WorldFood Azerbaijan

10 luty 2015


WorldFood Azerbaijan
co roku otrzymuje oficjalne wsparcie Ministerstwa Rolnictwa Republiki Azerbejdżanu, a Minister Rolnictwa jest stałym gościem targów w Baku. Prezydent Azerbejdżanu ogłosił rok 2015 „Rokiem Rolnictwa”, co pozytywnie wpłynie na rozwój sektora agro oraz dywersyfikację gospodarki. „Azerbejdżan jest przewidywalny ma stabilną walutę i ma czym płacić” - powiedział w czasie grudniowej wizyty w kraju Minister Gospodarki Janusz Piechociński.

Rynek azerbejdżański jest perspektywiczny dla sprzedaży polskich towarów i usług, wśród których produkty sektora spożywczego zajmują aktualnie znaczącą pozycję. W drugiej połowie ubiegłego roku, polski eksport na rynek Azerbejdżanu wynosił 103,8 mln USD, co oznaczało wzrost o ponad 17% w porównaniu do roku poprzedniego. Ministerstwo Gospodarki dostrzegając potencjał rynku, wybrało Azerbejdżan jako jeden z perspektywicznych rynków dla rozwoju polskiego eksportu, na którym zamierza promować polską branżę spożywczą.  

Uczestnictwo w targach WorldFood Azerbejdżan 2015 to znakomita okazja do nawiązania kontaktów z lokalnymi przedsiębiorcami i wykorzystania efektu marketingowego medialnej kampanii promocyjnej Ministerstwa na rynku azerskim, w której polskie produkty spożywcze odgrywają bardzo ważną rolę.  

WorldFood Azerbaijan 2014 w liczbach:

Więcej informacji na temat targów udziela: 
ITE Poland Sp. z o.o.

mat.prasowe ITE Polska

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy