta.
- Polacy mają niezwykłe pomysły i potrafią je dobrze realizować, a w Polsce odbywa się coraz więcej eventów na bardzo wysokim poziomie - mówił podczas uroczystości ogłoszenia wyników Czesław Lang, przewodniczący jury w konkursie „Najlepsze wydarzenie lata 2015”, dyrektor generalny Lang Team.

Do konkursu można zgłaszać wydarzenia, które odbyły się od 1 października 2015 roku do 31 marca 2016 roku. Zgłoszenia mogą wysyłać organizatorzy, współorganizatorzy oraz patroni wydarzeń, czyli podmioty administracji publicznej, firmy, stowarzyszenia, fundacje i osoby prywatne. Dane wydarzenie może zostać zgłoszone tylko jeden raz, ale jedna instytucja może zgłosić do konkursu więcej niż jeden projekt.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są w formie elektronicznej: należy pobrać formularz zgłoszeniowy ze strony www.brief.pl/strona,konkurs_b4p.html, wypełnić go oraz przesłać pocztą elektroniczną na adres konkurs@brief.pl.

Kryteria oceny
Analizy oraz oceny merytorycznej nadesłanych zgłoszeń dokonuje jury, biorąc pod uwagę takie kryteria jak: oryginalność i innowacyjność pomysłu, wpływ wydarzenia na wzmocnienie wizerunku miejsca. Jury oceni także to, w jaki sposób impreza wpisuje się w DNA miasta i strategię rozwoju, jakie narzędzia marketingowe zostały wykorzystane, estetykę elementów wizualizacji, sukces organizacyjny przedsięwzięcia.

Laureaci otrzymają tytuł NajlepszegoWydarzenia Zimy 2015/2016. Ponadto zwycięskie projekty będą prezentowane na łamach magazynu "Brief" i na stronie www.brief.pl.

Najważniejsze informacje:
Do konkursu można zgłaszać imprezy, które odbyły się od 1 października 2015 roku do 31 marca 2016 roku.

Zgłoszenia
Formularz zgłoszeniowy wysyłamy na adres konkurs@brief.pl, z dopiskiem w tytule e-maila: ZGŁOSZENIE: Konkurs Najlepsze Wydarzenie Zimy 2015/2016.

Terminy:
Przyjmowanie zgłoszeń: 1 marca - 15 kwietnia 2016 roku
Prace jury: 18 - 25 kwietnia 2016 roku
Wyłonienie zwycięzców: do 30 kwietnia 2016 roku
Gala ogłoszenia wyników i wręczenia nagród: maj 2016 roku
Więcej informacji pod linkiem http://www.brief.pl/strona,konkurs_b4p.html.

Na podst. mat. prasowych: BRIEF

Przeczytaj również:

Nowe testy potwierdzają lepsze plony roślin melona przy zastosowaniu agrofilmów marki Arrigoni Lirsa

3 czerwiec 2024
Wysokie temperatury latem oraz ataki mszyc i innych szkodników to główne przeszkody, które hodowcy melonów muszą pokonać, aby osiągnąć zadowalające wyniki. Nowe badania terenowe przeprowadzone na ziemi włoskich liderów branży OP Lorenzini Naturamica z Mantui i Azienda Agricola Malavasi dostarczyły obfitego potwierdzenia skuteczności stosowania agrofilmów w kontrolowaniu temperatury, »

Inicjatywy Fruit Attraction mające na celu maksymalne wykorzystanie udziału firm

28 maj 2024
Fruit Attraction, które odbędzie się w dniach 8–10 maja, będzie organizować specjalne działania mające na celu ułatwienie sprzedaży, promocji, rozwoju i wzrostu wszystkich wystawiających się firm. Inicjatywy mające na celu maksymalizację widoczności i zwrotu z inwestycji oraz uczynienie wystawców w centrum uwagi wszystkich profesjonalistów z branży. »

Technologie cyfrowe, które przewidują „sad jabłkowy przyszłości”

27 maj 2024
Technologie cyfrowe torujące drogę do „sadu jabłoniowego przyszłości” – to wspólny wątek, który połączy wiele wydarzeń proponowanych na Interpoma 2024, a Nagroda Interpoma 2024 nie będzie tu wyjątkiem. Zostanie przyznana technologiom cyfrowym, które umożliwiają postęp w zrównoważonym zarządzaniu sadami jabłoniowymi, powodując na przykład znaczną redukcję stosowania pestycydów i nawozów lub znaczną redukcję śladu węglowego. »
Partnerzy