"Fruitness, enjoy it!" przed targami Fruit Logistica

2 luty 2015

W ramach kampanii "Fruitness, enjoy it!" przed targami Fruit Logistica reklamy gruszki i kiwi trafią na berlińskie autobusy i do metra.

Projekt "Fruitness, Enjoy it!", finansowany przez UE, państwo włoskie oraz CSO (Centrum Usług Owocowo-Warzywnych) w swej kolejnej odsłonie zachęca do spożywania owoców w niektórych krajach europejskich, wśród których - oprócz Polski, Wielkiej Brytanii, Szwecji i Danii - znalazły się również Niemcy. Bohaterami najbliższej kampanii są dwa owoce sezonowe: gruszka odmiany Abate Fetel i kiwi. Kampania, trwająca od 15 stycznia do 15 lutego, przewiduje rozmieszczanie plansz reklamujących oba owoce w autobusach i metrze kursujących po ulicach Berlina celem wzbudzenia zainteresowania publiczności oraz rozpowszechniania wiedzy na temat doskonałych wartości odżywczych owoców sezonowych.
Po raz pierwszy w ramach projektu przewidziano akcję reklamową silnie oddziałującą na konsumentów niemieckich, która rozpocznie się od Berlina, by towarzyszyć działaniom realizowanym podczas targów Fruit Logistica 2015, odbywających się w dniach od 4 do 6 lutego.
Kampania reklamowa obejmie wszystkie linie autobusowe i metra w strefie otaczającej dzielnicę targów, dzięki czemu będzie widoczna nie tylko dla konsumentów, ale również dla licznych uczestników targów Fruit Logistica.
Szacuje się, iż w ciągu miesiąca kampania dotrze do około 1 miliona przydatnych kontaktów i znajdzie ciąg dalszy w okresie letnim w innych ważnych miastach na terenie Niemiec.
Kiwi i gruszka Abate to dwa owoce cieszące się dużym uznaniem w Niemczech. Ponadto tegoroczne zbiory gruszki Abate charakteryzować się będą wyjątkowymi właściwościami organoleptycznymi/smakowymi dzięki sprzyjającym warunkom klimatycznym w Emilii-Romanii panującym w okresie ich dojrzewania.
Jeżeli chodzi o kiwi, Włochy są liderem w produkcji tego owocu na półkuli północnej, a oferta pojawia się na rynku niemieckim właśnie w okresie, w którym wyczerpują się zapasy tego produktu pochodzące z Grecji.
Również ten produkt zapowiada się w tym roku bardzo obiecująco pod względem jakości, zarówno jeżeli chodzi o zawartość cukru, jak i wielkość owoców.

mat. Biuro Prasowe Fruitness, Enjoy it!

Przeczytaj również:

Rejestracja na PROGNOFRUIT jest już otwarta – Budapeszt, Węgry

18 czerwiec 2024
Konferencja Prognosfruit to wiodące coroczne wydarzenie w Europie dla sektora jabłek i gruszek, gromadzące producentów z całej Europy i spoza niej. Po udanym powrocie do Trydentu w zeszłym roku, targi Prognosfruit 2024 odbędą się w Budapeszcie na Węgrzech w dniach 7–9 sierpnia 2024 r. Rejestracja jest już otwarta, a zainteresowane strony mogą rejestrować się za pośrednictwem strony internetowej Prognosfruit. »

Rejestracja do Europa 2024 rozpoczyna się wraz z ofertą Early Bird

17 czerwiec 2024
Degustatorzy branży F&B z całego świata mogą rozpocząć planowanie swojego udziału w targach Fi Europe 2024, które powrócą do Messe Frankfurt w dniach 19–21 listopada 2024 r. Ruszyła rejestracja na Fi Europe 2024, którego nie można przegapić w swoich harmonogramach, i skorzystać ze zniżki za wczesną rezerwację. Osoby, które zarejestrują się przed 14 lipca, kwalifikują się do stawki wprowadzającej w wysokości 49 EUR, która obejmuje wstęp na konferencję Fi Europe. »

Rejestracja handlowa otwarta dla Fruit Attraction 2024 i LIVEConnect

10 czerwiec 2024
rofesjonaliści z branży owocowo-warzywnej mogą teraz zakupić karnety dla zwiedzających na 16. edycję Fruit Attraction. Targi organizowane przez IFEMA MADRID i FEPEX odbędą się w dniach 8-10 października i po raz kolejny zgromadzą w Madrycie całą społeczność światowego przemysłu owocowo-warzywnego. Fruit Attraction oferuje różne możliwości wejścia, dostosowane do potrzeb odwiedzających. Od profesjonalnego karnetu jednodniowego (dziennego) do trzydniowego. »
Partnerzy