Smaczna Polagra Food! Już za dwa tygodnie rozpoczną się targi w Poznaniu

12 wrzesień 2017
Już za niecałe dwa tygodnie rozpoczną się w Poznaniu najsmaczniejsze targi – Międzynarodowe Targi Wyrobów Spożywczych Polagra Food. Czym będą kusić wystawcy targów?
Polagra Food to doroczna prezentacja osiągnięć polskich producentów żywności, jak również przegląd propozycji  z całego świata. Trzy pawilony zostaną zapełnione po brzegi produktami przygotowanymi w oparciu o potrzeby konsumentów, trendy eko, a także takimi, które powstały w zgodzie z tradycją kulinarną z różnych zakątków świata.
Najsilniej podczas targów będzie reprezentowana branża mleczarska. Oprócz znanych z półek sklepowych produktów w nowych wariantach smakowych na stoiskach wystawców pojawią się licznie nowości. Sery bez laktozy, BIO, bez GMO to trend, który będzie można dostrzec wśród prezentowanych produktów. Polscy producenci przygotowali także zaskakujące pomysły na serowe przekąski stanowiące doskonałe rozwiązanie na posiłek  w szkole, pracy czy podczas weekendowych wycieczek.
Znacząca część ekspozycji na targach Polagra Food zostanie dedykowana branży mięsnej. Zwiedzający targi będą mogli zapoznać się z nowymi propozycjami tego sektora, w szczególności na stoisku „Mięso z Polski”. W gronie tym między innymi jeden z liderów rynku, firma Sokołów SA z aż pięcioma produktami nagrodzonymi
w tym roku Złotym Medalem MTP. Ciekawe propozycje przedstawią Zakłady Mięsny Szubryt, w tym linię wędlin produkowaną bez użycia jakichkolwiek substancji konserwujących, wzmacniaczy smaku i fosforanów.
Na ekspozycji nie zabraknie mięsnych dań gotowych będących odpowiedzią na potrzeby konsumentów poszukujących pomysłu na „szybki”, a jednocześnie smaczny obiad.
Polscy producenci zaprezentują również produkty z grupy słodyczy i przekąsek: chrupiące snacki na bazie pieczywa żytniego czy razowego, lizaki i ciasteczka bez cukru, warzywna liofilizowane, batony z liofilizowanymi owocami, bezglutenowe muffiny, soki i lemoniady (np. o smaku imbiru i pigwowca japońskiego!). Nie lada gratką będą niewątpliwie wodorosty o smaku bekonu!
Oprócz żywności produkowanej przez polskich producentów na targach pojawi się liczne grono firm z zagranicy.  Jak co roku zwiedzający będą mogli liczyć na nowości z Półwyspu Apenińskiego – tradycyjne włoskie wędliny
i sery, oliwy, makarony, wina czy przetwory warzywne. Ponadto będzie można zasmakować  między innymi w hiszpańskim salami, cypryjskich serach, herbatach z Cejlonu i Sri Lanki, rybach poławianych w litewskich wodach, węgierskich przetworach z pomidorów i niemieckich serach w posypkach kwiatowych.
W tym roku targi POLAGRA FOOD odbędą się w dniach 25–28 września w Poznaniu. Towarzyszyć im będą m.in. Międzynarodowe Targi Gastronomii i Wyposażenia Hoteli POLAGRA GASTRO / INVEST HOTEL, a także Międzynarodowe Targi Technologii Spożywczych POLAGRA TECH.

Więcej informacji: www.polagra-food.pl.

Przeczytaj również:

Smak prawdziwego chleba

17 listopad 2017
Rynek pieczywa w Polsce jest aktualnie w trakcie bardzo mocnej ewolucji w związku z podjętymi działaniami sprzedażowymi przez duże sieci handlowe, które w związku z posiadaną siła sprzedażową mają decydujący wpływ na jego jakość. Upodabnia się do rynku w UE, który dzieli się na rynek sieci handlowych i rynek własnej dystrybucji piekarni wyższej jakości produktów. Zasięg terytorialny takich filii jest zdecydowanie mniejszy, ale oferowane produkty są najwyższej jakości. »

Międzynarodowe targi Fruit Attraction 2017 stały się jednym z głównych wydarzeń światowych w tym sektorze

15 listopad 2017
Wydarzenie przekroczyło wszelkie oczekiwania w zakresie udziału ponad 68.000 specjalistów, przy czym 19.947 z nich pochodziło ze 110 krajów. W dziewiątej edycji wzięło udział 1.500 wystawców z 34 krajów, co oznacza wzrost o 20% w porównaniu z poprzednim rokiem. Fruit Attraction 2017 zorganizowane przez IFEMA i FEPEX odbyły się w dniach 18-20 października w pawilonach nr 5, 6, 7, 8, 9 i 10 w Feria de Madrid. »

Konsument jest najważniejszy!

14 listopad 2017
Największym atutem targów WoldFood Warsaw jest możliwość bezpośredniego kontaktu producentów, przetwórców i handlowców skoncentrowanych na konsumencie i wspólnie niejako oferujących innowacyjne i tradycyjne zarazem produkty. WorldFood Warsaw to tylko i aż trzy dni w stolicy Polski – ojczyzny świetnej żywności i kraju otwartego na inne kultury, także kulinarne. Niech zatem mieszają się aromaty całego świata, niech zacieśniają się relacje i realizują tylko dobre interesy. »
Partnerzy