"Fruitness, enjoy it!" przed targami Fruit Logistica

2 luty 2015

W ramach kampanii "Fruitness, enjoy it!" przed targami Fruit Logistica reklamy gruszki i kiwi trafią na berlińskie autobusy i do metra.

Projekt "Fruitness, Enjoy it!", finansowany przez UE, państwo włoskie oraz CSO (Centrum Usług Owocowo-Warzywnych) w swej kolejnej odsłonie zachęca do spożywania owoców w niektórych krajach europejskich, wśród których - oprócz Polski, Wielkiej Brytanii, Szwecji i Danii - znalazły się również Niemcy. Bohaterami najbliższej kampanii są dwa owoce sezonowe: gruszka odmiany Abate Fetel i kiwi. Kampania, trwająca od 15 stycznia do 15 lutego, przewiduje rozmieszczanie plansz reklamujących oba owoce w autobusach i metrze kursujących po ulicach Berlina celem wzbudzenia zainteresowania publiczności oraz rozpowszechniania wiedzy na temat doskonałych wartości odżywczych owoców sezonowych.
Po raz pierwszy w ramach projektu przewidziano akcję reklamową silnie oddziałującą na konsumentów niemieckich, która rozpocznie się od Berlina, by towarzyszyć działaniom realizowanym podczas targów Fruit Logistica 2015, odbywających się w dniach od 4 do 6 lutego.
Kampania reklamowa obejmie wszystkie linie autobusowe i metra w strefie otaczającej dzielnicę targów, dzięki czemu będzie widoczna nie tylko dla konsumentów, ale również dla licznych uczestników targów Fruit Logistica.
Szacuje się, iż w ciągu miesiąca kampania dotrze do około 1 miliona przydatnych kontaktów i znajdzie ciąg dalszy w okresie letnim w innych ważnych miastach na terenie Niemiec.
Kiwi i gruszka Abate to dwa owoce cieszące się dużym uznaniem w Niemczech. Ponadto tegoroczne zbiory gruszki Abate charakteryzować się będą wyjątkowymi właściwościami organoleptycznymi/smakowymi dzięki sprzyjającym warunkom klimatycznym w Emilii-Romanii panującym w okresie ich dojrzewania.
Jeżeli chodzi o kiwi, Włochy są liderem w produkcji tego owocu na półkuli północnej, a oferta pojawia się na rynku niemieckim właśnie w okresie, w którym wyczerpują się zapasy tego produktu pochodzące z Grecji.
Również ten produkt zapowiada się w tym roku bardzo obiecująco pod względem jakości, zarówno jeżeli chodzi o zawartość cukru, jak i wielkość owoców.

mat. Biuro Prasowe Fruitness, Enjoy it!

Przeczytaj również:

Interpera2024: skupienie się na wizytach technicznych

22 maj 2024
Interpera 2024 zgromadzi międzynarodowy sektor gruszek w dniach 26–27 czerwca w Óbidos w Portugalii. Oprócz głównego dnia konferencji organizatorzy przygotowali gruszkowe wizyty techniczne, których po prostu nie można przegapić! Uczestnicy zapoznają się z uprawą i ochroną gruszek w Portugalii. Program będzie łączył wymianę wiedzy i wizyty w firmach. Uczestnicy Interpera 2024 zostaną przeniesieni do serca regionu gruszkowego Rocha, w obszar znany jako Oeste, gdzie koncentruje się 90% produkcji. »

Macfrut - miejsce, w którym można dowiedzieć się, w jakim kierunku zmierza ten sektor

20 maj 2024
Macfrut, międzynarodowe wydarzenie dla branży świeżych produktów, po raz kolejny spotkało się z entuzjastycznym przyjęciem wystawców. W trzydniowych targach w Rimini Expo Centre wzięło udział ogółem 56 200 osób, co stanowi wzrost o 13% w porównaniu z rokiem ubiegłym. To była najbardziej ekscytująca edycja jak dotąd i widać, że branża jest dynamiczna i pewna przyszłości. Powodów do zadowolenia z przebiegu tej imprezy jest wiele. »

Ostatnie wolne miejsca na wystawę w Fruit Attraction!

12 maj 2024
Fruit Attraction, kluczowe wydarzenie dla wszystkich profesjonalistów z branży owocowo-warzywnej, otworzy swoje podwoje w IFEMA Madrid w dniach 8–10 października. 4 powierzchnie wystawiennicze w 10 halach. Nie przegap okazji i weź udział jako wystawca; dołącz do liderów w branży i rozwijaj swój biznes. Wśród odwiedzajacych Fruit Attraction są: Producenci i przetwórcy produktów, Importerzy i eksporterzy, Hurtownicy i handlowcy, Kanały sprzedaży detalicznej i dystrybucji, Transport, »
Partnerzy