Fundusze Europejskie 2014-2020. Nowy rok - nowe możliwości!

4 grudzień 2014

PRZEDSIĘBIORCO! 10 grudnia 2014 o godzinie 12:00  zapraszamy Cię na BusinessLunch, który odbędzie się w Centrum Coworkingu Humańska 8 w Warszawie.

Tego dnia dowiesz się:
● gdzie i jak starać się o dotacje z Unii Europejskiej?
● w jaki sposób zrobić to z zyskiem?
● czego unikać i na co uważać przy składaniu wniosków?
● na co możesz dostać dotacje?
● jakie są szanse, a jakie zagrożenia przy korzystaniu z Funduszy UE?

Boimy się tego czego nie znamy! Według raportu Instytutu Badań i Analiz oraz portalu Firmy.net., tylko 14% przedsiębiorców deklaruje gotowość skorzystania ze wsparcia unijnego.

Czy powodem faktycznie jest strach przed tego typu źródłem finansowania? A może  przedsiębiorcy są nieświadomi, jak ogromne korzyści mogą zyskać dla swoich firm? 
Znamy już setki przykładów, kiedy fundusze unijne przyniosły właścicielom małych i średnich firm niepodważalne korzyści. Przedsiębiorstwa te zaczęły rozwijać się o wiele szybciej i łatwiej przy znacznie niższym nakładzie finansowym, niż w przypadku skorzystania z innych źródeł.

Także Twoje przedsiębiorstwo może starać się o dofinansowanie projektów z wielu dziedzin: od kupna środków trwałych, przez zakup gruntów, czy wartości niematerialnych,  co da Ci możliwość wzmocnienia pozycji i konkurencyjności Twojej firmy na rynku.


Prelekcję na ten ważny temat wygłosi ekonomistka i specjalistka od pozyskiwania funduszy europejskich,  Małgorzata Łukaszewicz, ekspert programu Stołecznego Forum Przedsiębiorczości (SFoP), która w swojej karierze koordynowała projekty o ponad milionowej wartości dla, m.in., Wojewódzkiej Komendy OHP w Gdańsku, Urzędu Dzielnicy Ursynów czy Biura Funduszy Europejskich i Rozwoju Gospodarczego m. st. Warszawy. Małgorzata Łukaszewicz obecnie prowadzi działalność doradczą w zakresie pozyskiwania dotacji, mentoringu dla kobiet powracających na rynek pracy oraz pozyskiwania finansowania na działalność organizacji ngo.

Polish Business Club to Twój klub, który prócz dostarczenia Ci ważnej bazy merytorycznej stawia też na atmosferę! BusinessLunch 10 grudnia  to także:

- networking,
- prezentacja Ciebie i Twojej firmy,
- praktyczne szkolenie,
- dobre jedzenie,
- świetna zabawa,
- spotkanie otwarte, które umożliwia wszystkim poznanie Polish Business Club od wewnątrz!

Polish Business Club wyróżnia się tym, że jako jedyny spośród klubów biznesowych w Polsce daje możliwość do networkingu, a co za tym idzie, pozyskania niezwykle przydatnej wiedzy biznesowej. To także, a może przede wszystkim, możliwość poznania naszego klubu od wewnątrz i nawiązania cennych kontaktów biznesowych z członkami naszego klubu w kameralnej, familiarnej atmosferze.

Każdy uczestnik spotkania ma możliwość zaprezentowania swojej działalności w krótkim wystąpieniu, co stanowi najbardziej skuteczną reklamę na rynku.

Przedsiębiorco! Kto ma lepiej wypromować Twoją firmę jak nie Ty sam?

Nie czekaj! Zarejestruj się już dziś! www.warsaw.plbclub.pl
Koszt udziału w spotkaniu to 60 zł brutto. Liczba miejsc jest ograniczona, a taka okazja przedświątecznej, twórczej atmosfery może się już nie powtórzyć!
 

AGENDA SPOTKANIA:
BusinesLunch 10.12.2014
Centrum Coworkingu Humańska 8


11:30 - Rejestracja na wydarzenie

12:00 - Godzina rozpoczęcia wydarzenia

• Wystąpienie Sławomira Stańczuka – Przedstawienie idei, celów i kierunków

rozwoju Polish Business Club

12:30 - Przedstawienie działalności uczestników spotkania. Zaprezentowanie siebie i

własnej firmy (1 min/os.)

13:00 – Panel prelegencki

● Małgorzata Łukaszewicz - “Fundusze Europejskie 2014-2020. Nowy rok - nowe możliwości!”

14:00 – BusinessLunch & Networking

15:00 - Podsumowanie i zakończenie spotkania


Małgorzata Łukaszewicz 

.Absolwentka wydziału Ekonomii i Zarządzenia Politechniki Gdańskiej oraz Rouen Business School (Ecole Supérieure de Commerce de Rouen)

W latach 2004-2008 dyrektor operacyjna Wojewódzkiej Komendy OHP w Gdańsku. Koordynowała projektami o wartości 1 mln PLN/ rocznie.

W latach 2009-2013 była koordynatorem projektów:

- „Nowa szkoła” wartość projektu:700 tyś PLN, beneficjent: Urząd Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy,
- „Przedszkole Równych Szans” wartość projektu: 1,5 mln PLN, beneficjent: Urząd Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy,
- „Stołeczne Forum Przedsiębiorczości” wartość projektu 3,6mln PLN, beneficjent: Biuro Funduszy Europejskich i Rozwoju Gospodarczego m.st. Warszawy.

Prowadzi działalność doradczą w zakresie:
● pozyskiwania dotacji na stworzenie nowej e-usługi,
● mentoringu dla kobiet powracających na rynek pracy po urlopie macierzyńskim,
● pozyskiwania finansowania dla organizacji ngo.

Zapraszamy serdecznie wszystkich przedsiębiorców z Warszawy i miast powiatowych,  którzy razem z nami chcą budować nową jakość dla prowadzenia biznesu w Polsce i w oparciu o przyjęte wspólnie wartości, sięgać po sukces!

mat.prasowe PBC

Przeczytaj również:

POLECO 2024 – biznesowe wydarzenie dla zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska

6 listopad 2024
Targi POLECO 2024 potwierdziły swój status kluczowego wydarzenia biznesowego w branży ochrony środowiska i gospodarki komunalnej, przyciągając ponad 5000 uczestników gotowych nawiązać wartościowe kontakty handlowe oraz wymienić się wiedzą o najnowszych trendach i technologiach w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Wystawcy z 10 krajów zaprezentowali innowacyjne rozwiązania – od zaawansowanych maszyn do segregacji i recyklingu »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID

5 listopad 2024
Przeprowadzone testy na terenie zakładu wyrobów spożywczych potwierdziły, że technologia RFID sprawdzi się w optymalizacji procesu inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi we wszystkich wskazanych lokalizacjach. Szacunki wskazują, iż przy liczbie 10 tys. środków trwałych do zinwentaryzowania metodą tradycyjną potrzeba 30 pełnych dni, a za pomocą RFID 2 dni, natomiast samo tworzenie raportu zajmie 5 min przy 5 dniach metodą ręczną. »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID na przykładzie producenta spożywczego

5 listopad 2024
Wiodący producent wyrobów spożywczych powierzył firmie ISS RFID przeprowadzenie testów systemu RFID w obszarze produkcyjnym, magazynowym i biurowym. Ich celem było zbadanie środowiska dla funkcjonowania technologii RFID i sprawdzenie możliwości optymalizacji obszaru inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi. Testy, których wyniki przedstawiono w 3. kwartale br., potwierdziły zasadność wdrożenia technologii radiowej. »
Partnerzy