European Vegetable Strategies gears up for 2015 conference

19 styczeń 2015

How to grow demand of fresh vegetables in Europe is the key theme of European Vegetable Strategies 2015, the fresh vegetable conference for Europe’s vegetable industry professionals which takes place in Brussels on 6/7 May 2015.

Sales of fresh vegetables in Europe have consistently underperformed their real market potential in view of the positive health and other messages that they provoke in consumers. What steps must the fresh vegetable sector in Europe undertake to engineer a new growth in sales? How can fresh vegetables benefit more from the healthy eating trend? Why don’t they take advantage of the snacking and juice market? Where are the new categories that can help grow vegetables sales?

These are just some of the issue that will be discussed in detail at European Vegetable Strategies 2015, which is organised by Europe’s leading fresh produce trade magazines, Eurofruit, Fruchthandel, and the Fresh Produce Journal.

City centre venue
European Vegetable Strategies takes place at Le Plaza in Brussels on 6-7 May 2015. The hotel is conveniently located in the vicinity of the Grand Place and other Brussel's popular tourist attractions. The Rogier metro station and the Brussels North train station are 500 metres away. Brussels Airport is 16 kilometres away.

Przeczytaj również:

Winogrona stołowe z Fresh Energy

4 czerwiec 2024
Fresh Energy jest jednym z egipskich producentów i eksporterów świeżych warzyw i owoców. Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi normami jakościowymi. Fresh Energy z dumą produkuje swoje produkty zgodnie ze standardami Unii Europejskiej zgodnie z wymaganiami klientów hipermarketów takich jak ALDI, Carrefour, Benny’s, Tesco czy LIDL. Fresh Energy oferuje szeroką gamę egipskich winogron. »

Nowe testy potwierdzają lepsze plony roślin melona przy zastosowaniu agrofilmów marki Arrigoni Lirsa

3 czerwiec 2024
Wysokie temperatury latem oraz ataki mszyc i innych szkodników to główne przeszkody, które hodowcy melonów muszą pokonać, aby osiągnąć zadowalające wyniki. Nowe badania terenowe przeprowadzone na ziemi włoskich liderów branży OP Lorenzini Naturamica z Mantui i Azienda Agricola Malavasi dostarczyły obfitego potwierdzenia skuteczności stosowania agrofilmów w kontrolowaniu temperatury, »

Inicjatywy Fruit Attraction mające na celu maksymalne wykorzystanie udziału firm

28 maj 2024
Fruit Attraction, które odbędzie się w dniach 8–10 maja, będzie organizować specjalne działania mające na celu ułatwienie sprzedaży, promocji, rozwoju i wzrostu wszystkich wystawiających się firm. Inicjatywy mające na celu maksymalizację widoczności i zwrotu z inwestycji oraz uczynienie wystawców w centrum uwagi wszystkich profesjonalistów z branży. »
Partnerzy