Targi RetailShow - wiodące wydarzenie dla całej branży handlowej już w listopadzie

26 wrzesień 2017

VIII Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2017 odbędą się 15 i 16 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Jedną z nowości będzie usytuowane w Meeting Point studio nowego programu telewizyjnego „Sklepowe Rewolucje”, gdzie właściciele sklepów, otwarci na metamorfozę swych biznesów, będą mogli uzyskać porady i zgłosić się do udziału do wiosennej edycji tej produkcji. Targi RetailShow, największe wydarzenie branży retail w Europie Środkowo-Wschodniej, to najlepsze miejsce by poznać bogatą ofertę wiodących polskich i zagranicznych dostawców wyposażenia, technologii i usług dla handlu oraz najnowsze trendy w projektowaniu i wyposażaniu sklepów prezentowane w  Modelowym Sklepie, a także wziąć udział w konferencji i warsztatach.

Targi RetailShow to dynamicznie rozwijające się biznesowe wydarzenie branży handlowej. Organizator przewiduje, że ofertę przedstawi 200 wystawców z Polski i zagranicy. Podobnie jak w ubiegłym roku ekspozycje zostaną przygotowane na 5250 mkw. powierzchni wystawienniczej. Zeszłoroczną edycję targów odwiedziło ponad 4,5 tys. branżowych klientów. Coraz większy procent zarówno wystawców, jak i gości stanowią firmy i sieci handlowe z zagranicy. Nowoczesny sklepNa Targach RetailShow zostaną zaprezentowane najnowsze rozwiązania z zakresu projektowania sklepów, mebli i wyposażenia, kas fiskalnych i wag, systemów informatycznych do zarządzania sieciami handlowymi, programów lojalnościowych, usług outsourcingowych i finansowych, systemów zabezpieczeń i ochrony, usług doradczych, prawnych i consultingowych. Jeden z ekspertów, dr Marek Borowiński, specjalista od visual merchandisingu, zarówno w studiu „Sklepowych Rewolucji”, ale również podczas bezpłatnych wykładów w Retail Innovations Theatre, doradzi jakie rozwiązania wybrać, by jak najskuteczniej przyciągać klientów.

– Targi RetailShow to świetna okazja dla zarządzających sklepami, by porozmawiać o problemach prowadzenia biznesów, poszukać rozwiązań, poznać najnowsze produkty, a nawet zgłosić się do 2. edycji programu by poddać swój sklep metamorfozie – mówi dr Marek Borowiński. W nowym programie telewizyjnym „Sklepowe Rewolucje” emitowanym od października, pokazane będą metamorfozy sklepów i butików z różnych branż, w tym także rodzinnych biznesów. Ekspert podzieli się także wrażeniami po nagraniu 13 odcinków programu, opowie z jakimi problemami mierzyli się właściciele sklepów oraz jaką drogę pokonali, by odmienić swoje sklepy. Dodaje także, że w szczególności czeka na sklepy, których nie było w pierwszej serii, czyli specjalistyczne np. salony optyczne, sklepy rowerowe czy motocyklowe. Warto więc zarezerwować czas, by odwiedzić targi i skorzystać z cennej wiedzy dr Marka Borowińskiego oraz innych ekspertów.

RetailShow - miejsce spotkań biznesu
Targi co roku są odwiedzane przez zarządzających sieciami i centrami handlowymi, najemców, właścicieli sklepów, przedstawicieli firm dostarczających wyposażenie dla handlu. Będą obecni reprezentanci wszystkich rodzajów sieci handlowych tj.: sieci spożywczych, odzieżowych, gastronomicznych, obuwniczych, sportowych, drogeryjnych, RTV-AGD, Dom i Ogród, jubilerskich, sieci saloników prasowych, banków, aptek, stacji paliw oraz innych sklepów specjalistycznych. Wiele z tych osób weźmie udział w konferencji Retail Congress 2017 oraz w warsztatach w Retail Innovations Theatre. Podczas Targów RetailShow wyłaniani są laureaci konkursów „Best Shop Concept” oraz „Innowacje Handlu”. W pierwszym Jury nagradza sklepy z unikalnym konceptem oraz wysokimi walorami estetycznymi i użytkowymi. W drugim premiowane są najlepsze urządzenia, produkty i usługi dla branży handlowej spośród tych prezentowanych na targach.

Mat. prasowe: Lawenda Public Relations

Przeczytaj również:

Wrześniowa promocja sprzedaży stoisk na VI edycję WorldFood Poland

19 wrzesień 2018
Kolejna edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Poland (do niedawna – WorldFood Warsaw), odbędzie się w dniach 7-9 marca 2019 r. tradycyjnie w Warszawskim Centrum EXPO XXI, a firmy, które zgłoszą chęć uczestnictwa w wydarzeniu już teraz, mogą liczyć na spore zniżki. Oferta „early birds” obowiązuje dla zgłoszeń przysłanych do końca września 2018. Poza preferencyjnymi cenami, stali wystawcy mają możliwość wyboru dogodnej lokalizacji swojego stoiska. »

Cydr zbliża i inspiruje

16 wrzesień 2018
Podczas cydrowego Przyjęcia w sadzie 500 nieznajomych spotkało się przy wspólnych stołach z okazji 5. urodzin Lubelskiego Święta Młodego Cydru. Wieczorem ponad 10 tys. osób bawiło się razem na finałowym koncercie trasy Cydr Lubelski Spragnieni Lata. To była rekordowa i najbardziej niezwykła edycja Lubelskiego Święta Młodego Cydru. Z okazji 5. urodzin na Placu przed Centrum Kultury odbył się ogromny jabłkowo-cydrowy piknik. Mieszkańcy Lublina spróbowali kilkunastu różnych cydrów od małych i dużych producentów. »

Rynek warzyw w UE

6 wrzesień 2018
Według nieostatecznych danych Eurostatu zbiory warzyw w UE w 2017 r. były większe niż w roku poprzednim o 0,8% i wyniosły 66 mln ton. Spośród liczących się producentów we Wspólnocie wzrosły zbiory w Holandii, Niemczech, Rumunii, Polsce i we Włoszech, a mniejsze były we Francji, w Wielkiej Brytanii i na Węgrzech. Na poziomie ok. 15 mln ton pozostały zbiory w Hiszpanii, największym producencie warzyw w UE. Produkcja pomidorów dominujących w unijnej produkcji warzyw wzrosła o 2,0% do 18,3 mln ton. »
Partnerzy