WorldFood Azerbaijan

10 luty 2015


WorldFood Azerbaijan
co roku otrzymuje oficjalne wsparcie Ministerstwa Rolnictwa Republiki Azerbejdżanu, a Minister Rolnictwa jest stałym gościem targów w Baku. Prezydent Azerbejdżanu ogłosił rok 2015 „Rokiem Rolnictwa”, co pozytywnie wpłynie na rozwój sektora agro oraz dywersyfikację gospodarki. „Azerbejdżan jest przewidywalny ma stabilną walutę i ma czym płacić” - powiedział w czasie grudniowej wizyty w kraju Minister Gospodarki Janusz Piechociński.

Rynek azerbejdżański jest perspektywiczny dla sprzedaży polskich towarów i usług, wśród których produkty sektora spożywczego zajmują aktualnie znaczącą pozycję. W drugiej połowie ubiegłego roku, polski eksport na rynek Azerbejdżanu wynosił 103,8 mln USD, co oznaczało wzrost o ponad 17% w porównaniu do roku poprzedniego. Ministerstwo Gospodarki dostrzegając potencjał rynku, wybrało Azerbejdżan jako jeden z perspektywicznych rynków dla rozwoju polskiego eksportu, na którym zamierza promować polską branżę spożywczą.  

Uczestnictwo w targach WorldFood Azerbejdżan 2015 to znakomita okazja do nawiązania kontaktów z lokalnymi przedsiębiorcami i wykorzystania efektu marketingowego medialnej kampanii promocyjnej Ministerstwa na rynku azerskim, w której polskie produkty spożywcze odgrywają bardzo ważną rolę.  

WorldFood Azerbaijan 2014 w liczbach:

Więcej informacji na temat targów udziela: 
ITE Poland Sp. z o.o.

mat.prasowe ITE Polska

Przeczytaj również:

Konsorcjum Fresh Produce wzywa rząd do umożliwienia oficjalnych inspekcji

7 maj 2024
„Staliśmy się pośmiewiskiem Europy”: Szef konsorcjum Fresh Produce krytykuje strategię graniczną Wielkiej Brytanii Nigel Jenney, dyrektor naczelny konsorcjum Fresh Produce Consortium (FPC), potępił rozwiązanie graniczne przyjęte przez rząd Wielkiej Brytanii po brexicie. „Rząd w zręczny sposób stworzył najbardziej nieefektywną i kosztowną granicę na świecie” – stwierdziła Jenney. „Ta jedyna w życiu szansa została zaprzepaszczona”. »

Ulepszenia monitorowania Echinothrips dzięki nowej pułapce Bug-Scan® Green

6 maj 2024
Zaprojektowane z myślą o optymalizacji monitorowania, nowe pułapki samoprzylepne Bug-Scan® Green okazały się siedmiokrotnie bardziej atrakcyjne dla Echinothrips niż żółte lub niebieskie pułapki samoprzylepne. „W przypadku wciornastków, które rzadko latają, atrakcyjne lepkie pułapki są kluczem do skutecznego rozpoznania – zasadniczej części skutecznego programu kontroli IPM” – mówi Yannah Cornelis, menedżer produktu ds. monitorowania i rozpoznania. »

Caprichos del Paladar potwierdza sukces Burgood podczas 37. edycji Gourmets Show

30 kwiecień 2024
Murcjańska firma Caprichos del Paladar po raz kolejny podbiła publiczność swoimi ekskluzywnymi produktami podczas 37. Salonu Smakoszy. Ta edycja oznaczała konsolidację Burgood, innowacyjnego burgera z karczochami, który po przejściu innych międzynarodowych wydarzeń spotkał się z doskonałym przyjęciem na najbardziej ekskluzywnych targach wysokiej jakości żywności i napojów w Europie. »
Partnerzy