"Fruitness, enjoy it!" przed targami Fruit Logistica

2 luty 2015

W ramach kampanii "Fruitness, enjoy it!" przed targami Fruit Logistica reklamy gruszki i kiwi trafią na berlińskie autobusy i do metra.

Projekt "Fruitness, Enjoy it!", finansowany przez UE, państwo włoskie oraz CSO (Centrum Usług Owocowo-Warzywnych) w swej kolejnej odsłonie zachęca do spożywania owoców w niektórych krajach europejskich, wśród których - oprócz Polski, Wielkiej Brytanii, Szwecji i Danii - znalazły się również Niemcy. Bohaterami najbliższej kampanii są dwa owoce sezonowe: gruszka odmiany Abate Fetel i kiwi. Kampania, trwająca od 15 stycznia do 15 lutego, przewiduje rozmieszczanie plansz reklamujących oba owoce w autobusach i metrze kursujących po ulicach Berlina celem wzbudzenia zainteresowania publiczności oraz rozpowszechniania wiedzy na temat doskonałych wartości odżywczych owoców sezonowych.
Po raz pierwszy w ramach projektu przewidziano akcję reklamową silnie oddziałującą na konsumentów niemieckich, która rozpocznie się od Berlina, by towarzyszyć działaniom realizowanym podczas targów Fruit Logistica 2015, odbywających się w dniach od 4 do 6 lutego.
Kampania reklamowa obejmie wszystkie linie autobusowe i metra w strefie otaczającej dzielnicę targów, dzięki czemu będzie widoczna nie tylko dla konsumentów, ale również dla licznych uczestników targów Fruit Logistica.
Szacuje się, iż w ciągu miesiąca kampania dotrze do około 1 miliona przydatnych kontaktów i znajdzie ciąg dalszy w okresie letnim w innych ważnych miastach na terenie Niemiec.
Kiwi i gruszka Abate to dwa owoce cieszące się dużym uznaniem w Niemczech. Ponadto tegoroczne zbiory gruszki Abate charakteryzować się będą wyjątkowymi właściwościami organoleptycznymi/smakowymi dzięki sprzyjającym warunkom klimatycznym w Emilii-Romanii panującym w okresie ich dojrzewania.
Jeżeli chodzi o kiwi, Włochy są liderem w produkcji tego owocu na półkuli północnej, a oferta pojawia się na rynku niemieckim właśnie w okresie, w którym wyczerpują się zapasy tego produktu pochodzące z Grecji.
Również ten produkt zapowiada się w tym roku bardzo obiecująco pod względem jakości, zarówno jeżeli chodzi o zawartość cukru, jak i wielkość owoców.

mat. Biuro Prasowe Fruitness, Enjoy it!

Przeczytaj również:

Pole testowe o powierzchni około 3000 m2 na targach Macfrut 2024

23 kwiecień 2024
Innowacje branży zostaną zaprezentowane na powierzchni około 3000 metrów kwadratowych, podzielonej na dwie hale: jedną przeznaczoną do uprawy owoców (Hala C1 - Agri Field Solution) i drugą do produkcji bezglebowej techniki, ogrodnictwo komercyjne i przemysłowe oraz mechanizacja (hala A1 – Machinery Solutions). Oba te obszary pozwalają odwiedzającym przekonać się na własne oczy, co mogą zastosować w praktyce we własnym gospodarstwie. »

Pierwsza edycja Fruit Attraction w Brazylii odzwierciedla potencjał brazylijskiego sektora owoców i warzyw

22 kwiecień 2024
Fruit Attraction, jedne z wiodących na świecie międzynarodowych targów branży owocowo-warzywnej, zakończyły swoją pierwszą edycję w Brazylii, na terenie São Paulo Expo. Trzydniowe wydarzenie zgromadziło cały łańcuch produkcyjny sektora, z obecnością 45 krajów i 8 stanów brazylijskich (São Paulo, Bahia, Pernambuco, Rio Grande do Norte, Maranhão, Pará, Espírito Santo i Paraná) oraz 12 000 gości . »

Nowe zabezpieczenia w branży spożywczej – ekologia w centrum uwagi

22 kwiecień 2024
Biorąc pod uwagę cele zrównoważonej gospodarki o obiegu zamkniętym, gdzie jednym z nim jest ograniczenie ilości odpadów opakowaniowych, coraz więcej firm poszukuje opakowań w pełni przyjaznych środowisku. Dlatego już dziś firma Silny&Salamon wprowadza zamknięcia do opakowań produktów spożywczych wykonane w całości z biomateriałów i nadające się do przetworzenia. »
Partnerzy