Mazovia Business Congress - 22.11.2014 Warszawa

12 listopad 2014

Jeśli masz firmę – to najlepsza konferencja dla Ciebie!
Czy wiesz, że większość ludzi, którzy nie osiągają sukcesów robią najpierw rzeczy pilne a później ważne?
Czy wiesz, że ludzie, którzy nie osiągają sukcesów nie mają wyznaczonych celów działania, żyją z dnia na dzień?
Czy wiesz, że ludzie, którzy nie osiągają sukcesów nie korzystają z wiedzy ekspertów, myślą że sami wszystko wiedzą najlepiej?

Jeśli nie chcesz być kimś takim musisz koniecznie wziąć udział w naszej konferencji, my pokażemy Ci jak porażkę przekuć w sukces i jak osiągnąć zamierzony cel. My nauczymy Cię jak wydłużyć dobę tak byś miał czas dla siebie i swojej rodziny.

Zebraliśmy dla Ciebie niewiarygodnie dobrych ekspertów i jednocześnie mówców, którzy w sposób szybki i prosty przekażą Ci swoja wiedzę i zmotywują Cię do działania tak byś od dziś dokładnie wiedział, co robić i nigdy więcej nie miał wielkich problemów w jakimkolwiek biznesie, w który się zaangażujesz.

W związku z tym, że nasze programy cieszą się ogromną popularnością wśród przedsiębiorców, a nam zależy na jak najwyższej obsłudze osób biorących udział w programie liczba miejsc na konferencji jest ograniczona. Konferencja jest darmowa.
Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 16 listopada do godziny 22:00.
Link do rejestracji: http://mazoviabusinesscongress.pl/rejestracja/
Termin: 22 listopada 2014 w godzinach 9:30 – 17:30
Miejsce: The Venue ul. Bobrowiecka 1A

The Venue to połączenie klasycznej elegancji i nowoczesnego stylu. Wyjątkowa stylizacja budynku i jego wnętrza, w którym królują jasne marmury, kryształowe żyrandole oraz oryginalna sztukateria ścienna i sufitowa, nadają obiektowi wyjątkowy, elegancki charakter. Uniwersalna forma pomieszczeń zapewnia duże możliwości stylizacji i aranżacji. Dodatkowym atutem jest dogodne położenie obiektu w cichej i spokojnej okolicy, zaledwie 4,5 km od ścisłego centrum Warszawy. www.thevenue.pl

Po kongresie zapraszamy na bankiet biznesowy do Ristorante Belotto.

Ristorante Belottoto
wspaniała światowa kuchnia podkreślona aromatami Mediolanu. Tam można zjeść dania znane i lubiane w różnych zakątkach świata.Cyfra 8 jest uznawana za symbol doskonałości, obfitości, nieskończoności. „Ósmy cud świata” to rzecz budząca powszechny podziw, a w Chinach liczba 8 uchodzi za bardzo szczęśliwą. Po chińsku brzmi ona jak „bogactwo, rozkwit, wzrost”. www.bel8.pl

Program

Agenda kongresu Mazovia Business Congress
Data: 22 listopada 2014
09:30 – 10:00 Rejestracja uczestników
10:00 – 10:05 Przywitanie gości
10:05 – 10:45 „Jak zwiększyć liczbę leadów sprzedażowych inaczej?” Grzegorz Turniak
10:45 – 11:15 „Warunki budowania oferty i sieci franczyzowej”  Andrzej Krawczyk
11:15 – 11:30  Przerwa kawowa
11:30 – 12:00 „Jak szybko i bez zbędnych kosztów pozyskać pracownika” Miłosz Ryniecki
12:00 – 12:40 „Jak zbudować idealny zespół sprzedażowy” Dariusz Stępień
12:40 – 13:00  Przerwa kawowa
13:00 – 13:30 „Zmiany formy prawnej w zakresie prowadzenia działalności”  Bartłomiej  Bieleninnik
13:30 – 14:00 „Czy Twoja marka jest Twoja?” Piotr Seges
14:00 – 14:40 „Finanse dla niefinansistów” Aldona Laczycka i Dymitr Kołodyński
14:40 – 15:30  Przerwa obiadowa
15:30 – 16:00 „Kierunek zmian modeli biznesowych” Michał Maciejewski
16:00 – 16:40 „Modelowanie Wilka z Wall Street w Polsce.” Czego możemy się uczyć od Amerykanów,  a czego nasza kultura nie przyjmie. Klaudia Pingot
16:40 – 17:00 Loteria
17:00 Rozdanie dyplomów uczestnictwa i zaproszenie na wieczorny bankiet

2014-11-12-mbc-partnerzy.jpg
Partnerzy kongresu: GoldenLine, BMW Bawaria Motors, Akademia Rozwoju Systemów Sieciowych, Smart Coaching, Sczaniecka Bieleninnik Kancelaria Prawnicza S.A., Mangling Mavens, Instytut Nowych Możliwości, Kapitał Marki, Polsko-Szwedzka Izba Gospodarcza, Action S.A., Active Jet, Portal Innowacji, Projekt Wspierania Przedsiębiorczości, Antra, Almot-auto, Fuerza, Headcash, Lookash-Hair-Beauty-Cafe, mFactor, przybylowski.net, The Venue, Ristorante Belotto, Stowarzyszenie Polka Potrafi, Kris, Expression, GreenUp Fitness, Leviatan, Nestle Profesional, Dwór Konstancin, MakemeBeauty, Kruliq Wine&Art., Piotr Piesiak Fotografia, IbI, Expression, Platforma Produktów i Usług, Limba kosmetyki krzemowe. 

2014-11-12-mbc-media1.jpg

Patroni medialni:  Infor.pl, magazyn Manager, Franczyzna&biznes, Business English magazine, Biznesprzykawie.pl, StartUp magazine, Naszepiaseczno.pl, Woman-news.pl, Fundusze Europejskie pismo ogólnopolskie, przedsiębiorcy.eu, jak.tv, TwojaInicjatywa!, biznesowy.net, franczyznawpolsce.pl, Media Elite, TVR, Law Business Quality, PIAP, Pangea Magazine, polskajestpiekna.eu, Art Imperium, erp-portal.pl, 4allwomen.pl, Imperium Kobiet, Klub Integracji Europejskiej, Mam spotkanie.pl, Luksusportal.pl, Warsaw Highlights, BE-ART, Arkada, Moda w Polsce, Świat Elit, Poland Fruits.

Do zobaczenia na kongresie,
Zespół Mazovia Business Congress

Przeczytaj również:

POLECO 2024 – biznesowe wydarzenie dla zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska

6 listopad 2024
Targi POLECO 2024 potwierdziły swój status kluczowego wydarzenia biznesowego w branży ochrony środowiska i gospodarki komunalnej, przyciągając ponad 5000 uczestników gotowych nawiązać wartościowe kontakty handlowe oraz wymienić się wiedzą o najnowszych trendach i technologiach w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Wystawcy z 10 krajów zaprezentowali innowacyjne rozwiązania – od zaawansowanych maszyn do segregacji i recyklingu »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID

5 listopad 2024
Przeprowadzone testy na terenie zakładu wyrobów spożywczych potwierdziły, że technologia RFID sprawdzi się w optymalizacji procesu inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi we wszystkich wskazanych lokalizacjach. Szacunki wskazują, iż przy liczbie 10 tys. środków trwałych do zinwentaryzowania metodą tradycyjną potrzeba 30 pełnych dni, a za pomocą RFID 2 dni, natomiast samo tworzenie raportu zajmie 5 min przy 5 dniach metodą ręczną. »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID na przykładzie producenta spożywczego

5 listopad 2024
Wiodący producent wyrobów spożywczych powierzył firmie ISS RFID przeprowadzenie testów systemu RFID w obszarze produkcyjnym, magazynowym i biurowym. Ich celem było zbadanie środowiska dla funkcjonowania technologii RFID i sprawdzenie możliwości optymalizacji obszaru inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi. Testy, których wyniki przedstawiono w 3. kwartale br., potwierdziły zasadność wdrożenia technologii radiowej. »
Partnerzy