MACFRUT INTERNATIONAL

19 lipiec 2014

Podczas tegorocznej edycji, zaplanowanej na 24 - 26 września, zostaną zaprezentowane nowości dotyczące przyszłego formatu Macfrut, o których wprowadzeniu zdecydowano podczas Zgromadzenia wspólników Cesena Fiera.

(Cesena, 14 lipca 2014) Macfrut przygotowuje się do zmiany struktury, mającej na celu wzmocnienie jego pozycji lidera pośród targów sektora warzywno-owocowego, gdzie już teraz jest głównym elementem kalendarza włoskiego i jednym z najbardziej znaczących w Europie.
To główna nowość jaka pojawiła się w trakcie zgromadzenia wspólników Cesena Fiera, organizatora kluczowej imprezy sektora warzyw i owoców (24-26 września).

To nowo wybrany wiceprezes Cesena Fiera Renzo Piraccini będzie nadzorował edycję 2015 di Macfrut, krążącą wokół ideii Macfrut International. Celem jest uczynienie targów Macfrut centralnym punktem spotkania między włoskimi i międzynarodowymi przedstawicielami sektora warzywno-owocowego, koncentrując się na kilku jasnych strategicznych tematach: wzmocnienie tożsamości jedynych targów będących równocześnie wystawą włoskiego sektora warzywno-owocowego; zwiększenie ich roli jako narzędzia promowania przemysłu owocowo-warzywnego i jego internacjonalizacji w kluczowych krajach dla basenu Morza Śródziemnego.
Hipoteza robocza dotycząca ekspozycyjnej części targów Macfrut to innowacyjny format objazdowy, obejmujący - w oparciu o specjalne umowy wiążące - dalsze lokalizacje wystawowe na poziomie imprezy międzynarodowej. Model, na którym Macfrut chciałby się wzorować został już sprawdzony w USA przez targi P.M.A., gdzie polega on na imprezach wystawowych, przeprowadzanych dodatkowo obok już istniejących, w strategicznych krajach, takich jak Chiny i Brazylia, dzięki czemu możliwe byłoby zaoferowanie firmom włoskim doskonałych okazji do internacjonalizacji .

„Mogliśmy zadowolić się sukcesem odniesionym przez Macfrut w ostatnich latach - wyjaśnia mianowany ponownie prezes Domenico Scarpellini – a zamiast tego postanowiliśmy przejść do ataku. Wyzwań przed nami wiele i tyleż samo zachodzących zmian, a my będziemy starać się dać targom nowy impuls poprzez innowacyjne pomysły”.
Punktem wyjściowym projektu jest jedna z głównych mocnych stron targów Macfrut: zdolność wywalczenia sobie zdecydowanej tożsamości i przestrzeni także w obecności imprez takiego kalibru jak Fruit Logistica w Berlinie i Fruit Attraction w Madrycie. Pozycja ta umocniła się podczas ostatnich edycji dzięki znacznemu wzrostowi liczby gości i wystawców z Europy Wschodniej i z krajów basenu Morza Śródziemnego.

Według harmonogramu przedstawionego dziś rano podczas zgromadzenia wspólników Cesena Fiera, projekt Macfrut International powinien być gotów do zaprezentowania w ciągu najbliższej edycji targów – w dniach 24 - 26 września 2014 – zaś rok 2015 będzie rokiem testowym, służącym ocenie rozwoju projektu i propozycji zmian.
Dalsze informacje: www.macfrut.com

Przeczytaj również:

Konsorcjum Fresh Produce wzywa rząd do umożliwienia oficjalnych inspekcji

7 maj 2024
„Staliśmy się pośmiewiskiem Europy”: Szef konsorcjum Fresh Produce krytykuje strategię graniczną Wielkiej Brytanii Nigel Jenney, dyrektor naczelny konsorcjum Fresh Produce Consortium (FPC), potępił rozwiązanie graniczne przyjęte przez rząd Wielkiej Brytanii po brexicie. „Rząd w zręczny sposób stworzył najbardziej nieefektywną i kosztowną granicę na świecie” – stwierdziła Jenney. „Ta jedyna w życiu szansa została zaprzepaszczona”. »

Ulepszenia monitorowania Echinothrips dzięki nowej pułapce Bug-Scan® Green

6 maj 2024
Zaprojektowane z myślą o optymalizacji monitorowania, nowe pułapki samoprzylepne Bug-Scan® Green okazały się siedmiokrotnie bardziej atrakcyjne dla Echinothrips niż żółte lub niebieskie pułapki samoprzylepne. „W przypadku wciornastków, które rzadko latają, atrakcyjne lepkie pułapki są kluczem do skutecznego rozpoznania – zasadniczej części skutecznego programu kontroli IPM” – mówi Yannah Cornelis, menedżer produktu ds. monitorowania i rozpoznania. »

Caprichos del Paladar potwierdza sukces Burgood podczas 37. edycji Gourmets Show

30 kwiecień 2024
Murcjańska firma Caprichos del Paladar po raz kolejny podbiła publiczność swoimi ekskluzywnymi produktami podczas 37. Salonu Smakoszy. Ta edycja oznaczała konsolidację Burgood, innowacyjnego burgera z karczochami, który po przejściu innych międzynarodowych wydarzeń spotkał się z doskonałym przyjęciem na najbardziej ekskluzywnych targach wysokiej jakości żywności i napojów w Europie. »
Partnerzy