"Fruitness, enjoy it!" przed targami Fruit Logistica

2 luty 2015

W ramach kampanii "Fruitness, enjoy it!" przed targami Fruit Logistica reklamy gruszki i kiwi trafią na berlińskie autobusy i do metra.

Projekt "Fruitness, Enjoy it!", finansowany przez UE, państwo włoskie oraz CSO (Centrum Usług Owocowo-Warzywnych) w swej kolejnej odsłonie zachęca do spożywania owoców w niektórych krajach europejskich, wśród których - oprócz Polski, Wielkiej Brytanii, Szwecji i Danii - znalazły się również Niemcy. Bohaterami najbliższej kampanii są dwa owoce sezonowe: gruszka odmiany Abate Fetel i kiwi. Kampania, trwająca od 15 stycznia do 15 lutego, przewiduje rozmieszczanie plansz reklamujących oba owoce w autobusach i metrze kursujących po ulicach Berlina celem wzbudzenia zainteresowania publiczności oraz rozpowszechniania wiedzy na temat doskonałych wartości odżywczych owoców sezonowych.
Po raz pierwszy w ramach projektu przewidziano akcję reklamową silnie oddziałującą na konsumentów niemieckich, która rozpocznie się od Berlina, by towarzyszyć działaniom realizowanym podczas targów Fruit Logistica 2015, odbywających się w dniach od 4 do 6 lutego.
Kampania reklamowa obejmie wszystkie linie autobusowe i metra w strefie otaczającej dzielnicę targów, dzięki czemu będzie widoczna nie tylko dla konsumentów, ale również dla licznych uczestników targów Fruit Logistica.
Szacuje się, iż w ciągu miesiąca kampania dotrze do około 1 miliona przydatnych kontaktów i znajdzie ciąg dalszy w okresie letnim w innych ważnych miastach na terenie Niemiec.
Kiwi i gruszka Abate to dwa owoce cieszące się dużym uznaniem w Niemczech. Ponadto tegoroczne zbiory gruszki Abate charakteryzować się będą wyjątkowymi właściwościami organoleptycznymi/smakowymi dzięki sprzyjającym warunkom klimatycznym w Emilii-Romanii panującym w okresie ich dojrzewania.
Jeżeli chodzi o kiwi, Włochy są liderem w produkcji tego owocu na półkuli północnej, a oferta pojawia się na rynku niemieckim właśnie w okresie, w którym wyczerpują się zapasy tego produktu pochodzące z Grecji.
Również ten produkt zapowiada się w tym roku bardzo obiecująco pod względem jakości, zarówno jeżeli chodzi o zawartość cukru, jak i wielkość owoców.

mat. Biuro Prasowe Fruitness, Enjoy it!

Przeczytaj również:

POLECO 2024 – biznesowe wydarzenie dla zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska

6 listopad 2024
Targi POLECO 2024 potwierdziły swój status kluczowego wydarzenia biznesowego w branży ochrony środowiska i gospodarki komunalnej, przyciągając ponad 5000 uczestników gotowych nawiązać wartościowe kontakty handlowe oraz wymienić się wiedzą o najnowszych trendach i technologiach w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Wystawcy z 10 krajów zaprezentowali innowacyjne rozwiązania – od zaawansowanych maszyn do segregacji i recyklingu »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID

5 listopad 2024
Przeprowadzone testy na terenie zakładu wyrobów spożywczych potwierdziły, że technologia RFID sprawdzi się w optymalizacji procesu inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi we wszystkich wskazanych lokalizacjach. Szacunki wskazują, iż przy liczbie 10 tys. środków trwałych do zinwentaryzowania metodą tradycyjną potrzeba 30 pełnych dni, a za pomocą RFID 2 dni, natomiast samo tworzenie raportu zajmie 5 min przy 5 dniach metodą ręczną. »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID na przykładzie producenta spożywczego

5 listopad 2024
Wiodący producent wyrobów spożywczych powierzył firmie ISS RFID przeprowadzenie testów systemu RFID w obszarze produkcyjnym, magazynowym i biurowym. Ich celem było zbadanie środowiska dla funkcjonowania technologii RFID i sprawdzenie możliwości optymalizacji obszaru inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi. Testy, których wyniki przedstawiono w 3. kwartale br., potwierdziły zasadność wdrożenia technologii radiowej. »
Partnerzy