Gruzja czeka na polskich turystów

26 listopad 2014

Departament Turystyki i Miejsc Wypoczynkowych Adżarii będzie jednym z wystawców XXII Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2014. Ten autonomiczny gruziński region ze stolicą w Batumi planuje w nadchodzącym roku zwiększyć liczbę turystów przyjeżdżających z Polski. Drugiego dnia TT Warsaw, tj. 28 listopada, odbędzie się konferencja prasowa połączona z prezentacją Adżarii.

Gruzja staje się coraz chętniej wybieranym kierunkiem na letni urlop. Sektor turystyczny prężnie się tam rozwija, a odwiedzający przyjeżdżają zarówno na wycieczki objazdowe po kraju, jak i na wypoczynek nad Morzem Czarnym. Najpopularniejszym regionem jest Adżaria, która słynie z przepięknych krajobrazów, plaż, licznych atrakcji turystycznych, łagodnego klimatu i życzliwości mieszkańców.

2014-11-26-adzaria-maly.jpg

Batumi - perła Gruzji
Na stoisku Adżarii (B75) promowane będą najciekawsze atrakcje regionu. Przedstawiciele z Gruzji chętnie opowiedzą o zabytkach, wydarzeniach i imprezach kulturalnych, które są tam organizowane, a także o dziewiczej przyrodzie, którą można na miejscu podziwiać. Region promowany będzie także ze względu na ciekawe tradycje, smaczną gruzińską kuchnię i słynne wina. Na stoisku dostępne będą mapy, broszury z informacjami o całym regionie, kurortach wypoczynkowych oraz o jego stolicy, Batumi. W mieście można podziwiać liczne kościoły, meczety, synagogi, muzea i galerie. Znajduje się tam również delfinarium oraz pomnik mitologicznej Medei, kojarzonej właśnie z terenami dzisiejszej Gruzji. Adżaria to także przyroda chroniona w parkach narodowych, turystyka wiejska i enoturystyka.   

Partnerzy poszukiwani
Przedstawicielom Adżarii zależy na dotarciu zarówno do polskich organizatorów turystyki, jak i klientów indywidualnych. Jak mówi Mamuka Berdzenishvili, wiceprzewodniczący Departamentu Turystyki i Miejsc Wypoczynkowych Adżarii, obecność na targach w Polsce jest dla regionu i dla gruzińskich przedsiębiorców bardzo ważna. – Zależy nam, aby zapoznać polskich turystów z naszym krajem, gdyż jest on jeszcze stosunkowo mało znany wśród Polaków. Na targach szukamy partnerów biznesowych, których zainteresuje nasza oferta, chcemy też, aby indywidualni klienci nabrali chęci do przyjazdu do Gruzji. Jesteśmy otwarci na współpracę i liczymy, że na TT Warsaw uda nam się nawiązać cenne kontakty – podkreślił.

Podczas konferencji, która odbędzie się drugiego dnia targów o godzinie 15.15, prezentowany będzie region Adżarii. Omówiona zostanie m.in. infrastuktura turystyczna, różnorodność dostępnej oferty turystycznej i atrakcje, które czekają na odwiedzających, a prowadzący chętnie wezmą udział w rozmowach kuluarowych po konferencji. Odbędzie także degustacja Chachy - gruzińskiej wódki. Spośród zebranych na konferencji wizytówek rozlosowany będzie drobny upominek w postaci butelki gruzińskiego wina.   

Informacje organizacyjneKonferencja Adżarii odbędzie się 28 listopada br. w godzinach 15.15 - 16.15 w sali konferencyjnej E na terenie wystawienniczym. Na Targi TT Warsaw 2014 obowiązuje rejestracja. Więcej informacji o targach, program oraz formularze rejestracyjne znajdują się na stronie www.ttwarsaw.pl.

Kontakt PR:
Joanna Kuźma, Lawenda Public Relations, 
joanna@lawendapr.com, tel. 502 096 072
Pan Mamuka Berdzenishvili - Wiceprzewodniczący Departamentu Turystyki i Miejsc Wypoczynkowych Adżarii,
m.berdzenishvili@gobatumi.com, tel. +995 577 14 17 68
Pani Sophiko Gotua – specjalista ds. marketingu i reklamy Departamentu Turystyki i Miejsc Wypoczynkowych Adżarii,
s.gotua@gobatumi.com, tel. +995 577 52 51 35

Departament Turystyki i Miejsc Wypoczynkowych Adżarii (Department of Tourism and Resorts of Ajara A.R.) - jednostka gruzińskiej Autonomicznej Republiki Adżarii odpowiedzialna za rozwój turystyki w regionie. Celem jej działalności jest promocja walorów turystycznych regionu. Więcej informacji znajduje się na stronie www.gobatumi.com.

Przeczytaj również:

Rejestracja handlowa otwarta dla Fruit Attraction 2024 i LIVEConnect

10 czerwiec 2024
rofesjonaliści z branży owocowo-warzywnej mogą teraz zakupić karnety dla zwiedzających na 16. edycję Fruit Attraction. Targi organizowane przez IFEMA MADRID i FEPEX odbędą się w dniach 8-10 października i po raz kolejny zgromadzą w Madrycie całą społeczność światowego przemysłu owocowo-warzywnego. Fruit Attraction oferuje różne możliwości wejścia, dostosowane do potrzeb odwiedzających. Od profesjonalnego karnetu jednodniowego (dziennego) do trzydniowego. »

Krajowe Mistrzostwa Kawy w Singapurze powracają do Specialty Coffee & Tea Asia, gdzie odbędą się pierwsze w historii SIGEP Asia

8 czerwiec 2024
Edycja już 26–28 czerwca 2024 r. w Sands Expo & Convention Center Singapore. SCTA jest obecnie częścią inauguracyjnego SIGEP Asia, pierwszej w historii azjatyckiej edycji wiodących na świecie włoskich międzynarodowych targów rzemieślniczych branży lodów, ciast, piekarni i kawy SIGEP, które mają gościć do 10 000 gości branżowych i kupujących oraz ponad 250 wystawców i marek z 20 krajów i regionów. »

Fruit Attraction ogłasza nową edycję konkursu Innovation Hub Awards

6 czerwiec 2024
Już kolejny rok Fruit Attraction organizuje nową edycję konkursu Innovation Hub Awards. Nagrody te, honorujące innowacyjność i przedsiębiorczość w branży owocowo-warzywnej, mają na celu wystawianie i współwystawianie firm, które zgłaszają najlepszy projekt, produkt lub usługę, kładąc nacisk na kryteria innowacyjności, zrównoważonego rozwoju, stosowanej technologii i wiedzy. Firmy biorące udział w Fruit Attraction 2024 zainteresowane uczestnictwem mogą to zrobić do 4 września »
Partnerzy