Mazovia Business Congress za nami.

27 listopad 2014


To wspaniała inicjatywa, której celem z jednej strony jest zaprezentowanie ciekawej tematyki biznesowej, z drugiej zaś skojarzenie ludzi z inicjatywą, dla których osobiste kontakty są wartością dodaną do pozyskanej podczas spotkania wiedzy.

Ten kongres to nie tylko obfitujące w wiedzę i ciekawe kontakty spotkanie biznesowe, ale również możliwość obcowania ze sztuką. Uczestnicy kongresu mieli bowiem niecodzienną okazję wysłuchania profesjonalnych prelekcji w otoczeniu artystycznych fotografii przedstawiających polskie aktorki i artystki autorstwa fotografa Piotra Piesiaka. Po kongresie odbył się bankiet biznesowy w Ristorante Belotto. Był on dodatkowa okazją do zawarcia kontaktów w mniej formalnej atmosferze.

Prelegentami na kongresie byli: Michał Maciejewski z Sensownego Biznesu, Andrzej Krawczyk z Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych, Miłosz Ryniecki z Goldenline,
Bartłomiej Bieleninnik z Kancelarii Sczaniecka Bieleninnik, Dariusz Stępień z Instytutu Nowych Możliwości, Dymitr Kołodyński Ekspert ds. Wizerunku, Grzegorz Turniak z Mangling Mavens oraz Klaudia Pingot ze Smart Coaching.

Partnerzy kongresu: GoldenLine, BMW Bawaria Motors, Akademia Rozwoju Systemów Sieciowych, Smart Coaching, Sczaniecka Bieleninnik Kancelaria Prawnicza S.A., Mangling Mavens, Instytut Nowych Możliwości, Kapitał Marki, Polsko-Szwedzka Izba Gospodarcza, Action S.A., Active Jet, Projekt Wspierania Przedsiębiorczości, Antra, Almot-auto, Fuerza, Headcash, Lookash-Hair-Beauty-Cafe, mFactor, przybylowski.net, The Venue, Ristorante Belotto, Stowarzyszenie Polka Potrafi, Kris, Expression, GreenUp Fitness, Leviatan, Nestle Profesional, Dwór Konstancin, MakemeBeauty, Kruliq Wine&Art., Piotr Piesiak Fotografia, IbI, Expression, Platforma Produktów i Usług, Limba kosmetyki krzemowe, Sensowny biznes, Alianz, Hotel Jabłoń Resort.

Patroni medialni: Infor.pl, magazyn Manager, Franczyzna&biznes, Business English magazine, Biznesprzykawie.pl, StartUp magazine, Naszepiaseczno.pl, Woman-news.pl, Fundusze Europejskie pismo ogólnopolskie, przedsiębiorcy.eu, jak.tv, TwojaInicjatywa!, biznesowy.net, franczyznawpolsce.pl, Media Elite, TVR, Law Business Quality, PIAP, Pangea Magazine, polskajestpiekna.eu, Art Imperium, erp-portal.pl, 4allwomen.pl, Imperium Kobiet, Klub Integracji Europejskiej, Mam spotkanie.pl, Luksusportal.pl, Warsaw Highlights, BE-ART, Arkada, Moda w Polsce, Świat Elit, PolandFruits, Portal Innowacji.

Nagrody dla uczestników kongresu ufundowały firmy: BMW Bawaria Motors, Limba kosmetyki krzemowe, IBI, Expression, Antra, Action SA, Dwór Konstancin, MakeMeBeauty, Lookash, GreenUp Fitness, Piotr Piesiak, Kruliq Wine&Art, Fuerza, Platforma Produktów i Usług, Leviatan.

2014-11-27-biznes-z-klasa2.jpg

Organizatorzy dziękują  firmie The Venue za pomoc w organizacji kongresu, Ristorante Belotto za przygotowanie wyśmienitej kolacji oraz Kruliq Wine&Art za przeprowadzenie degustacji.

Więcej na: www.bizneszklasa.pl, https://www.facebook.com/media/set/?set=a.723967191033289.1073741831.319947991435213&type=3

Foto: Piotr Laczycki
mat. prasowe: Biznes z klasą

Przeczytaj również:

Konsorcjum Fresh Produce wzywa rząd do umożliwienia oficjalnych inspekcji

7 maj 2024
„Staliśmy się pośmiewiskiem Europy”: Szef konsorcjum Fresh Produce krytykuje strategię graniczną Wielkiej Brytanii Nigel Jenney, dyrektor naczelny konsorcjum Fresh Produce Consortium (FPC), potępił rozwiązanie graniczne przyjęte przez rząd Wielkiej Brytanii po brexicie. „Rząd w zręczny sposób stworzył najbardziej nieefektywną i kosztowną granicę na świecie” – stwierdziła Jenney. „Ta jedyna w życiu szansa została zaprzepaszczona”. »

Ulepszenia monitorowania Echinothrips dzięki nowej pułapce Bug-Scan® Green

6 maj 2024
Zaprojektowane z myślą o optymalizacji monitorowania, nowe pułapki samoprzylepne Bug-Scan® Green okazały się siedmiokrotnie bardziej atrakcyjne dla Echinothrips niż żółte lub niebieskie pułapki samoprzylepne. „W przypadku wciornastków, które rzadko latają, atrakcyjne lepkie pułapki są kluczem do skutecznego rozpoznania – zasadniczej części skutecznego programu kontroli IPM” – mówi Yannah Cornelis, menedżer produktu ds. monitorowania i rozpoznania. »

Caprichos del Paladar potwierdza sukces Burgood podczas 37. edycji Gourmets Show

30 kwiecień 2024
Murcjańska firma Caprichos del Paladar po raz kolejny podbiła publiczność swoimi ekskluzywnymi produktami podczas 37. Salonu Smakoszy. Ta edycja oznaczała konsolidację Burgood, innowacyjnego burgera z karczochami, który po przejściu innych międzynarodowych wydarzeń spotkał się z doskonałym przyjęciem na najbardziej ekskluzywnych targach wysokiej jakości żywności i napojów w Europie. »
Partnerzy